مرکز پریوری، سنت نئوتس

در حدود 130 کیلومتری شمال لندن، سنت نئوتس یک شهر کوچک در کنار رودخانه با حدود 36000 نفر جمعیت است. در سال 2020، اداره ترکیبی کمبریج شایر و پیتربورو مسابقه ای را برای طراحی شبکه حمل و نقل عمومی جدید 148 کیلومتری اعلام کردند که آلکنبری، سنت نئوتس، ترامپینگتون، هاورهیل، میلدنهال و شهر جدید واتربیچ را به مرکز کمبریج متصل می کند.

عنوان پروژه ارائه راه اندازی طرح ها برای نوسازی مرکز اولیه (St Neots) و هزینه های ساختمان مرتبط با تکمیل طرح
مشتری شورای منطقه هانتینگدونشایر
ارزش قرارداد 1.1 میلیون پوند به4.46 میلیون پوند
مهلت دور اول ظهر، 14 آوریل 2023
محدودیت های متقاضیان باید اطلاعات تماس دو داور حرفه ای از مشتریان مربوطه را ارائه دهند که کار مشابهی برای آنها در سه سال گذشته تکمیل شده است.
اطلاعات بیشتر https://www.find-tender.service.gov.uk/Notice/007856-2023



منبع

تیم برنده برنامه هایی را برای ارتقا و پیکربندی مجدد تاسیسات اجتماعی دهه 1980 مشرف بر رودخانه بزرگ اوس که در حال حاضر میزبان یک کافه، اتاق های جلسات، یک سالن بزرگ رویدادها و دفاتر شورای شهر محلی است، طراحی خواهد کرد.

این پروژه مرحله‌ای – که ارزش آن تا 4.46 میلیون پوند تخمین زده می‌شود – عملکرد و دسترسی مجموعه را بهبود می‌بخشد و در عین حال بهره‌وری انرژی آن را ارتقا می‌دهد، اتصال بهتری به آب‌نمای همسایه ایجاد می‌کند و امکانات جدیدی را برای رویدادهای فرهنگی مانند اجراهای تئاتر ارائه می‌کند.

آخرین پروژه بر ارتقای مرکز Priory تمرکز دارد و هدف آن ایجاد یک چیدمان بازتر و منعطف تر طبقه همکف و همچنین گسترش سالن اصلی رویدادهای ساختمان و تعمیرات اساسی عایق حرارتی و سیستم های الکتریکی آن است.

پیشنهادها 60 درصد از نظر کیفیت و 40 درصد از نظر هزینه ارزیابی خواهند شد. متقاضیان باید بیمه مسئولیت عمومی 5 میلیون پوندی، بیمه غرامت حرفه ای 5 میلیون پوندی و بیمه مسئولیت محصول 5 میلیون پوندی داشته باشند.

جزئیات مسابقه

این مرکز در اوایل دهه 1980 ساخته شد، طراحی آن قدیمی است و به طور کامل قادر به برآوردن نیازهای کاربران فعلی مرکز نیست. در حالی که نمای بیرونی ساختمان در وضعیت معقولی قرار دارد، چیدمان طبقه همکف به شدت ناکارآمد است. دسترسی از طبقه همکف به حاشیه رودخانه به شدت محدود شده است، که به این معنی است که یک ویژگی ارزشمند از موقعیت مرکز به طور کامل استفاده نمی شود.

طبق این خلاصه: “مرکز Priory یک مرکز اجتماعی است که متعلق به شورای منطقه هانتینگدونشایر است و به شورای شهر سنت نئوتس اجاره داده شده است. این در مرکز شهر سنت نئوتس در سواحل رودخانه گریت اوس قرار دارد و در مجاورت چندین نقطه پهلوگیری با یک تراس عرشه دار مشرف به رودخانه است.