معماران اریک پری کلیسای درجه II* را در نزدیکی واترلو بازسازی کردند

دیدگاه مشتری

تکمیل 2022
هزینه ساخت 5.5 میلیون پوند
معمار معماران اریک پری
مشتری کلیسای سنت جان، واترلو
مهندس سازه آلن باکستر
مشاور M&E یا مشاوره
QS آکادمی
مشاور میراث فرهنگی آلن باکستر
مشاور تئاتر آبی زغالی
مشاور آکوستیک آکوستیک گیلیرون اسکات
مشاور آتش نشانی جراحی آتش نشانی
بازرس ساختمان تایید شده کنترل ساختمان موافقت
پیمانکار اصلی پیمانکار ساختمان باکستون



منبع

بازسازی سنت جان یک پروژه بزرگ و چالش برانگیز بوده است که با سخت کوشی و نهایت فداکاری همه دست اندرکاران انجام شد. بنابراین احساس اینکه ساختمان با بازگشایی دوباره جان می گیرد، هیجان انگیز است. جماعت و جامعه محلی در حال حاضر سنت جانز جدید را به قلب خود می‌برند، زیرا متوجه می‌شوند که این فضاها چقدر در دسترس‌تر، الهام‌بخش‌تر و استقبال‌کننده‌تر هستند. و ما در حال مشاهده قدرت عظیمی هستیم که کلیسا در حال حاضر برای گرد هم آوردن مردم دارد – به روش های مختلف و گاهی غیرمنتظره.

پناهگاه مرکزی شامل مبلمان بلوط جامد است که از سازنده مبلمان کلیسایی متخصص لوک هیوز سفارش داده شده است.

این عمل با جماعت، و با جامعه، گروه‌های ذینفع قانونی و محلی، از جمله انگلستان تاریخی، انجمن قرن بیستم، لامبث LBC و شورای ساختمان‌های کلیسا مشورت کرد تا اطمینان حاصل شود که طرح‌های مختصر و بعدی نیازهای پیچیده و همپوشانی همه کاربران را برآورده می‌کنند. کلیسا.

این پروژه تغییرات قلمرو عمومی را در منطقه وسیع‌تر دوربرگردان واترلو پیش‌بینی می‌کند، که اگرچه در حال حاضر در حال رایزنی است، اما احتمالاً میزان فضای عابر پیاده را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد و تأثیر ترافیک در این تقاطع جاده‌ای اصلی را بهبود می‌بخشد.
اریک پری، اصلی و بنیانگذار معماران اریک پری

این کلیسا در قرن نوزدهم توسط فرانسیس بدفورد با مداخلات قرن بیستم توسط TF Ford پس از بمباران در طول جنگ جهانی دوم طراحی شد. این کلیسا در اوایل دهه 1950 به عنوان کلیسای رسمی جشنواره بریتانیا وقف شد، زمانی که نقاشی های مهم محراب توسط پناهنده آلمانی-یهودی هانس فیبوش نصب شد، که اکنون تحت حفاظت کارشناسان قرار گرفته است.

این شبستان که قبلاً محل برگزاری کنسرت شناخته شده بود، اکنون می‌تواند میزبان رویدادهای فرهنگی در تمام طول سال باشد، اما می‌تواند به عنوان مکانی برای اجاره شرکت‌ها و خصوصی عمل کند که درآمد حاصل از آن به کارهای خیریه کمک مالی می‌کند.

امکانات ارتقا یافته برای حمایت از فعالیت‌های فرهنگی، خیریه و تجاری در داخل شبستان و سردابه در نظر گرفته شده است که با دسترسی بهتر و آکوستیک، فضای سرسرا جدید و WCهای جدید پشتیبانی می‌شود.

داده های پروژه

پایان کار در سنت جان واترلو فصل جدیدی را در زندگی چشمگیر کلیسا، نزدیک به 200 سال پس از وقف آن، آغاز خواهد کرد. سنت جان مکانی برای عبادت و غنی سازی معنوی در میان شلوغ ترین محله های لندن است. این بازسازی‌ها امکانات کلیسا را ​​برای برآورده کردن جاه‌طلبی‌های کلیسا، خلاقیت و باز بودن افزایش می‌دهد و در زندگی فرهنگی، اجتماعی و معنوی واترلو نقشی ایفا می‌کند.

