مسابقه ارتقای «واقعاً متحول کننده» ریجنت استریت که این ماه راه اندازی می شود

Crown Estate و شورای شهر وست مینستر یک اخطار اطلاعاتی قبلی صادر کرده اند که تیم های طراحی را از «فرصت ساخت مکان یک بار در نسل» آینده آگاه کرده اند.

انتظار می رود تیم انتخاب شده برای این قرارداد 1.6 میلیون پوندی “تجربه ای از منظر شهری دگرگون کننده” را در امتداد خیابان ریجنت، سیرک پیکادلی و های مارکت مجاور ارائه دهد.

اهداف کلیدی این پروژه شامل ایجاد مکان‌های «سرزنده، فراگیر، انعطاف‌پذیر و پایدار» در امتداد مسیرهای خرده‌فروشی معروف لندن بین پارک ریجنتز و پارک سنت جیمز است که برای اولین بار توسط جان نش بیش از 200 سال پیش طراحی شد.

یک فرآیند مناقصه آزاد برای این نقش در این ماه با برنامه های کاربردی از کنسرسیوم های طراحی با تجربه و تمرین های چند رشته ای با “سوابق (سوابق) گسترده و اثبات شده در توسعه راه حل های طراحی شهری در کلاس جهانی” راه اندازی می شود.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی: جاه طلبی های شرکا احیای این مناطق مشهور به مکان های پر جنب و جوش، فراگیر، انعطاف پذیر و پایدار است که نشان دهنده پویایی یکی از مناطق فرهنگی و تجاری پیشرو لندن است. تیم طراحی منتخب این فرصت را خواهد داشت که اثری ماندگار در یکی از مشهورترین مناظر شهری جهان به جای بگذارد.

این بیانیه ادامه داد: الزامات کلیدی برای تیم‌های طراحی بالقوه شامل تخصص اثبات شده در توسعه و ارائه طرح‌های قلمرو عمومی در سطح جهانی در محیط‌های شهری با مشخصات بالا با راه‌حل‌های مبتنی بر طبیعت است. سابقه ای از نوآوری و خلاقیت شهری، با تاکید بر ایجاد فضاهای متمایز و بی زمان؛ تعهد به طراحی فراگیر؛ و اطمینان از اینکه قلمرو عمومی جدید با نیازهای آینده سازگار است.

آینده خیابان ریجنت، های مارکت و سیرک پیکادلی نامگذاری شده است – مشخص است که این پروژه مرحله‌ای با تمرکز بر تجدید فضاهای عمومی بین کلیسای All Souls و The Crescent آغاز خواهد شد.

مرحله دوم بر سیرک پیکادلی همراه با خیابان ریجنت سنت جیمز، واترلو پلیس، های مارکت، خیابان چارلز دوم، خیابان جرمین شرقی، مرکز خرید پال، خیابان کوکسپور و پال مال شرقی متمرکز خواهد بود.

اهداف کلیدی این پروژه – که هدف آن ارائه یک تجربه واقعاً تحول‌آفرین در سراسر منطقه است – شامل بهبود تجربه پیاده‌روی منطقه شلوغ خرده‌فروشی، حفظ و ارتقای میراث در طول مسیر اتصال پارک ریجنتز و پارک سنت جیمز و معرفی موارد جدید است. امکانات سبز

اطلاعیه قرارداد کامل قرار است در 18 ژوئن منتشر شود.

منبع

تحریریه اخبار معماری آریانا