مشتری پشت طرح هیبریدی هاکنی هنلی هالبراون جایزه RIBA را دریافت می کند


جایزه سالانه مشتریان نمونه ای را که از معماری برجسته حمایت می کنند و سفارش می دهند، قدردانی می کند. این دو برنده، هنلی هالبراون را در سال 2015 به سمت مدرسه ابتدایی هاکنی جدید و شغل 333 Kingsland Road منصوب کردند.

این طرح در فهرست نهایی جایزه استرلینگ امسال قرار گرفت و همچنین برنده جایزه Neave Brown 2022 برای بهترین مسکن جدید مقرون به صرفه بریتانیا شد.

داوران این پروژه ترکیبی را به دلیل “کمک قابل توجه آن به جامعه شرق لندن به عنوان بخشی از زیرساخت اجتماعی” تحسین کردند.

آنها گفتند: “بلوک مسکونی عمدا فشرده – که شامل 68 خانه استیجاری است که 50 درصد آنها کمتر از میانگین اجاره بازار ارائه می شود – حداکثر ردپایی را برای مدرسه آزاد می کند و در عین حال مانع از سر و صدا و انتشار گازهای گلخانه ای می شود. جاده شلوغ همسایه.’

هیئت منصفه تحت تأثیر این که چگونه مدرسه بدون راهروهای داخلی برای افزایش دید و تقویت حس اجتماعی طراحی شده بود، تحت تأثیر قرار گرفتند و حیاط مرکزی را به عنوان مرکز این مجموعه روستایی مینیاتوری توصیف کردند که فضایی امن و باز برای کودکان فراهم می کند. بازی’.

رئیس داوران دنیس بنتز گفت:[The clients’] عزم و اراده هنلی هالبراون را قادر ساخت تا امکانات بصری قابل توجه و عملی را طراحی و ارائه دهد – یک مداخله ترکیبی حیاتی و هوشمندانه که پتانسیل یک سایت بسیار پیچیده را به حداکثر می رساند.

تریسی ملر، شریک ارشد RSHP، و تیموتی وینتر، متولی مسجد کمبریج و بنیانگذار و رئیس کالج مسلمانان کمبریج – برنده جایزه مشتری سال RIBA در سال 2021، به هیئت داوران بنتس پیوستند.

333 Kingsland Road (طرح ترکیبی شامل مدرسه ابتدایی هاکنی جدید) توسط هنلی هالبراون

منبع: نیک کین



منبع