«معماران به سوگند بقراط نیاز دارند تا از هدر دادن سیاره جلوگیری کنند»

پیش از این، استورگیس – که به سازمان‌های مختلف از کمیته‌های منتخب عوام تا RIBA مشاوره داده است – از توضیح هشیارکننده وضعیت اضطراری آب و هوایی در حال تشدید به نقش دولت در تنظیم ساخت‌وساز و معمار در طراحی و مشخص کردن آن حرکت کرده و به آن ساختمان اشاره کرده است. 11 تا 15 درصد از انتشار جهانی را تشکیل می دهد.

استورگیس در مقابل مخاطبانی از جمله گریف ریس جونز، سارا ویگلسورث، نیکلاس بویز اسمیت و ستون‌نویس سیمون جنکینز، نمونه‌هایی از استفاده مجدد تطبیقی ​​تخیلی از جمله تبدیل سیلو غلات در کیپ تاون توسط استودیو هیترویک به بزرگترین موزه هنر آفریقای جنوبی را برجسته کرده بود. و پروژه Lister Mills معماران دیوید مورلی در برادفورد برای Urban Splash.

استورگیس به نقل از مارک کارنی، رئیس سابق بانک مرکزی انگلستان، که گفت: «ما با زدن کلید سبز نمی‌توانیم به صفر خالص برسیم… باید کل اقتصاد خود را دوباره سیم‌کشی کنیم»، استورگیس خواستار پذیرش گسترده اصول اقتصاد دایره‌ای برای جلوگیری از استخراج مبتنی بر سوخت‌های فسیلی شد. از مواد

ما می‌توانیم انتخاب کنیم که در آن قدم بزنیم، لاشه‌های تعصب و نفرت‌مان، بخل‌هایمان، بانک‌های اطلاعاتی و ایده‌های مرده‌مان، رودخانه‌های مرده و آسمان‌های دودآلودمان را پشت سر خود بکشیم. یا می‌توانیم به آرامی، با چمدان‌های کم، راه برویم و آماده تصور دنیای دیگری باشیم. و آماده مبارزه برای آن است.

مطابق با تحقیقات عمومی اخیر که در آن او به نمایندگی از SAVE ظاهر شد، استورگیس همچنین به پیشنهادات Pilbrow & Partners برای M&S Oxford Street، از جمله زیرزمین وسیع، اشاره کرد، اما پس از سخنرانی به طور چشمگیری توسط فرد پیلبرو به چالش کشیده شد.

سیمون استورگیس

استورگیس پیشنهاد کرد که معماری در یک قرن در مقایسه با سایر صنایع پیشرفت کمی داشته است و نیاز فوری داشت تا اتکای خود به مواد حاصل از سوخت های فسیلی را متوقف کند و ساختمان ها و شهرها را به عنوان یک بار مصرف تلقی نکند.

او با استناد به سوگند بقراط حرفه پزشکی گفت: «اول، آسیبی نده. فکر می کنم من می گویم این همان کاری است که باید انجام دهیم. ما باید چیزی مانند سوگند بقراط داشته باشیم، جایی که قول می دهیم هیچ آسیبی به محیط زیست نرسانیم.

او به نوسازی یک فروشگاه بزرگ دهه 1970 در خیابان کنزینگتون توسط شرکتش اشاره کرد و استدلال کرد که بازسازی‌هایی مانند این ردپای کربن مشابه ساختمان‌های جدید دارند. پیلبرو همچنین این سوال را مطرح کرد که چگونه می‌توان شهرها را بدون تخریب انتخابی به‌درستی متراکم کرد و از نظر قلمرو عمومی بهبود بخشید.

استورگیس همچنین از خزانه داری خواست تا مالیات بر ارزش افزوده را برای نوسازی و ساخت و سازهای جدید هماهنگ کند و گفت که اگر او مسئول باشد، مسئولیت تنظیم انتشار کربن را به اداره دولتی واگذار می کند.

776 3 HR ZeitzMOCAA HeatherwickStudio Credit Iwan Baan نمای Zeitz MOCAA در میدان سیلو

منبع: میراث بریتانیا نجات دهید

تماس‌های او منعکس‌کننده تماس‌هایی بود که پنج سال پیش ایندی جوهر با AJ انجام داد، او همچنین ایده سوگند بقراط را برای این حرفه مطرح کرد و خیر عمومی را بر خواسته‌های مشتریان مقدم داشت.

منبع: تئو وود

در ابتدای پرسش و پاسخ حضار، پیلبرو به انتقاد استرجیس از M&S خیابان آکسفورد پرداخت و استدلال کرد که معمارانی مانند او تمام تلاش خود را می‌کنند و متعهد به مقاوم‌سازی در صورت امکان هستند، و استدلال می‌کند که اصل باید «اول بهسازی» باشد نه «فقط بهسازی». .

استورگیس در پاسخ به پیلبرو اذعان کرد که بهسازی‌های عمده باعث انتشار کربن می‌شود و افزود: “هنوز هم هزینه کمتری نسبت به ساخت یک ساختمان جدید خواهید داشت.”

منبع: ایوان بان

کارشناس صفر خالص چالش خود را به این حرفه تحویل داد، با عنوان معماری و بحران آب و هوا: چگونه گذشته می تواند آینده را نجات دهد شب گذشته (7 مارس) برای مخاطبان در آکادمی سلطنتی هنر که شامل توماس هیترویک، سایمون هنلی و جولیا بارفیلد بودند.

استورگیس با نقل قولی در سال 2020 توسط آرونداتی روی درباره نحوه واکنش هند و جهان به همه‌گیری کووید-19 به پایان رسید، که او برای توضیح نحوه واکنش ما به شرایط اضطراری آب و هوایی اقتباس کرد: «از لحاظ تاریخی، تهدیدات وجودی برای انسان‌ها باعث می‌شود که ما از این بیماری جدا شویم. گذشته و جهان را از نو تصور کن این یکی فرقی نداره تصور دنیایی با تغییرات آب و هوایی دروازه بین یک جهان و جهان بعدی است.

با این حال، پس از اینکه هنریتا بیلینگز، مدیر و رئیس SAVE دو بار از پیلبرو درخواست کرد که طول نظرات خود را محدود کند تا سایر مخاطبان بتوانند صحبت کنند، صدای غوغایی در سالن شنیده شد.

ما همچنین به تخیل نیاز داریم. ما به افرادی نیاز داریم که تخیل بسیار بیشتری نشان دهند، چه معماران یا توسعه دهندگان، دولت های محلی، GLA، هرکسی که در سطح ملی باشد. ما باید تخیل بیشتری را با ساخت و ساز و طراحی ساختمان ها نشان دهیم.

فروشگاه M&S Marble Arch



منبع