مری دوگان و RUFF خانه‌های «غرفه‌ها در پارک» را در کرودون تکمیل کردند

منبع: Mary Duggan Architects with RUFFARCHITECTS

داده های عملکرد زیست محیطی

مری دوگان برای نظارت بر منظره و نما در سمت مشتری حفظ شد، در حالی که معماران راف معمار تحویل بود و با پیمانکار، CField Construction کار می کرد.

ساختار چشم انداز و درختان حفظ شده موقعیت آلاچیق مسکن را در چندین تراس کاملاً در دسترس قرار می دهد که هر کدام خانه هایی با طراحی دموکراتیک با فضاهایی برای بازی، باغبانی، پیاده روی، معاشرت و احساس محافظت فراهم می کنند. به طور قابل توجهی، در نماهای طولانی از Cane Hill، این طرح در زیر تاج درخت قرار دارد و به شخصیت حومه شهر Coulsdon احترام می گذارد.

هزینه و کارایی مکانی ملاحظات بسیار مهم و همچنین قابلیت تحویل تحت روش‌های مختلف ساخت و ساز بالقوه بود. ما با تیم طراحی همکاری کردیم تا رویکردهای مختلف توسعه و نوع‌شناسی ساختمان از جمله بلوک‌های نقطه‌ای در مقیاس‌های مختلف، بلوک‌های محیطی، چیدمان خانه‌های شهری سنتی و غیره را بررسی کنیم. ملاحظات، اثرات زیست محیطی، مساحت خالص به ناخالص، نسبت دیوار به کف، قابلیت نگهداری و غیره. ما یک بار آن را انجام داد.

درصد مساحت کف با ضریب نور روز > 2% 100%
درصد مساحت کف با ضریب نور روز > 5% 97.3٪
تولید انرژی در محل 35 درصد با پانل های PV
مصرف سالانه آب اصلی 105 لیتر / نفر / روز
هوابندی در 50pa 2.8 متر3/hm2
U-مقدارهای مساحتی 0.13 وات بر متر2k (طبقه همکف)؛ 0.166 وات بر متر2k (دیوار خارجی)؛ 0.115 وات بر متر2k (سقف)؛ 1.27 وات بر متر2k (ویندوز)؛ 1.4 وات بر متر2k (درها)
طراحی زندگیe 40 سال
کربن تجسم یافته / کل زندگی محاسبه نشده است
CO سالانه2 انتشارات 14.07 کیلوگرم CO2eq/m2 (تنظیم شده)



منبع

منبع: راب پریش

منبع: لورنزو زندری

دیدگاه معماران

این طرح نقطه اوج همکاری سال 2018 بین ما، معماران راف (به عنوان معماران تحویل)، مشتری (BBB) ​​و تیم طراحی در معماران مری دوگان است. ما مفتخریم که شاهد تکمیل باغ شبدر قرمز در جاده سبز شیر هستیم که توسط پیمانکار (CField) ساخته شده است.

تجربه ما، همراه با تعهد به تداوم طراحی، به ما کمک کرد تا بر تصمیمات عملی تمرکز کنیم و اهمیت هدف کلی طرح را متعادل کنیم. ما جنبه‌های کلیدی اهمیت و کیفیت طراحی را از طریق تحویل در محل حفظ کردیم، در حالی که در صورت نیاز برای پرداختن به واقعیت‌های تجاری، انعطاف‌پذیری را ارائه دادیم. به نظر ما، آنچه ایجاد شده است، یک طرح مسکن بسیار موفق، مبتکرانه و مقرون به صرفه است. طرحی که نه تنها زیباست، بلکه مجموعه ای از فضاهای مشترک فردی و منحصر به فرد را ایجاد می کند که به ارتقای یک جامعه در حال ظهور کمک می کند.
پل راف، کارگردان، معماران راف

داده های پروژه

LGR یک پروژه ساختمانی پیشرو در سطح ملی از نظر تحویل فنی ساختمان های بیش از 18 متر بوده است. چهار غرفه از پنج غرفه نیازمند اصلاحات قابل توجهی در طراحی و مشخصات محصولات جدید به بازار برای دستیابی به انطباق با سند تأیید شده B بودند. چالش‌های اضافی طراحی و تحویل مرحله 4، عمدتاً در حین کار در طول همه‌گیری، اطمینان حاصل کرد که یک رابطه نزدیک با پیمانکار برقرار است. به سرعت تشکیل شد.

