معماران باید CPD را ثابت کنند تا تحت برنامه های نوظهور ARB ثبت نام کنند


از سال 2024، معماران باید هر سال CPD را انجام دهند و طبق برنامه‌های نوظهور تنظیم‌شده توسط تنظیم‌کننده حرفه‌ای، هنگام پرداخت هزینه نگهداری سالانه خود، تأیید کنند که آن را انجام داده‌اند.

رایزنی سه ماهه درباره آخرین پیشنهادات هیئت مدیره که بیش از یک سال است در دستور کار قرار گرفته است، آغاز شده است.

رگولاتور در ابتدا پاییز گذشته به این حرفه رفت تا به شکل‌دهی اختیارات جدید خود – که تحت لایحه ایمنی ساختمان به آن داده شده است – برای نظارت بر آموزش و توسعه همه معماران در طول حرفه‌شان کمک کند.

تحت رژیم جدید، معماران باید فعالیت‌های CPD خود را با ARB ثبت کنند، نتایج را به تفصیل بیان کنند، و همچنین یک “بیانیه بازتابی” در مورد توسعه‌ای که در 12 ماه گذشته انجام داده‌اند و الزامات توسعه آینده‌شان بنویسند.

برای جلوگیری از تکرار، CPD متعهد به حفظ عضویت RIBA قابل انتقال و پذیرش توسط ARB خواهد بود. این هیئت سالانه سوابق CPD معماران را بررسی می کند.

هیئت مدیره گفته است که قصد ندارد حداقل تعداد فعالیت‌ها یا ساعاتی را که یک معمار باید تکمیل کرده باشد معرفی کند – و معماران تشویق خواهند شد تا CPD را که «بیشترین مرتبط با کارشان است، به نحوی که برای آنها بهترین کارآمد باشد، انجام دهند. ‘.

با این حال، ARB درها را برای الزام موضوعات اصلی مانند، به طور بالقوه، پایداری و ایمنی آتش باز گذاشته است.

آلن کرشاو، رئیس ARB، گفت: “این مشاوره جدید برنامه های ما را به مرحله بعدی می برد و من قویاً همه معماران را تشویق می کنم که پاسخ دهند.” طرح ما مستقیماً روی عملکرد روزمره معماران تأثیر می گذارد، بنابراین اکنون زمان آن است که نظر خود را در مورد نحوه شکل گیری طرح بیان کنید.

سیمون آلفورد، رئیس RIBA، گفت: از بحران ایمنی ساختمان گرفته تا شرایط اضطراری آب و هوایی، بسیار مهم است که معماران به توسعه دانش و مهارت‌های خود برای پاسخ به چالش‌هایی که با آن روبرو هستیم، ادامه دهند. بنابراین ما از مشاوره ARB در مورد پیش نویس طرح برای افزایش CPD استقبال می کنیم.

آلفورد همچنین از این حرکت برای «تقویت، به جای تکرار» سیستم موجود موسسه با پذیرش سوابق CPD ارسال شده به RIBA حمایت کرد.

وی افزود: من از همه اعضای RIBA می خواهم که پیشنهادات ARB را بررسی کرده و مستقیماً پاسخ دهند. اصلاحات در الزامات شایستگی باید منعکس کننده و پاسخگوی نیازهای عملی این حرفه باشد و در عین حال اعتماد را در بخش وسیعتر و عموم مردم ایجاد کند.



منبع