معماران ادوارد ویلیامز طرح مسکن پر کردن پارکینگ خودرو CLT را تکمیل می کند

طراحی شیب سقف سفارشی برای هر ساختمان از مطالعه نور روز / نور خورشید ناشی می شود، بنابراین ساختمان های جدید در حقوق موجود دخالت نمی کنند. این به طراحان اجازه داد تا توسعه را به حداکثر برسانند و خانه های منحصر به فردی را برای این سایت ایجاد کنند.

در سایت شروع کنید اکتبر 2022
تکمیل آگوست 2022
سطح ناخالص طبقه داخلی 61 متر مربع
مساحت کف ناخالص (داخلی + خارجی). 959 متر مربع
فرم قرارداد یا مسیر تدارکات JCT SBC بدون مقادیر 2011
هزینه ساخت فاش نشده
هزینه ساخت در هر متر2 3650 پوند
معمار معماران ادوارد ویلیامز
معمار اجرایی معماران ادوارد ویلیامز
مشتری Cliveden Land
مهندس سازه مهندسان HRW
مشاور M&E مهندسین DSA
مهندس آکوستیک KP آکوستیک
مهندس CLT گروه کاندوچی
متخصص سقف PV GB Sol
مشاور آتش نشانی JGA Fire
طراح فضای سبز میوسوسن مولدون
مشاور برنامه ریزی همکاران مایکل بوروز
مدیر پروژه معماران ادوارد ویلیامز
هماهنگ کننده CDM مشاوره گوداردز
بازرس ساختمان تایید شده کنترل ساختمان لندن
پیمانکار اصلی کی اف لندن
نرم افزار CAD استفاده شده است Revit

داده های عملکرد زیست محیطی

ساختمان های جدید شامل دو بلوک L شکل هستند که در کنار خانه های موجود قرار گرفته اند تا دو حیاط ایجاد کنند. آنها با هم نه آپارتمان جدید شامل چهار خانه سه تخته، سه خانه دو تخته و دو خانه نیمه مستقل یک تخته را فراهم می کنند.

این سایت یک سایت بمب جنگ جهانی دوم است، با شرایط زمینی نامناسب، بنابراین از یک سازه CLT برای بارهای سبک تر استفاده شد، و نیاز به شمع بندی و پایه ها را به حداقل رساند. ساختار CLT دارای سطوح داخلی در معرض دید و سازه های آکوستیک خشک است که به صفحات نازک کف اجازه می دهد تا ارتفاعات از کف تا سقف را افزایش دهند.

معماران ادوارد ویلیامز

منبع: معماران ادوارد ویلیامز

داده های پروژه

درصد مساحت کف با ضریب نور روز > 2% ارائه نشده است
درصد مساحت کف با ضریب نور روز > 5% ارائه نشده است
تولید انرژی در محل 17031.85 کیلووات ساعت در سال، حداکثر ظرفیت 19 کیلووات بر ساعت
مصرف سالانه آب اصلی 104.49 لیتر در هر روز
ضد هوا در 50Pa 866.316 متر مربع/hr/m²
گرمایش و بار آب گرم 46.05 کیلووات ساعت/متر مربع/سال (گرمایش)، 22.97 کیلووات ساعت/متر مربع/سال (آب گرم)
U-value وزن کلی منطقه ارائه نشده است
زندگی طراحی ارائه نشده است
کربن تجسم یافته/کل زندگی ارائه نشده است
CO سالانه2 انتشارات 23.04 کیلوگرم CO2/m²



منبع

قبل از تصویر: پارکینگ و مسکن موجود

این طرح با یک نمای چوبی پوشیده شده است که توسط پروفیل های فلزی قاب شده است که همچنین صفحات کف و بازشوها را برای تضاد با نماهای آجری موجود مشخص می کند. شیب های سقف برای بهینه سازی برداشت انرژی PV از شمال به جنوب هدایت می شوند.

دیدگاه معمار

در پاسخ به “دعوت به سلاح” شهردار لندن برای ایجاد توسعه های کوچک و محلی بیشتر، این پروژه به عنوان یک نمونه می باشد.

بر اساس مطالعات دقیق روشنایی روز، سقف‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که ساختمان‌های جدید به حقوق موجود برای نور تجاوز نکنند.

دیدگاه مشتری

این توسعه واقعاً به سایت اضافه می کند و حس اجتماعی را برای توسعه موجود افزایش می دهد. طراحی چوبی تخیلی و باغ زیبای حیاط آن قبلاً آن را به یک نقطه صحبت محلی تبدیل کرده است. این بسیار خوشحال کننده است که این طرح همچنین بسیار پایدار است و به تعیین استاندارد جدیدی برای محله کمک می کند. نظرات تحسین برانگیز زیادی در سطح محلی دریافت کرده است و ما قبلاً با اجاره نیمی از خانه ها قبل از انتشار رسمی آنها در ماه سپتامبر موافقت کرده ایم.

کلیسای سباستین، کارگردان، Cliveden Land

این سازه در داخل بر روی تمام زیره‌های در معرض دید قابل مشاهده است و با نمای چوبی چوبی که به زیبایی با پروفیل‌های فلزی نازک قاب‌بندی شده‌اند، همچنین صفحات کف و دهانه‌ها را مشخص می‌کند، و سقف PV شیشه‌ای مشکی و زیبای کنار هم به یاد می‌آید. شیب سقف ها همه از شمال به جنوب است، تا در ضلع جنوبی برداشت انرژی فتوولتائیک بهینه شود.

استفاده از سازه های چوبی که در یک سایت سابق بمب قرار دارد، با زمین ساخته شده ضعیف، اجازه می دهد تا بارهای ردپایی سبک تر، شمع بندی و پایه ها را به حداقل برساند. ساختار چوبی متقاطع با لایه‌های متقاطع، با لایه‌های بیرونی و لایه‌های آکوستیک خشک، به صفحات کف نازک اجازه می‌دهد تا ارتفاعات داخلی استاندارد لندن را افزایش دهند.

این پروژه متشکل از چهار ساختمان جدید است که در عقب پارکینگ قبلی یک توسعه موجود از 39 خانه در استراتفورد، شرق لندن، قرار داده شده است تا یک طرح مسکن به سبک میوس ایجاد کند.

این پروژه نشان دهنده راه جدیدی برای پر کردن مناطق مسکونی است که آنها را فشرده تر، ایمن تر و کارآمدتر می کند و محیط ساخته شده موجود را بازسازی می کند. با استفاده مجدد از فضای کم استفاده، در این مورد زمین های متروکه، خانه های جدید و امکانات مدرن را برای ساکنان فراهم می کند.