مرکز تفریحی کینگستون فاکنربراونز پس از دوبرابر شدن هزینه ها با بازنگری مواجه می شود

برای اظهار نظر با فاکنربراونز تماس گرفته شد.

شورای شهر کینگستون گفت که “100 درصد” به پروژه متعهد است، اما با توجه به افزایش هزینه های پیش بینی شده به 79.5 میلیون پوند – رقمی “فوق العاده” که تقریباً دو برابر بودجه آن بود، باید “جاه طلبی را با واقعیت متعادل کند”.

او اضافه کرد: بدون در نظر گرفتن این موضوع، از نظر مالی مسئولیتی نخواهد داشت. شرایط سخت مالی نتیجه انباشته چندین سال رویداد بی‌سابقه ملی و بین‌المللی – که همه ما به خوبی از آن آگاه هستیم – است که بر هر بخش از اقتصاد تأثیر می‌گذارد.

بودجه اولیه آن 39.6 میلیون پوند بود، اگرچه هزینه های پیش بینی شده بعداً در یک برآورد پیش از مناقصه به 53 میلیون پوند افزایش یافت.

این طرح 8200 متر مربعی همچنین شامل فضاهای اجتماعی انعطاف پذیر، زمین های فوتبال روی پشت بام و تراس های تابستانی برای کلاس های ورزشی است.

این طرح قرار بود جایگزین مرکز تفریحی Kingfisher شود که قبلاً سایت را اشغال کرده بود اما در سال 2019 بسته شد. سال گذشته به دلیل مشکلات ساختاری از جمله مشکلات سقف آن تخریب شد. نهادهای ملی مانند ورزش انگلستان و بسیاری از مردم محلی به تخریب اعتراض کردند در حالی که هیچ چارچوب زمانی مشخصی برای افتتاح مرکز جدید وجود نداشت.

شهر لندن گفت که افزایش در هزینه مواد، نیروی کار و انرژی، «همراه با تأثیر زنجیره‌های تأمین گسترده در سراسر کشور» به معنای «بازنگری در مشخصات مرکز جدید گام بعدی محتاطانه و مسئولانه است».

رهبر شورا، آندریاس کرش در این ماه گفت که مقامات محلی “متعهد به ارائه یک مرکز شنا و اوقات فراغت با کیفیت بالا، قابل دسترس و پایدار در سایت موجود در کینگستون هستند” اما افزود: “باید مسئولیت پذیر و محتاط باشد”.

مرکز اجتماعی کینگستون برنامه ریزی شده است که شامل یک استخر شنا به طول 25 متر برای مسابقات، یک استخر آموزشی 20 متری و یک استخر کودکان نوپا و همچنین یک سالن ورزشی، سالن بدنسازی، استودیو و یک منطقه کوهنوردی باشد. در ماه می سال گذشته مجوز برنامه ریزی را دریافت کرد و قرار بود سال آینده افتتاح شود.

تیم باتجربه ما روی گزینه‌ها کار می‌کند و با سرعت برای تعیین گام‌های بعدی روشن حرکت می‌کند. این مناسب نیست که در وعده دادن یا تعهد به زمان بندی بدون مشخص بودن مراحل بعدی عجله کنید. به محض اینکه بتوانیم جزئیات بیشتری ارائه دهیم، این کار را انجام خواهیم داد.

افزایش هزینه ها در کنترل شورا نیست. با این حال، ما این توانایی را داریم که اقدام کنیم و اطمینان حاصل کنیم که آنچه را که ساکنان به ما گفته اند با بودجه مقرون به صرفه می سازیم.

این تمرین سال گذشته جایزه AJ100 Community Impact of the Year را برای مرکز تفریحی «فضایی خارق العاده» بریتانیا در هاکنی، شرق لندن، 8000 متر از آن خود کرد.2 تسهیلات شورا مشرف به پارک شوردیچ.



منبع

طوماری که از شورا خواسته شده بود تا Kingfisher را بدون مشخص کردن چارچوب زمانی برای افتتاح مرکز جدید تخریب نکند، نزدیک به 4000 امضا به دست آورد.