معماران پل مورفی، مدرسه ابتدایی لندن را دوباره روی هم می‌ریزند

فاز اول که اکنون کامل شده است، شامل پیکربندی مجدد و گسترش بال سال های اولیه است. این شامل چهار کلاس درس جدید با دفاتر کارکنان اضافی و امکانات جانبی است.

دیدگاه مشتری

از نظر بیرونی، پنجره های پانچ شده به نمای جدید، دارای جزئیات افقی بریز و سنگ ریخته گری است که از خطوط دال کف موجود پیروی می کند.

دیدگاه معمار

از الوار داخلی برای سقف‌های باریک، رکاب‌های عمیق، روکش‌های چوبی و تخته‌های چوبی برای ایجاد فضای داخلی گرم استفاده شده است.

ما از زمان تأسیس خود در سال 1949، دارای یک سایت دوست داشتنی بودیم، اما از امکاناتمان بیشتر شده بودیم و نیاز به ایجاد فضاهای جدید داشتیم. به‌عنوان مدرسه‌ای که ابتدا درباره «کودکان در حال رشد» صحبت می‌کند، مایل بودیم اطمینان حاصل کنیم که محصول نهایی فضاهایی را ارائه می‌دهد که طراحی کار ما را تسهیل می‌کند و ما ناامید نشده‌ایم. ادغام اجزای قدیمی و جدید یکپارچه است و با توجه به اینکه پروژه جدید به ساختمان‌های موجود که هنوز در حال استفاده کامل بودند، نزدیک می‌شود، این روند بسیار غیرقابل نفوذ بود.

این پروژه ای است که در یک سایت فشرده بسیار سخت کار می کند. طراحی قابل انطباق ما نه تنها از برنامه درسی پشتیبانی می کند، بلکه بر تجربیات خود ما به عنوان معمار برای بهبود سلامت و رفاه برای دانش آموزان و کارکنان به طور یکسان استوار است.
پل مورفی، کارگردان، معماران پل مورفی

بهسازی و گسترش پیچیده یک مدرسه اشغالی چالش‌های زیادی را به همراه داشت، اما از طریق همکاری نزدیک، برنامه‌ریزی و مشاوره گسترده با سنت کریستینا، ما مفتخریم که یک محیط جدید پر رونق برای آموزش ارائه کنیم.

مدرسه مقدماتی کاتولیک رومی سنت کریستینا که در اوایل دهه 1960 ساخته شد، در منطقه مسکونی متراکم سنت جانز وود، در شمال پارک ریجنت قرار دارد و محل را با کلیسای کوچک و صومعه که متولیان مدرسه نیز هستند، به اشتراک می گذارد.

بال جدید کمی جدا از مدرسه اصلی است و در اطراف فضای داخلی با نیمکت ها، قلاب های کت و توالت های با دسترسی آزاد قرار دارد. کاشی‌ها و درها به رنگ زرد روشن به فضا اضافه می‌کنند و ستون‌های فولادی مدور به رنگ آبی را تکمیل می‌کنند.

داده های پروژه

همه کلاس‌ها انعطاف‌پذیر هستند و دارای فضای ذخیره‌سازی داخلی با عرض کامل و تخته‌های چوبی روی اکثر دیوارها هستند. کلاس‌های طبقه بالا از زبان مواد مشابهی پیروی می‌کنند و از پنجره‌های گوشه‌ای با ارتفاع کامل بهره می‌برند که دسترسی به تراس آموزشی خارجی در طبقه اول را فراهم می‌کنند.

الزامات برنامه ریزی دقیق به این معنی بود که مصالح باید آجر مدرسه موجود را آینه کند. سیستم شیشه ای برنزی، نورهای سقفی بزرگ و شیشه های شیشه ای داخلی، نور طبیعی را وارد پلان می کند.

در سایت شروع کنید جولای 2021
تاریخ تکمیل آگوست 2022
سطح ناخالص طبقه داخلی 2050 متر مربع
هزینه ساخت فاش نشده
معمار معماران پل مورفی
مشتری مدرسه مقدماتی سنت کریستینا
مهندس سازه الیوت وود
مشاور M&E SVM/BDS
مشاور برنامه ریزی استانتک
مشاور منظر بردفورد اسمیت
مشاور آکوستیک استروما
مدیر پروژه مشاوران ساخت و ساز DSB
هماهنگ کننده CDM WSP
بازرس ساختمان تایید شده کنترل ربع ساختمان
پیمانکار اصلی جی ام اسکالی
مشاور آتش نشانی OFR

داده های عملکرد زیست محیطی

مدرسه باید در طول کار ساختمانی فعال بماند و چالش های لجستیکی ایجاد کند. یک طرح جامع از طریق مشاوره ایجاد شد که کارها را به یک پروژه دو فازی تقسیم کرد.

درصد مساحت کف با ضریب نور روز > 2% 25%
درصد مساحت کف با ضریب نور روز > 5% 35%
تولید انرژی در محل 0٪ (بدون PV)
مصرف سالانه آب اصلی 5.4 متر3/سرنشین (بر اساس رقم تقاضای روزانه آب IOP 15 لیتر در هر تن برای مهدکودک/ دانش آموز ابتدایی)
ضد هوا در 50Pa 7 متر3/hm2
گرمایش و بار آب گرم 46.85 کیلووات ساعت در متر2/سال
U-value وزن کلی منطقه 0.48 وات بر متر2ک
زندگی طراحی 30 سال
کربن تجسم یافته / کل زندگی ارائه نشده است



منبع

یک منطقه بازی سرپوشیده به روز شده برای سال های اولیه در طبقه همکف ایجاد شده است، و تراس های سقفی جدیدی در سطوح یک و سه برای تدریس در خارج وجود دارد.

مهد کودک از سه طرف لعاب دارد و تغییر مکان داده و گسترش یافته است. اکنون آشپزخانه‌ای رنگارنگ و کاملاً کارآمد دارد که امکان پخت و آماده‌سازی غذا را با نظارت با کودکان فراهم می‌کند.

ما از پروژه به پایان رسیده خوشحالیم. محیط سال‌های اولیه ما به ویژه با جریان آزاد بین عناصر داخلی و خارجی بسیار دوست‌داشتنی است که دقیقاً امید ما را برآورده می‌کند که طراحی می‌تواند دنیایی را که در آن زندگی می‌کنیم تسهیل کند. کلاس‌های درس جدید و فضاهای بیرونی مرتفع محیطی واقعاً فوق‌العاده برای کودکان بزرگ‌تر فراهم کرده‌اند. برای یادگیری نیز در ما نور و بافتی داریم که همه از طریق استفاده دقیق از چوب، فولاد و شیشه ایجاد شده است. ما خیلی راضی هستیم.
آلستر گلوگ، مدیر مدرسه سنت کریستینا

یک پسوند آموزشی سه طبقه به ساختمان موجود دوخته شده است و پلی را بین دو برج پلکانی موجود تشکیل می دهد.

كلاس‌ها همگی از طریق یك سیستم حالت مختلط تهویه می‌شوند و واحدهای بازیابی حرارت تهویه طبیعی نصب شده در سقف را به هم متصل می‌كنند و به لوورهای خارجی تعبیه‌شده در سیستم پنجره‌ها متصل می‌شوند.

طرح اصلی مدرسه را دوباره روی هم می‌ریزد، با سال‌های اولیه در سطح پایین و مرحله کلیدی 2 (سال‌های 3 تا 6) که طبقات بالایی را اشغال می‌کنند.

فاز دوم ورودی اصلی را دوباره پیکربندی می کند و آشپزخانه و سالن اصلی را بازسازی می کند.