معاوضه بین تهویه و هوابندی در دنیای پس از همه گیری


در این قسمت، Bellew توضیح می‌دهد که نرخ تهویه پس از همه‌گیری در دفاتر تجاری با راه‌حل‌های تابشی جایگزین سیستم‌های هوای دمیده شده سه برابر شده است و چگونه می‌توان این کار را در حالی که هنوز مصرف انرژی را کنترل کرد، انجام داد. او خاطرنشان می‌کند که زنجیره‌های تامین به سرعت به سمت کاهش کربن حرکت کرده‌اند و مشاهده می‌کند که ۷۰ درصد از جلسات تیم طراحی اکنون بر روی این موضوع متمرکز شده‌اند.

او همچنین تفاسیر مختلفی از پایداری را در بازارهای مختلف جهانی توصیف می‌کند و چالش عظیم تغییر از سوخت‌های فسیلی به سیستم‌های الکتریکی را بدون «ساختمان‌های به هم ریخته با جعبه‌های خاکستری آویزان در بیرون» توضیح می‌دهد. او با استناد به دستاوردهای سنگاپور، طرفدار سبز شدن شهری است.

Bellew همچنان مدافع توده حرارتی برای کاهش نوسانات دمایی روزانه و شبانه است. در حالی که او تصدیق می کند که ساختمان های سبک وزن می توانند عملکرد انرژی مشابهی داشته باشند، مشاهده می کند که آسایش ممکن است در ساختمان هایی که از نظر حرارتی عظیم هستند بهتر باشد. اگر قرار بود خانه‌اش را طراحی کند، یک طرح Passivhaus با عایق حرارتی عظیم را انتخاب می‌کرد که نگاهی محکم به کربن تجسم یافته داشت.

برای دریافت همه قسمت‌های AJ Climate Champions، اینجا را کلیک کنید.


Climate Champions را در برنامه پادکست مورد علاقه خود پیدا کنید: از طریق Spotify، Apple Podcasts، Google Podcasts، Deezer و Podbean مشترک شوید.


درباره پاتریک بلیو

پاتریک به عنوان مهندس خدمات ساختمان در دانشگاه باث زیر نظر تد هاپولد در کنار دانشجویان معماری و مهندسی سازه آموزش دید. او در سال 1990 شرکت مشاوره مهندسی محیط زیست آتلیه ده را تأسیس کرد که اکنون 11 دفتر در سراسر جهان دارد. پروژه های کلیدی عبارتند از Google London در King’s Cross، Kroon Hall در دانشگاه Yale، و Gardens by the Bay و Jewel Changi فرودگاه هر دو در سنگاپور. آتلیه ده در سال 2020 به گروه سوربانا جورونگ پیوست.

پاتریک یکی از اعضای موسس شورای ساختمان سبز انگلستان بود که تا سال 2017 در آنجا متولی بود. او از سال 2000 در دانشکده معماری دانشگاه ییل تدریس کرده است.

نمایش یادداشت ها: پروژه ها و منابع ذکر شده در این قسمت

آتلیه ده

گوگل لندن

جدید: برنامه‌های به‌روز استودیو هیترویک برای دفتر مرکزی King’s Cross Google

باغ های کنار خلیج

کرون هال، دانشگاه ییل

تئاتر ملی

دفتر مرکزی WWF-UK

مجتمع هنر، دانشگاه ییل

میدان فدراسیون

جمفری

فرودگاه جول چانگی

ستاد بیعه

WWF توسط هاپکینز.  عکاسی از مورلی فون استرنبرگ

WWF توسط هاپکینز. عکاسی از مورلی فون استرنبرگ

در ارتباط با

Climate Champions با همکاری ACAN، شبکه اقدام معماران در آب و هوا تولید می شود
پادکست توسط سایمون آلدوس تهیه و تدوین شده است
موسیقی: Edmilson do Pífano، Forró de dois Amigos. تفسیر: Felipe Tanaka e Banda Balaio de Baião





منبع