راف آرشیتکتز به کار در تمام مراحل طراحی و تحویل عادت دارد. ما در آن زمان پنج پروژه BBB دیگر را در برنامه ریزی به عنوان بخشی از پیشنهادات خانه جدید Addington 700 داشتیم و اخیراً دو پروژه مسکن اجتماعی را در آکسفورد برای Greensquare و شورای شهر آکسفورد تکمیل کرده بودیم.

منبع: راب پریش

دیدگاه مشتری

در پاسخ به تغییر سطح 8 متری در سراسر سایت، بلوک ها در لابی طبقه همکف خود با ورودی های اولیه و ثانویه به صورت مقطعی قرار می گیرند. ارتفاع این بلوک‌ها بین پنج تا هفت طبقه است که هر کدام دارای خانه‌های یک، دو و سه تخته هستند، با ترکیبی از تصدی که شامل 50 درصد اجاره اجتماعی و مسکن مقرون به صرفه است.

ترکیب هر بلوک غرفه به توپوگرافی شیب دار سایت پاسخ می دهد، چرخش برای به حداکثر رساندن نماها و با چیدمان آپارتمان ها در اطراف ایوان های گوشه ای چیده شده است.

درخواست ما برای منصوب شدن در سمت مشتری در ابتدا در مرحله RIBA 3B، درک کامل پیچیدگی های طرح را امکان پذیر کرد. این منجر به یک نوآوری مشترک و قوی شد. عمق انتقال دانش از طریق کارگاه‌های طراحی با مری و بررسی‌های قابلیت‌پذیری با BBB مبنای یک رویکرد متمرکز بر کیفیت است. CField این را پذیرفت و به سرعت ساخت و ساز اجازه داد تا به یک صرفه جویی در هزینه تبدیل شود و از طراحی به دقت در نظر گرفته شده محافظت کند.

این طرح، در Couldson در جنوب شرقی منطقه Croydon لندن، توسط توسعه‌دهنده داخلی Croydon، Brick By Brick، سفارش داده شد، که اکنون به دلیل مشکلات مالی تقریباً به طور کامل از بین رفته است.

منبع: لورنزو زندری

در سایت شروع کنید سپتامبر 2020
تاریخ تکمیل مارس 2023
سطح ناخالص طبقه داخلی 9549 متر2 (آپارتمان)؛ 12260 متر2 (مجموع): 3070 متر2 (بلوک A)؛ 2000 متر2 (بلوک B)؛ 2500 متر2 (بلوک C)؛ 2060 متر2 (بلوک D)؛ 2630 متر2 (بلوک B)
مساحت کف ناخالص (داخلی + خارجی). 14200 متر مربع (مساحت سایت)؛ 3000 متر مربع (پارکینگ مرکز شهر)
فرم قرارداد یا مسیر تدارکات طراحی و ساخت تدارکات، قرارداد JCT DB 2016
هزینه ساخت فاش نشده
هزینه ساخت در هر متر2 فاش نشده
معمار معماران مری دوگان با معماران راف
معمار اجرایی معماران راف
مشتری آجر با آجر برای شورای کرودون
مهندس سازه تقارن (پیش ساخت)؛ JFP (پس از ساخت)
مشاور M&E Max Fordham (پیش ساخت)؛ CDP (پس از ساخت)
نقشه بردار کمیت گلیدز/وفادار+گولد
الزامات کارفرمایان / فضای داخلی آجر به آجر / معماران زمین مشترک (پیش ساخت)
مشاور پایداری Max Fordham (پیش ساخت); NRG Post Construction (پس از ساخت)
مشاور برنامه ریزی DP9 / جرالد ایو (پیش از ساخت)؛ RUFFARCHITECTS / ROK (پس از ساخت)
مشاور آتش نشانی تنوس (پیش ساخت)؛ آتش سوزی سالزبری (پس از ساخت)
مشاور محیط زیست WSP (پیش ساخت)
مشاور منظر شهری WSP (پیش ساخت)
معمار مانیتورینگ از طرف Brick By Brick معماران زمین مشترک (بعدها زمینگیر شدند) (پس از ساخت)
مشاور منظر Mary Duggan Architects با Planit-IE (پیش ساخت); معماران راف (پس از ساخت)
مشاور آکوستیک WSP (پیش ساخت)؛ NRG (پس از ساخت)
مدیر پروژه Gleeds / Faithful+Gould (پیش ساخت); CAST (پس از ساخت)
طراح اصلی وفادار + گولد
بازرس ساختمان تایید شده کنترل ساختمان کرویدون
پیمانکار اصلی ساخت و ساز سی فیلد –
نرم افزار CAD استفاده شده است MicroStation Revit

