معماران نگران طرح ساختمان های موقت 50 میلیون پوندی NHS

بارکلی گفت که دولت مایل است 50 میلیون پوند برای سازه‌های موقت – مانند کابین در پارکینگ‌ها – برای مقابله با بحران ظرفیت فعلی بیماران اختصاص دهد.

در حالی که این رویه به طور خاص در مورد برنامه های دولت اظهار نظر نمی کند، کوان گفت: «به نظر می رسد حرکت به سمت مناسب سازی سریع فضاهای بیمارستانی و در پاسخ به نیازهای در حال تغییر، یک استراتژی تقویت کننده باشد».

دانیل ون لوتمر، مدیر Stride Treglown به AJ گفت که معماران “در حال آماده شدن برای ارائه روش های مدرن راه حل های ساخت و ساز برای مراقبت های بهداشتی” بوده اند و ظرفیت تولید وجود دارد.

در حالی که ساختمان‌های قابل حمل و جداشدنی به طور گسترده در طول همه‌گیری کووید-19 مورد استفاده قرار می‌گرفتند، بارکلی به نمایندگان مجلس پیشنهاد کرد که ساختارهای موقت جدید می‌توانند فشار بر بخش‌های A&E را کاهش دهند، جایی که زمان انتظار اخیراً به سرفصل اخبار تبدیل شده است.

وزیر بهداشت در عوام اضافه کرد که تراست های NHS می توانند از “اختیار” خود در مورد نحوه استفاده از ساختمان های موقت استفاده کنند و این سازه ها به لطف طراحی مدولار و روش های مدرن در “هفته ها نه ماه ها” راه اندازی می شوند. ساخت و ساز، زمان گزارش شده است.

در طول همه گیری کووید، یک بخش موقت 20 تختخوابی در بیمارستان دانشگاه North Middlesex در عرض 16 هفته با هزینه 1.7 میلیون پوند راه اندازی شد. زمان.

او گفت که NHS Trusts مجبور به اتخاذ تصمیمات کوتاه مدت در غیاب تضمین های گسترده تر از سوی خزانه داری یا سیاست های دولت در مورد سرمایه گذاری بلندمدت سرمایه در سراسر زیرساخت NHS در انگلستان است.

هفته گذشته، روزنامه گاردین گزارش داد که آمبولانس ها برای تحویل بیماران بیش از یک ساعت در بیرون بیمارستان ها منتظر بودند.

او گفت: «ساختمان‌های موقت باید به کاهش فشار وارده بر بیمارستان‌ها، به ویژه برای بخش‌های اورژانس بیش از حد شلوغ کمک کند و نتایج بهتری برای بیماران فراهم کند.» با این حال، سرمایه گذاری بیشتر برای ارائه راه حل های بلندمدت به جای این راه حل کوتاه مدت مورد نیاز است.

وزارت بهداشت برای اظهار نظر توسط AJ تماس گرفت.



منبع

استیو بارکلی، وزیر بهداشت روز دوشنبه (9 ژانویه) گفت که دولت میلیون‌ها دلار برای کمک به صندوق‌های پرجمعیت NHS هزینه خواهد کرد.

او به AJ گفت: «مشکل است که ببینیم نصب سازه‌های مدولار در پارکینگ‌ها بدون کارکنان اضافی که واقعاً بیماران را درمان می‌کنند، چه تأثیر مثبتی خواهد داشت. “مشکل NHS عدم اطمینان برنامه ریزی است”.

پل یومانس، مدیر معماری پزشکی، با زیر سوال بردن این طرح‌ها گفت که اگرچه ساختمان‌های موقت می‌توانند «بسیار خوب» کار کنند، اما با برنامه‌ریزی بلندمدت تسهیلات، بودجه یا کمبود کارکنان، مشکلاتی را حل نمی‌کنند.

یکی از سخنگویان Cowan Architects به AJ گفت که Dignity Access، یک شرکت خواهر، با موفقیت اتاق‌های مرطوب WashPod قابل حمل را در اختیار یک Trust NHS Essex قرار داده است که به سازه‌های موقت ابراز علاقه کرده بود.