معماران به تظاهرات بزرگ Extinction Rebellion می پیوندند


جمعیت شامل جبهه معماران آینده (FAF) و اعضای شبکه اقدام اقلیمی معماران (ACAN) خواهد بود که در آغاز سلسله تظاهرات طولانی چهار روزه در خارج از مجلس پارلمان حضور خواهند داشت.

انتظار می‌رود این رویداد بیش از 200 سازمان را به خود جلب کند و در خیابان‌های وست مینستر در یک «نمایش صلح‌آمیز قدرت و اتحاد» گرد هم بیایند تا از دولت درخواست اقدام جسورانه در زمینه آب و هوا کنند.

ACAN در مورد مشارکت خود که عملاً از اعتراضات XR در آوریل 2019 متولد شد، گفت: «تاریخ نشان می‌دهد که اعتراض گسترده و پایدار می‌تواند کارساز باشد. به همین دلیل است که ما با XR همبستگی نشان می دهیم.

“محیط ساخته شده مسئول حدود 40 درصد از انتشار گازهای گلخانه ای در بریتانیا است، به همین دلیل مهم است که ما به عنوان متخصصان محیط های ساخته شده بایستیم و صدای خود را به گوش مردم برسانیم.”

ما در حال حاضر در حال ساخت خانه‌های جدیدی هستیم که برای دستیابی به اهداف خالص به صفر نیاز به مقاوم‌سازی دارند، به علاوه بیش از 19 میلیون خانه موجود وجود دارد که در حال حاضر به آن نیاز دارند. ما هیچ مقررات ملی در مورد انتشار کربن تجسم یافته نداریم، و مقررات مربوط به انرژی عملیاتی به طرز تاسف باری از آنچه لازم است کمتر است.

«دولت می‌تواند و باید با سرعت و جاه‌طلبی بیشتری برای مقابله با محیط‌های ساختمانی با عملکرد ضعیف و مقررات ضعیف ما اقدام کند».

چارلی ادموندز، بنیانگذار FAF، به AJ گفت: «برای کارگران معماری ضروری است که از طریق اقدام مستقیم به تحریک سیاسی بپردازند. اقتصاد کنونی ما به صراحت به سمت استخراج اجتماعی و زیست محیطی گرایش دارد.

“معماران به طور موثر کارگران سوخت فسیلی هستند”

“معماران، به این ترتیب، به طور موثر کارگران سوخت های فسیلی هستند و باید به طور دسته جمعی به سمت یک گذار عادلانه برای این بخش و برای اقتصاد سیاسی گسترده تر سازماندهی کنند.”

AJ رویدادها را در طول روز پوشش می دهد، از جمله چالش ACAN با دولت در مورد بازسازی خارج از وزارت افزایش سطح، مسکن و جوامع.

خوانندگان می توانند با ارائه نظرات شخصی خود در توییتر با هشتگ درگیر شوند #اون بزرگه و برچسب @architectsjrnal.

ساعت 11:10 صبح

زانا دین، یکی از بنیانگذاران استودیو Tread مستقر در لندن، از جمله کسانی است که در خارج از ساختمان تظاهرات می کنند بخش ارتقاء سطح، مسکن و جوامع (DLUHC) امروز.

در صحبت با AJ، او خواستار یک استراتژی مقاوم سازی گسترده برای خارج کردن مردم از فقر سوخت و کاهش کربن شد.

‘[It is about] درست کردن آن در اولین بار با رویکرد اول پارچه، با تهویه خوب، تلاش برای کاهش هزینه های سوخت، خارج کردن مردم از فقر سوخت، و همچنین ایجاد محیط های سالم برای زندگی مردم.

بنابراین چیزی که ما می‌خواهیم بازسازی انبوه با کیفیت و استانداردهای مناسب است که دستیابی به آن دشوار است. “زمان آن رسیده است که کیفیت و استانداردها را هدف قرار دهیم تا کیفیت زندگی مردم و همچنین هزینه سوخت آنها بهبود یابد.”

ساعت 9.52 صبح

با وجود آسمان خاکستری بر فراز وست مینستر، در ساعت 7 صبح امروز، صف های پیکت در وایت هال آغاز شد.

اعضای مردم، گروه‌های اجتماعی و معماران به تجمع در خارج از ادارات اصلی دولتی ادامه می‌دهند تا امروز صبح خواستار اقدام اقلیمی شوند.

انتظار می رود مراسم افتتاحیه The Big One حدود ساعت 11 صبح با سخنرانی اعضای XR آغاز شود.





منبع