از سه رنگ آجری در پنج ساختمان برای ایجاد تمایز استفاده می‌شود، در حالی که همه بلوک‌ها جزئیات آجری برجسته را به اشتراک می‌گذارند.

کلید ارائه موفقیت آمیز آن در ایجاد درک کامل از مفهوم طراحی نهفته است. از ابتدا، معماران راف به دنبال تفسیر دقیق طراحی متریال، انبوه سازی، منظره و رابطه منحصر به فرد بین ساختمان ها بودند تا اطمینان حاصل کنند که تصمیمات ما در مرحله طراحی فنی از روایت اصلی محافظت و غنی می کند.

فرآیند توسعه طراحی در این طرح یک تحلیل مقایسه ای واقعا جالب از گزینه های توسعه برای سایت های خارج از لندن ارائه می دهد. این سایت پیچیده بود، با تغییرات قابل توجه در سطح و مجموعه ای غیرمعمول از شرایط مرزی و مجاورت های متفاوت، از جمله کمربند سبز نورد، پارکینگ عمومی، جاده توزیع مرکز شهر بسیار شلوغ و حتی یک بنای باستانی برنامه ریزی شده.

شرایط سایت به دلیل توپولوژی شدید محدودیت های زیادی ایجاد می کند. اما به دلیل آن مشکل، نوع‌شناسی مسکن ماجراجویانه‌تر ضروری بود، که ما در طول عدم قطعیت برگزیت در پاسخ مستقیم به نگرانی‌های مرتبط در مورد هزینه‌های تامین مواد، آن را به دقت بررسی و آزمایش کردیم.

به نظر می‌رسید که توسعه پاسخ برنامه‌ریزی استراتژیک این امر را منعکس می‌کرد، با تردید اولیه در مورد چیدمان در پلان پس از مشاهده پیشنهاد در بافت سایت، و قصد و بیان معماری به طور کامل ارائه شد. اکنون کامل شده است، فکر می‌کنم این یک طرح فوق‌العاده متفاوت است که طیف وسیعی از فضاهای زندگی داخلی و خارجی متمرکز بر ساکنان را فراهم می‌کند.
Colm Lacey، مدیر عامل، Soft Cities (آموزش مشتری در نقش قبلی)

خوشبختانه، این پروژه توسط یک مشتری اختصاصی با آگاهی از خرید مسکن، فشار بر بودجه ساخت و ساز، و مایل به حمایت از یک طرح غیرعادی برای یافتن پاسخ، رهبری شد.

منبع: Mary Duggan Architects with RUFFARCHITECTS

پروژه هیچ نتیجه قطعی یا ثابتی ندارد. این به طور عمدی به گونه ای طراحی شده است که از محیط طبیعی خود مطلع شود، توسط ساکنان آینده خود هدایت و تقویت شود.
Mary Duggan، کارگردان، Mary Duggan Architects