مسکن اجتماعی بیشاپستون، سوانسی


تیم برنده با سازمان جامعه همکاری خواهد کرد تا مجموعه‌ای از خانه‌های جدید نوآورانه را به همراه یک «خانه مشترک» و امکانات اجتماعی مانند کارگاه، انبار و تونل پلی‌تونل در سایتی به مساحت 2.4 هکتار در حومه بیشاپستون ارائه دهد.

هدف این پروژه ارائه کربن صفر جدید و مسکن مقرون به صرفه است که می تواند خود ساخته شود و می تواند به رفع کمبود مسکن محلی در شبه جزیره گوور کمک کند. حدود یک سوم این سایت برای مسکن استفاده خواهد شد و بقیه برای فضای رشد مواد غذایی و یک باغ محلی در نظر گرفته شده است.

با توجه به خلاصه: ‘سرویس هایی که قرار است راه اندازی شوند مراحل 2-6 RIBA هستند. مرحله 1 RIBA در داخل تکمیل شده است، اما اذعان می شود که معمار منصوب به زمان نیاز دارد تا اطلاعات پروژه را بررسی کند و قبل از ادامه اظهار نظر کند.

“طراحی پیشنهادی برای توسعه همنشینی از 14 خانه، یک خانه مشترک و ساختمان های جانبی از جمله انبار کشاورزی، کارگاه، پلی تونل، فروشگاه دوچرخه و اتاق گیاه است.

این طرح همچنین شامل وسایل نقلیه، دوچرخه، و دسترسی عابر پیاده است. کارهای محوطه سازی شامل ویژگی های SuDS است. و تامین انرژی تجدیدپذیر از طریق PV روی سقف. این یک جامعه خودساخته خواهد بود که با استفاده از روش‌های طراحی و ساخت در دسترس آزمایش‌شده و آزمایش‌شده، در کنار متخصصان و پیمانکاران صنعت کار می‌کند.

Gwyr Community Land Trust سال گذشته توسط گروهی از افرادی که مشتاق ارائه یک توسعه جدید مسکن مشترک با تمرکز بر جامعه پذیری، تعاملات همسایگی، و توسعه مقیاس انسانی بودند، راه اندازی شد. نقشه های اولیه سایت توسط یکی از اعضای اعتماد، معمار مجرب، طراحی شده است که در آینده یک روز در هفته به کار روی پروژه ادامه خواهد داد.

این توسعه شامل هشت خانه سه خوابه، چهار خانه دو خوابه و دو خانه ییلاقی یک خوابه خواهد بود. یک خانه مشترک، انبار و محل نگهداری دوچرخه نیز تحویل داده می شود.

انتظار می رود پیشنهادات برای طراحی، مواد و روش ساخت و ساز تا حد امکان در دسترس باشد تا آرزوی مشتری را برآورده کند که 50 درصد توسعه توسط اعضای جامعه توسط خود ساخته شود.

انتظار می رود این کانسپت ها از پانل های بسته ساختاری پیش ساخته که در محل مونتاژ شده اند یا یک روبنای قاب چوبی با عایق سنتی عدل نی استفاده کنند. پیشنهادات برای قرارداد 60 درصد از نظر کیفیت و 40 درصد از نظر هزینه ارزیابی خواهد شد.

جزئیات مسابقه

عنوان پروژه خدمات معمار – Gwyr Community Land Trust
مشتری Gwyr Community Land Trust
ارزش قرارداد تی بی سی
مهلت دور اول ظهر، 6 فوریه 2023
محدودیت های ارزیابی تسلیم مناقصه بر اساس پیشنهاد هزینه و ارزیابی کیفی تجربه، سوابق و درک فنی خواهد بود. برنده مناقصه بر اساس هزینه و کیفیت بر اساس پیشنهاد کارمزد و پاسخ به سوالات مندرج در خلاصه مشتری و بر اساس تقسیم ارزیابی مناقصه که 40 درصد هزینه و 60 درصد کیفیت است، تعیین خواهد شد.
اطلاعات بیشتر https://www.find-tender.service.gov.uk/Notice/000398-2023?origin=SearchResults&p=1



منبع