مرکز یادگیری جنگلی لودر مونتیث با هزینه 3.1 میلیون پوند در محل شروع به کار کرد

این هاب دارای یک پلان L شکل و یک ستون چوبی برای ایجاد سایه خورشیدی است و به ساختمان اجازه می دهد تا با محیط جنگلی اطراف خود ارتباط نزدیک داشته باشد و در عین حال مصرف انرژی را به حداقل برساند.



منبع این مرکز آموزشی جایگزین یک مرکز آموزشی در فضای باز موجود می شود که به گفته تیم طراحی، به دلیل ساخت و ساز و شرایط نامناسب در ماه های زمستان قابل استفاده نبود.

Iain Monteith مدیر تمرین اظهار داشت: “این فرصتی برای ما به عنوان یک تیم است تا یک قطعه معماری نشاط‌بخش و کاربردی ارائه دهیم که زندگی را برای بهتر شدن شکل دهد و تأثیر مثبتی را در طول سال‌های شکل‌گیری کودکان ایجاد کند.”

در سال 2000، معماران ریچارد مورفی کلاس‌های درس و اتاق‌های آموزشی تخصصی، از جمله یک سالن ورزشی و یک اتاق موسیقی را برای مدرسه‌های مسکونی و روزانه ساختند. این تراست قبلاً بر ارائه آموزش و حمایت درمانی برای کودکان 5-14 ساله با نیازهای پیچیده حمایتی اجتماعی، عاطفی و رفتاری متمرکز بوده است.

این پروژه جدید به این موسسه خیریه کمک خواهد کرد تا ظرفیت خود را افزایش دهد و راه را برای یک برنامه فناوری، هنر و طراحی جدید با هدف دانش آموزان 14 تا 18 ساله هموار کند.

نیل اسکوایرز، مدیر اجرایی Harmeny Education Trust افزود: “ساختمان جدید نه تنها فرصت هایی را برای رشد هارمنی به عنوان یک سازمان فراهم می کند، بلکه مهمتر از آن، ما را قادر می سازد تا به جوانان محروم بیشتری کمک کنیم تا به پتانسیل های خود دست یابند.”

Loader Monteith که با استودیو SJM کار می کرد، سه سال پیش و پس از یک مسابقه دو مرحله ای تحت حمایت RIAS، به این شغل دست یافت. Studio SJM Studio SJM در سال 2019 توسط سارا جین استوری، مدیر سابق جلسات توجیهی و طراحی داخلی PagePark Architects راه اندازی شد. این اولین پروژه آموزشی Loader Monteith است.

مقامات محلی شورای شهر ادینبورگ
نوع پروژه تسهیلات آموزشی
مشتری تراست آموزشی هارمنی
معمار Loader Monteith با SJM Architects
معمار منظر واردل آرمسترانگ
مهندس سازه هارلی هادو
مدیریت پروژه وفادار و گولد
مشاور M&E هارلی هادو
هماهنگ کننده CDM CDM اصلی
طراح اصلی لودر مونتیث
مشاور نور لودر مونتیث
پیمانکار اصلی توماس جانستون
منابع مالی جذابیت یادگیری برای زندگی
تاریخ مناقصه مارس 2022
از تاریخ سایت شروع کنید 4 نوامبر 2022
تاریخ تکمیل تابستان 2023
مدت قرارداد 9.5 ماه
GIA 500 متر مربع
فرم قرارداد قرارداد سنتی
انتشار سالانه CO2 57.3 کیلوگرم CO2/m2
هزینه کل3.1 میلیون پوند

بودجه این هاب از طریق کمک های مالی به فراخوان در حال انجام یادگیری برای زندگی هارمنی تامین می شود که تاکنون بیش از 2.5 میلیون پوند جمع آوری کرده است.

پروژه 500 متر مربعی Harmeny Education Trust روبروی هارمنی هاوس 1800 در فهرست رده B قرار خواهد گرفت. در قلب املاک 14 هکتاری خیریه اسکاتلندی در بالرنو.

انتظار می رود کار در تابستان آینده به پایان برسد.

داده های پروژه

ساختمان اسکلت چوبی «بسیار عایق‌شده» دارای یک کارگاه تعمیر دوچرخه، اتاق‌های کارهای چوبی و هنری، و فضاهای چند منظوره «برای تشویق یادگیری عملی» خواهد بود.