مرکز نوآوری I4C، Ballymena

پروژه چهار طبقه I4C Innovation and Cleantech Center در 13 هکتار پادگان سنت پاتریک سابق ساخته خواهد شد که همچنین برای مسکن اجتماعی جدید، فضای رویدادهای مدنی، دفاتر، یک مرکز فرماندهی PSNI و یک مرکز اوقات فراغت، سلامت و رفاه در نظر گرفته شده است.

طبق این خلاصه: «i4C یک هاب فیزیکی را تشکیل می‌دهد که از فعالیت‌های نوآوری آینده در بخش و نیازهای بخش فناوری پاک (فناوری پاک) آینده در سراسر NI پشتیبانی می‌کند.

تیم مشاور یکپارچه که برای قرارداد 1.2 میلیون پوندی انتخاب شده است، یک مجتمع جدید به مساحت 7000 متر مربع را طراحی و تحویل خواهد داد که فضا و امکانات انعطاف پذیری را برای حمایت از شرکت های فناوری پاک محلی ارائه می دهد.

آخرین پروژه 16.9 میلیون پوندی یک مرکز نوآوری جدید را در سایت ارائه می دهد که دارای دفاتر، آزمایشگاه ها، کارگاه ها، اتاق های جلسات انعطاف پذیر، فضاهای آموزشی، منطقه رویدادها و سرسرا است.

پیشنهادات دور دوم 50 درصد از نظر کیفیت، 10 درصد از نظر ارزش اجتماعی و 40 درصد از نظر هزینه ارزیابی خواهد شد. متقاضیان باید بیمه غرامت حرفه ای 5 میلیون پوندی و بیمه مسئولیت عمومی 10 میلیون پوندی داشته باشند.

جزئیات مسابقه

بالیمنا در 35 کیلومتری شمال غربی بلفاست، هشتمین شهر بزرگ ایرلند شمالی است. ساختمان‌های شاخص در این منطقه شامل مرکز ECOS 67 هکتاری است که توسط معماران WDR+RT Taggart در اواخر هزاره تکمیل شد.

فن‌آوری‌های تجدیدپذیر باید در اصول طراحی و ساختار ساختمان مرکز نوآوری و Cleantech i4C گنجانده شوند. ساختمان همچنین باید به رتبه عالی BREAAM دست یابد.

این پروژه همچنین فرصتی را فراهم می کند تا شرکای دانشگاه و مرکز شایستگی به عنوان بخشی از تسهیلات iLAB ردپایی را در منطقه ایجاد کنند.

هدف این پیشنهاد رسیدگی به نیازهای شناسایی شده در منطقه است که شامل محل اقامت اداری با کیفیت، فضاهای آزمایشگاهی جوجه کشی SME و پشتیبانی عملی و فضاهایی برای کمک به SMEها برای نوآوری و تجاری سازی ایده هایشان است.

عنوان پروژه انتصاب مدیر پروژه به رهبری تیم مشاور یکپارچه برای مرکز نوآوری I4C
مشتری شورای شهر میانه و شرق آنتریم
ارزش قرارداد 16.9 میلیون پوند
مهلت دور اول 2 بعدازظهر، 14 آوریل 2023
محدودیت های متقاضیان باید سه پروژه تکمیل شده در هفت سال گذشته را نشان دهند که نشان دهنده تجربه ارائه موثر طراحی پایدار با کیفیت بالا به رتبه BREEAM از عالی یا بهتر در قراردادهایی با مقیاس و پیچیدگی مشابه با کار پیش بینی شده در این قرارداد است. پروژه ها باید حداقل ارزش ساخت 15 میلیون پوند داشته باشند
اطلاعات بیشتر https://www.find-tender.service.gov.uk/Notice/006772-2023



منبع

این پایگاه در سال 2007 بسته شد و سایتی که برای توسعه مجدد در نظر گرفته شده بود و ساختمان‌های نظامی سابق تا حدی تخریب شدند. هال بلک داگلاس مستقر در بلفاست، پنج سال پیش در مسابقه طراحی که Radius Homes برای 150 خانه اجتماعی جدید در این سایت برگزار شد، برنده شد.

پادگان سنت پاتریک، واقع در یک سایت بزرگ در کنار رودخانه در شرق مرکز شهر بالیمنا، توسط ارتش ایالات متحده در طول جنگ جهانی دوم قبل از تبدیل شدن به خانه تفنگ های سلطنتی اولستر، تکاوران سلطنتی ایرلندی و بعداً هنگ سلطنتی ایرلندی مورد استفاده قرار گرفت.