مسکن میخائیل ریچس در استراتفورد علیرغم تحت الشعاع قرار دادن تخصیص ها ادامه خواهد داشت

با توجه به امضای قراردادهای s106، کار ساختمان قرار است در سال 2024 در محل شروع شود و تا سال 2028 تکمیل شود.

برخی از این کرت ها ممکن است از کاهش عملکرد محصول رنج ببرند، و در برخی دیگر، عدم انتخاب محصولی که بتواند از بسترهای سایه دار جان سالم به در ببرد، به این معنی است که ممکن است “نامطلوب و غیرقابل استفاده” باشند.

با این حال، توسعه جدید با مخالفت هایی روبرو شده است زیرا ساختمان های تا 11 طبقه آن بخش های کارخانه پودینگ را تحت الشعاع قرار می دهند، که در سال 2016 پس از جابجایی بازی های المپیک 2012 لندن در این مکان مجدداً مستقر شدند.

یکی از سخنگویان LLDC گفت که به نگرانی های انجمن باغبانی مانور “با دقت گوش داده است”. این شرکت افزود: «LLDC به منظور برآورده کردن تعهدات برنامه‌ریزی ناشی از ایجاد فرهنگ و آموزش جدید در پارک، نیازمند افزایش حساس تراکم مسکن، از جمله ارتفاع ساختمان اضافی است.

پروژه مسکن بریج واتر شامل 575 خانه با 50 درصد خانه های مقرون به صرفه، 433 متر مربع است.
مغازه ها و تا 213 متر مربع فضای اجتماعی.

ساختمان‌های در امتداد مرز با تقسیم‌بندی شامل ترکیبی از خانه‌های شهری سه طبقه، دوبلکس شش طبقه و ساختمان‌های آپارتمانی تا ۱۱ طبقه است. اینها باعث ایجاد سایه می شوند، اما ما با انجمن باغبانی Manor و مقام برنامه ریزی محلی برای به حداقل رساندن تأثیر و اقدامات کاهش ایمن کار می کنیم.

انجمن قدیمی Manor Gardens Society که 50 قطعه زمین را اداره می کند، به شدت با این طرح مخالفت کرده است. لین براون، نماینده وست هام و سیان بری، عضو مجلس لندن از حزب سبز نیز مخالفت هایی داشته اند.

با این حال، این گزارش همچنین می‌گوید که اکثر قطعات تخصیصی می‌توانند به استفاده «موفق و سازنده» ادامه دهند. بر اساس گزارش برنامه ریزی LLDC، این سازمان در حال برنامه ریزی برای اقدامات کاهشی، مانند جابجایی زمین های خاص، طرح ریزی قطعات جدید و نصب یک پلی تونل جدید برای رشد است.

آخرین تاییدیه مسکن در حالی صورت می‌گیرد که پارک دهمین سالگرد بازی‌های المپیک لندن را جشن می‌گیرد و میراث آن به‌ویژه در مورد تهیه خانه‌های مقرون به صرفه مورد توجه قرار گرفته است.

مستاجر افزود که طرح محلی خود LLDC بیان می کند که ارتفاع ساختمان معمولاً نباید بیش از 30 متر از سطح زمین باشد و ارتفاعات به بخش های شمال سایت کاهش می یابد.

این سایت تقریباً توسط رودخانه واترورکس قطع شده است، اما برنامه ریزی در ماه مه برای پل عابر طراحی شده توسط ویلیام متیوز برای اتصال خانه های جدید بریج واتر به املاک کارپنترز و فراتر از آن به استراتفورد داده شد.

یک مطالعه مستقل از نور خورشید توسط Reading Agricultural Consultants، به سفارش LLDC، نشان داد که این طرح باعث ایجاد “سایه اضافی قابل توجهی” در جنوب بخش ها می شود که بر هشت قطعه تاثیر می گذارد.

همچنین نگرانی‌هایی توسط پانل بررسی کیفیت خود LLDC مطرح شده است، که گفته است بلندترین ساختمان‌ها نباید از شش طبقه تجاوز کنند، و همانطور که وجود دارد، ارتفاع طرح هدف طرح را برای نمونه‌ای بودن با تراکم بالا و کم‌تراکم به خطر می‌اندازد. محله خیز

شرکتکمیته برنامه ریزی موافقت کلی با طرح مثلث بریج واتر داده است که در محل پارکینگ کنار رودخانه در گوشه جنوبی پارک المپیک ملکه الیزابت ساخته می شود.

نامه اعتراض بری از LLDC خواست تا این طرح را رد کند و گفت که تحت الشعاع قرار گرفتن آن می تواند منجر به “نابودی احتمالی این سایت” شود، و افزود: “این یک ملاحظات مهم است با توجه به اینکه دارندگان تخصیص قبلاً مجبور شده اند حرکت از طرح قبلی را تحمل کنند. سایت به این مکان به دلیل تخریب اجباری خانه اصلی آنها برای باز کردن راه برای المپیک.

طرح های کلی شامل بلوک های آپارتمانی 11 طبقه در نزدیکی مرز تقسیمی و همچنین ساختمان های شش طبقه و خانه های شهری است.

LLDC، که مالک هر دو محل تخصیص و پارکینگ خودرو است، در ابتدا برنامه هایی برای ساخت یک طرح کوچکتر تحت طرح جوامع میراثی در سال 2012 داشت، اما اکنون می خواهد کمبود مسکن در سایر مناطق پارک را با ساخت 220 خانه اضافی در این پارک جبران کند. سرزمین.

میخائیل ریچز برای اظهار نظر تماس گرفته شده است.



منبع

این توسعه همچنین حداقل 51 درصد از خانه ها را به صورت خانوادگی با دو یا چند اتاق خواب، از جمله آپارتمان ها، خانه های شهری و مزونت تحویل خواهد داد.

یکی از مستأجران در نامه اعتراض خود نوشت: “اگر این توسعه به شکل فعلی پیش برود، تأثیر بسیار مضری بر کشت خواهد داشت – هدفی که برای آن مجوز برنامه ریزی به انجمن باغ های مانور در کارخانه پودینگ میل اعطا شد.”

این سازمان اضافه کرد که “به ویژه در مورد ارتفاع برج در مرکز طرح اصلی نگران است، که در غیر این صورت ویژگی های کم ارتفاع قلب محله را از بین می برد و به شدت بر روی بخش های شمال ظاهر می شود.”