مطالعه موردی: شهر Urbanest توسط Apt

کفپوش Terrazzo
TRI
مرمر پالادیانا
ورودی دفتر
tricontracting.co.uk

مشخصات

انواع روش های ساخت و ساز برای پاسخ به خلاصه و محدودیت ها و چالش های ارائه شده توسط سایت مورد استفاده قرار گرفت. محوطه نمایشگاه دیوار رومی و سنگر خواستار یک فضای بزرگ و بدون ستون و ساختاری بود که برای محافظت از این دارایی مهم میراثی طراحی شده بود. این ساختار انتقال قابل توجهی را به طراحی معرفی کرد که 17 متر در سراسر فضای نمایشگاه را در بر می گرفت تا از 14 طبقه خوابگاه دانشجویی در بالا پشتیبانی کند: دال های پس کشنده برای فضای اداری برای به حداکثر رساندن دهانه های بدون ستون با زیره های تمیز. بتن مسلح برای خوابگاه دانشجویی در شبکه کارآمد 5 متری؛ و یک قاب فولادی سبک برای ساختمان Crosswall که امکان استفاده مجدد از پایه های ساختمان قبلی را فراهم می کرد.

روکش چوبی
شو سوگی بان
آکویا زغالی و برس خورده سنگین
ورودی دفتر
shousugiban.co.uk

Urbanest City یک ساختمان مختلط متمایز است که مقصد جدیدی را در شهر لندن ایجاد می‌کند و مسکن دانشجویی با کیفیت بالا، اتاق جوجه‌کشی، و فضای اداری انعطاف‌پذیر، و همچنین یک کافه و یک فضای نمایشگاهی عمومی را ارائه می‌کند که بخش حفاظت‌شده‌ای را در خود جای داده است. دیوار اصلی شهر لندن رومی.

در سایت شروع کنید ژانویه 2018
تکمیل جولای 2021
سطح ناخالص طبقه داخلی 29265 متر2
هزینه ساخت 86 میلیون پوند
معمار آپت (هاپکینز تا مرحله 3)
مشتری Urbanest انگلستان
مهندس سازه گروه رابرت برد
مشاور M&E MTT
مشاور هزینه قالب
مدیر پروژه برج 8
طراح اصلی JLL
بازرس ساختمان تایید شده جرالد ایو
پیمانکار اصلی بالفور بیتی
معمار منظر تاونشند
طراح نمایشگاه استعاره
باستان شناسی مولا
مهندس نما موت مک دونالد/KFK
نرم افزار CAD استفاده شده است Revit
عمر طراحی پیش بینی شده 60 سال

روکش دیوارهای چوبی برای ایجاد حس گرما و بافت طبیعی به فضا انتخاب شده است. الوار انتخاب شده Accoya بود، با روکش های روشن و تیره که از طریق فرآیند سنتی ژاپنی شعله ور شدن و برس زدن ایجاد شده است، پرداخت ها به طور متناوب برای ایجاد ریتم و تاکید عمودی ایجاد شده است.
نات لی، رهبر پروژه، Apt

ورودی دفتر تجاری دارای خطوط روان است که مناطقی را برای استراحت، فعالیت، گردش و همکاری مشخص می کند. کف با یک ترازو palladiana in-situ با ترکیبی با فرمت بزرگ تکمیل شده است که به آن کیفیت گرافیکی و ظاهری یکپارچه و روان می بخشد. قطعات از پیش قالب‌گیری شده ویژه‌ای برای پروفیل‌های دامن ایجاد شد که به یکپارچگی ظاهری افزوده شد.

شبح متمایز ساختمان دارای تراس‌های داخلی است که توسط سقف طاق بشکه‌ای روی قایقرانی محافظت می‌شود. طبقات بالایی از خط ساختمان عقب‌نشینی می‌کنند تا سطح خوبی از نور را به ساختمان‌ها و خیابان‌های مجاور حفظ کنند. یک سیستم روکش شیب سفارشی با یک چارچوب یکپارچه از لوورهای سایه انداز خورشیدی توسعه داده شده است که ضمن کاهش افزایش گرما و بهبود راحتی سرنشینان، نماها را حفظ می کند. نمای شیبدار شامل دریچه های بازشونده است تا دانش آموزان بتوانند از تهویه طبیعی لذت ببرند.
نات لی، رهبر پروژه، Apt

محصولات منتخب

داده های پروژه

انتخاب های معمار

Apt منصوب شد تا یک طرح مرحله 2 رضایت‌بخش را اجرا کند و آن را به اتمام برساند. تحت یک قرارداد خدمات پیش از ساخت، آپت مرحله 3 را تحویل داد و با بالفور بیتی برای توسعه پیشنهادات پیمانکار در مورد روکش کاری و ارائه اصلاحیه هایی برای کمک به منطقی کردن طراحی همکاری می کرد. در حین هماهنگی و ارائه طرح موافقت شده، Apt منصوب شد تا طرح هایی را برای مناسب سازی فضای انکوباتور 8000 فوت مربعی، فضای اداری 55000 فوت مربعی و فضاهای مشترک دانش آموزان ایجاد کند و ارزش قابل توجهی به طرح برای مشتری اضافه کند.

روکش
شوکو و KFK
سیستم روکش پیش ساخته یکپارچه Schüco USC 65
نماها
schueco.com، kfk.hr

فرآیند مشخصات بر اساس الزامات Urbanest برای کیفیت و استحکام بالا و همچنین ورودی تخصصی از زنجیره تامین مدیریت شده توسط Balfour Beatty پیش ساخت است. پیش ساخته در طول فرآیند مشخصات به دلیل مزایایی که برای مدیریت کیفیت و سرعت نصب به ارمغان می آورد، اولویت بندی شد. عناصر پیش ساخته شامل نما، خدمات، حمام و نازک کاری بود.

خدمات در معرض برای عنصر فضای کاری انتخاب شدند تا حس نور و حجم را به حداکثر برسانند و فضا را متحرک کنند و در عین حال مقدار مواد مورد استفاده را کاهش دهند. این امر مستلزم هماهنگی دقیق با نصب کنندگان خدمات و یک فرآیند گسترده مدل سازی و نمونه سازی برای برآورده کردن الزامات زیبایی شناختی بود.
نات لی، رهبر پروژه، Apt

دریچه چرخشی
شوکو و KFK
دریچه چرخشی سفارشی
نماهای دانشجویی شیبدار
schueco.com، kfk.hr



منبع

نمای شهری Urbanest دارای تراس‌های داخلی است که توسط سقف طاق بشکه‌ای با قایقرانی ساخته شده است که با استفاده از یک سیستم روکش شیب سفارشی ساخته شده با چارچوبی یکپارچه از لوورهای سایه‌بان خورشیدی ساخته شده است.

درب گردان
گزه
TSA 325 اتوماتیک
ورودی های اداری و دانشجویی
geze.co.uk

قاب ساختاری بلوک به بلوک برای مطابقت با شرایط مختلف زمین و محدودیت‌های مکان و همچنین نیازهای کاربری متنوع اتاق‌های دانشجویی، فضاهای کاری و نمایشگاه‌ها تغییر می‌کند. این ساختمان دارای نماهای تیغه‌ای در شیب‌های مختلف در ارتفاعات شرقی و غربی آن است و کارفرما این بود که دریچه‌های بازشو برای اتاق‌های دانشجویی فراهم کند. در پاسخ به این، یک سیستم روکش‌کاری پیش‌ساخته و سفارشی توسط تیم توسعه داده شد تا دریچه‌های بازشوی متمایل به چرخش را در خود جای دهد که نیاز به توسعه و آزمایش گسترده دارد.