معماران و مهندسان باید برای کمک به حل دو بحران بزرگ ما با یکدیگر همکاری کنند


از هر کسی در محیط ساخته شده در مورد چالش های پیش روی جامعه بپرسید، هم بحران آب و هوا و هم کمبود مستمر مسکن برجسته خواهند بود.

کارهای خوبی در حال حاضر برای کاهش تأثیر بخش ما بر جهان اطرافمان انجام شده است. و در عین حال، این صنعت در حال برداشتن گام‌هایی برای مسکن جمعیت رو به رشد است.

مهم این است که اگر می‌خواهیم با این بحران‌های دوقلو مقابله کنیم، باید از ساختمان‌هایی که قبلاً در اطراف خود داریم استفاده بیشتری کنیم. کمپین AJ’s Retrofirst برای افزایش آگاهی در مورد امکانات تغییر کاربری ساختمان ها و تشویق معماران به تفکر – و عمل – پایدارتر در هنگام ارائه یک سایت حاوی یک ساختمان موجود شگفت انگیز بوده است.

برای دیدن پتانسیل در ساختمان‌های موجود که از عملکرد اصلی خود گذشته‌اند، نیاز به تخیل و بینش است. بسیاری از دفاتر (البته نه همه) دفاتر و سایر دارایی های تجاری و صنعتی می توانند در شرایط مناسب به خانه هایی با کیفیت خوب تبدیل شوند.

ما HubCap زیرمجموعه HUB را با در نظر گرفتن این موضوع ایجاد کردیم – ساختمان های خسته و فرسوده در مراکز شهرها را می گیریم و آنها را برای ایجاد فضاهای زندگی، از زندگی مشترک گرفته تا هتل آپارتمان ها، تغییر کاربری می دهیم. این به خودی خود راه حلی برای بحران مسکن نیست، اما این رویکرد عرضه قابل توجهی ایجاد می کند، به مردم امکان انتخاب بیشتری می دهد و زندگی را به این مناطق شهری در حال مبارزه باز می گرداند.

مهندسان، حل‌کننده‌های خلاقی هستند که می‌توانند تأثیر واقعی و مثبتی بر طراحی و ارزش یک ساختمان داشته باشند

در حالی که معماران به وضوح برای این تلاش ضروری هستند، نقش جامعه مهندسی در تغییر این ساختمان ها – به ویژه در مورد اینکه آیا طرح های پیشنهادی واقعاً کار می کنند یا خیر – بسیار کمتر از آنچه که شایسته است، مورد توجه قرار می گیرد.

مهندسان چیزی فراتر از متخصصان فنی هستند. آنها مشکل گشای خلاقی هستند که می توانند تاثیر واقعی و مثبتی بر طراحی و ارزش یک ساختمان داشته باشند. و هنگامی که با یک ساختمان موجود ارائه می شود، آنها کلید این را دارند که آیا برای نگهداری و تغییر کاربری مناسب است، چه چیزی ممکن است و چگونه می توان هزینه های مالی و کربنی توسعه را به حداقل رساند. مهندسان چه در حال ابداع سازه‌ها یا خدمات باشند، به زیبایی، کیفیت عملیاتی و محیطی یک مکان کمک می‌کنند.

همانطور که تغییر کاربری به طور فزاینده ای رایج می شود، برای معماران و مهندسان ضروری است که در طول فرآیند طراحی با یکدیگر همکاری کنند تا از مکان هایی که اغلب چالش برانگیز و محدود هستند، حداکثر استفاده را ببرند. همکاری باعث ایجاد خلاقیت می شود، و اگر بخواهیم از این ساختمان ها بهترین استفاده را ببریم، به این نیاز است.

چنین همکاری هایی حس تجاری خوبی نیز به همراه دارد. ترکیبی از تفکر فنی و طراحی می‌تواند منجر به یک طرح پیشنهادی قوی‌تر شود، به معنای برنامه‌ریزی و فرآیند ساخت و ساز روان‌تر، که به نوبه خود مساوی است با استفاده کارآمدتر از زمان و منابع. و یک ترکیب برنده برای خوشحال کردن مشتری شما وجود دارد.

در HUB ما می خواهیم وضعیت موجود معمار را به مهندس تغییر دهیم. ما متعهد به بررسی ایده های نوظهور پیرامون فن آوری های جدید، نوآوری مواد و اصول اقتصاد دایره ای برای کاهش کربن تجسم شده هستیم. و ما می‌خواهیم مشخصات مهندسان را در فرآیند طراحی و توسعه بالا ببریم، از نبوغ آنها بهره ببریم و استعدادهای آنها را روشن کنیم.

به همین دلیل است که ما با Archiboo برای میزبانی Engineer Pitch همکاری کرده‌ایم: مسابقه‌ای برای یافتن آن شیوه‌های مهندسی با ایده‌هایی که وقتی نوبت به راه‌حل‌های کم کربن و متمرکز بر آینده می‌رسد، همه چیز را پیش می‌برد.

ما می‌خواهیم این یک جشنواره ایده باشد، جشنی که در آن افکار در مورد مواد آینده، استفاده مجدد و بازیافت، استفاده از فناوری، انعطاف‌پذیری برای استفاده در آینده، راه‌حل‌های تعمیر و نگهداری و سایر ایده‌های پیشگام به منصه ظهور برسد.

با هم، می‌توانیم ساختمان‌های زائد اما کاملاً قابل سرویس را به خانه‌هایی تبدیل کنیم که به شدت به آن‌ها نیاز داریم، در حالی که به تعهدات خود در قبال سیاره با حداقل نگه داشتن انتشار کربن تجسم یافته عمل می‌کنیم. اما این کار مستلزم تلاش همه است. ما از معماران می‌خواهیم ارزش‌هایی را که مهندسان می‌توانند به ارمغان بیاورند، ببینند و با هم مرزهای طراحی و ساخت و ساز پایدار را پیش ببرند. جوامع ما و کره زمین سود خواهند برد و مشتریان شما از شما تشکر خواهند کرد. این یک کار بیهوده است.

دیمین شارکی مدیر عامل HUB است، یک توسعه دهنده با تمرکز بر ساخت و ساز برای اجاره مسکن



منبع