معماران بریتانیایی در فهرست نهایی رقابت سیلوهای سیمان مالمو قرار گرفتند

یک تشکر بزرگ برای تعامل و تخصص همه تیم هایی که وارد شدند. مسابقات معماری و کمیسیون های موازی بیشتری در راه است و فرصت های بیشتری برای شیوه های عالی که نتوانستیم برای کار در مالمو انتخاب کنیم.

این پروژه که توسط توسعه دهندگان خصوصی Trianon و Lernacken Fastigheter پشتیبانی می شود، مجتمع ذخیره سازی سیمان اسکله سابق در Limhamn را به یک توسعه مختلط با فضاهای مسکونی و تجاری مانند رستوران ها و کافه ها تبدیل می کند.

در میان شرکت‌های بریتانیایی که درخواست داده‌اند اما موفق به ورود به فهرست نهایی نشده‌اند، می‌توان به WallaceLiu، AKT II، Mary Duggan Architects، Karakusevic Carson Architects، Dyvik Kahlen Architects، Urban Radicals، Adam Khan Architects، Publica Associates، We Made That، David Chipperfield Foilden Architects، Feilden اشاره کرد. ، معماری Madeleine Kessler، DRDH و Tony Fretton Architects.

این مسابقه در ماه اوت، یک سال و نیم پس از منصوب شدن فین ویلیامز، یکی از بنیانگذاران Public Practice به عنوان معمار ارشد مالمو، راه اندازی شد. 68 ابراز علاقه دریافت کرد.

ویلیامز با انتشار پستی در لینکدین گفت: “چهار تیم برجسته از یک زمینه بسیار قوی از 68 ابراز علاقه برای طراحی Limhamn Silos برای Fastighets AB Trianon و Lernacken Fastigheter در مالمو انتخاب شده اند.”

نشستن در هیئت داوران و خواندن این همه پیشنهاد متفکرانه و تاثیرگذار، یک امتیاز بود. پس از یک فرآیند ارزیابی کامل و کامل، چهار تیم برای شرکت در کمیسیون موازی انتخاب شدند.

“ما سخت کار خواهیم کرد تا مطمئن شویم آستانه های پایینی برای ورود، تقاضاهای متناسب برای محصولات قابل تحویل و شرایط خوب برای ارائه معماری عالی وجود دارد.”

فهرست نهایی

  • فورستبرگ لینگ (سوئد) + مونادناک (هلند) + تردژ ناتور (دانمارک)
  • Hermansson Hiller Lundberg (سوئد) + David Kohn Architects (بریتانیا) + Muf Architecture/Art (بریتانیا)
  • Jägnefält Milton (سوئد) + 51N4E (بلژیک)
  • Nilsson Rahm (سوئد) + Johan Dehlin (سوئد) + 6a Architects (بریتانیا)



منبع

چهار تیم فهرست نهایی، همگی دارای شرکت‌های محلی با David Kohn و Muf Architecture/Art در یک تیم هستند (تیم های کامل را در زیر ببینید).