در دخمه، که برای اولین بار از طریق نصب یک آسانسور جدید کاملاً قابل دسترسی بود، تغییرات موقتی برای ایجاد انواع فضاهای جدید برای استفاده و استخدام جامعه پاک شد. در جاهایی، طاق‌های آجری آشکار، تمیز و بازسازی شده‌اند، به ویژه در یک اتاق طاق‌دار طویل به نام سردابه قدیمی.

در شبستان بزرگ و باز، که در ابتدا توسط دو بالکن احاطه شده بود، EPA یک سری پانل های جانبی را وارد کرده است، که یک سری فرم های طبقه ای وجهی را ایجاد می کند، که به تجزیه مقیاس شبستان کمک می کند و به جلب توجه کمک می کند. محراب، به نمایش گذاشتن نقاشی های دیواری بازسازی شده. فرم‌های پانل‌شده همچنین طاقچه‌های مدل‌سازی شده در هر طرف ایجاد می‌کنند، یکی یک غسل تعمید جدید با فونت 1824 و دیگری یک نمازخانه جدید. علاوه بر این، آنها مانند وسایل نمایشی کار می کنند تا استفاده از کلیسا را ​​برای اجراها و همچنین ذخیره سازی را در نظر بگیرند.

نصب 80 پنل خورشیدی که تقریباً تمام سقف های رو به جنوب را پوشش می دهد، ظرفیت تولید 30 کیلووات ساعت را دارد. هوابندی ساختمان نیز با نصب یک فضای لابی داخلی جدید که توسط صفحات شیشه ای از شبستان جدا شده است، بهبود یافته است که باعث کاهش گرمای از دست رفته در گردش هوای گرم و همچنین تعویض شیشه و تعمیر پنجره ها می شود. عایق صوتی و حرارتی در سقف شبستان تعبیه شده است.

واحدهای تهویه بازیابی گرما در کنار زیرساخت برای نصب آتی پمپ‌های حرارتی با منبع هوا نصب شده‌اند، با پیش‌بینی پیشرفت در فناوری و مقرون به صرفه‌بودن این پمپ‌ها. هدف این است که سنت جان به سمت تعهد کلیسای انگلستان برای دستیابی به کربن خالص صفر تا سال 2030 حرکت کند.

سنت جان از سال 1824 به این بخش ویژه از لندن خدمت کرده است. ما در جنگ بمباران شدیم و در سال 1951 برای خدمت به بریتانیای متفاوت بازسازی شدیم. یک بار دیگر بازسازی و دگرگون شد، می‌توانیم اینجا باشیم تا نیازهای جوامع مختلف اطرافمان را برآورده کنیم. تا 200 سال دیگر نقش خود را در شهر بازی کنیم.
کشیش کانن گیلز گودارد، معاون سنت جان

این دخمه خانه ای را برای بنیاد خیریه سنت جان، پل واترلو، که بر آموزش بی خانمان ها و اشتغال متمرکز است، و همچنین فضایی را برای جامعه محلی و سازمان های هنری ساکن یا نیمه مقیم فراهم می کند.

پروژه سنت جان واترلو و کار قبلی ما در St Martin-in-the-Fields در میدان ترافالگار، نقشی را که معماری باید در ایجاد کاربردها و کارکردهایی ایفا کند که نقش کلیسا در جامعه را پشتیبانی می کند، درآمد اضافی را ارائه می دهد، نشان می دهد. تضمین آینده بلندمدت بناهای تاریخی

این کلیسا دارای میراث قابل توجهی از مراحل ساخت و ساز در قرن 19 و 20 است. این نوسازی اخیر آن دارایی ها را حفظ و تقویت می کند و کلیسا را ​​برای دوران پس از کربن آماده می کند و زیرساخت هایی را برای عملیات کربن صفر خالص ایجاد می کند.

از 5.5 میلیون پوند بودجه جمع آوری شده برای تکمیل بازسازی، بیش از 1 میلیون پوند از محل جماعت – با کمک های مالی عمده دیگر از محله لمبث لندن، صندوق قرعه کشی بزرگ و صندوق رشد خوب شهردار لندن.

دیدگاه معمار

معماران اریک پری (EPA) در سال 2010 منصوب شد و از نزدیک با جانشین سنت جان، کشیش کانن گیلز گودارد، همکاری کرد تا خلاصه ای را با محوریت اصل “استقبال باز” تهیه کند.

ورودی کلیسا با قابلیت دسترسی و باز بودن بهبود یافته بازسازی شده است و شبستان اکنون بلافاصله از خیابان از طریق درب مرکزی لعابدار و صفحه نمایش صوتی قابل مشاهده است.