معماران Mary Duggan Rectory Old Rectory در شهر لندن را بازسازی می کند

رویکرد ما برای انطباق با خدمات مورد نیاز حمل و نقل هوایی شامل تفسیر مجدد مبلمان خانگی این دوره از جمله کمدهای کتاب ویکتوریایی عتیقه و دفاتر نوشتن برای شکل دادن به قطعات مبلمان جدید بود. سپس مقیاس هر یک را بر اساس هر اتاق در نظر گرفتیم تا با سلسله مراتب طبقات و مقیاس هر اتاق مطابقت داشته باشد. پس از آن هماهنگی فنی تجهیزات مکانیکی در داخل آنها به وجود آمد تا به عنوان عناصر سست ظاهر شوند.

The Old Rectory، در نزدیکی ایستگاه زیرزمینی Monument، بین سال های 1851-1853 توسط معمار جان دیویس به عنوان خانه ای برای رئیس کلیسای سنت کلمنت در همان نزدیکی ساخته شد. اکنون به عنوان دفتر مرکزی توسط توسعه دهنده HGG London مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

داده های پروژه

محل 29 مارتین لین، بنای یادبود، لندن
تاریخ تکمیل ژانویه 2021
سطح ناخالص طبقه داخلی تقریبا 400 متر مربع
مشتری HGG لندن
معمار معماران مری دوگان
تدارکات سنتی
هزینه ساخت فاش نشده
مشاور میراث فرهنگی پرسل
مهندس سازه مهندسین HRW
مهندس M&E ادغام
نقشه بردار کمیت استوکدیل
پیمانکار اصلی شرکت ساختمانی چلسی
هماهنگ کننده CDM QSA
کنترل ساختمان باتلر و یانگ
مهندس آتش نشانی آتش زیرکانه
مشاور دیوار مهمانی دلوا پتمن ردلر
مشاور برنامه ریزی برنامه ریزی NTR

داده های عملکرد زیست محیطی

حرکت کلیدی طراحی طراحی قطعات مبلمان ساده و متمایل به تقلید از کمدهای ویکتوریایی است که دارای زیرساخت های پنهان برای جابجایی هوا هستند. آنها همچنین در واحدهای معلق در طبقات بالای مانسارد آویزان می شوند.

The Old Rectory یکی از آن جواهرات غیرمنتظره ای است که در شهر با آن روبرو می شوید. بلافاصله مجذوب سقف‌های بلند، پنجره‌های بزرگی که به باغ نگاه می‌کردند و ویژگی‌های منحصربه‌فردی مانند مکانیسم ساعت و برج ناقوس، من را جذب کرد.

وضعیت فهرست شده آن به این معنی است که نوسازی باید تا حد امکان بسیاری از ویژگی های فهرست شده در ساختمان را حفظ کرده و به آن احترام بگذارد و برنامه محل کار جدید را با جزئیات تاریخی آن آگاه کند.

پلکان چوبی اصلی به یک پرواز جدید معاصر متصل شده است که به طبقات بالایی متصل می شود در حالی که اتاق اصلی برج با ویژگی هایی برای پشتیبانی از مکانیسم ساعت اصلی بازسازی شده است.

دیدگاه معمار

درصد مساحت کف با ضریب نور روز هیچ تجزیه و تحلیل نور روز انجام نشد (پنجره های موجود حفظ شدند)
درصد مساحت کف با ضریب نور روز هیچ تجزیه و تحلیل نور روز انجام نشد (پنجره های موجود حفظ شدند)
ضد هوا در 50Pa تست سفتی هوا لازم نیست (ساختمان موجود در فهرست درجه II)
U-value وزن کلی منطقه پارچه ساختمان ارتقا پیدا نکرد زیرا یک ساختمان موجود در فهرست درجه II است
کربن تجسم یافته / کل زندگی ارزیابی نشده است، اما این یک بازسازی است و بنابراین کربن تجسم یافته / کل عمر احتمالاً کمتر از 80٪ CO است.2 در مقایسه با یک ساخت جدید جدید



منبع تبدیل شرایط موجود آن به یک فضای اداری با کیفیت بالا و با طراحی حساس چالش جالبی بود. ما می خواستیم مکانی را ایجاد کنیم که نه تنها انتظارات امروزی از دفاتر مدرن را برآورده کند، بلکه اشغالگران جاه طلبی را که به دنبال فضایی با کالیبر بالا هستند که چشم انداز آنها را منعکس کند، جذب کند.

دغدغه اصلی ما حفظ کیفیت داخلی خانه بود. این امر مستلزم حفظ اتاق ها به جای برداشتن دیوارها برای دستیابی به یک چیدمان طرح باز و تطبیق این ویژگی ها از نظر فضایی در برابر نوع بسیار متفاوت اشغال و استفاده بود.

HGG آرزوهای بزرگی برای جایگاه خود در لندن دارد. همکاری با طراحانی مانند Mary در مناطقی مانند Old Rectory نقش مهمی در تضمین اینکه میراث توسعه ما سابقه‌ای را که ما برای آن تصور می‌کنیم ایجاد می‌کند، بازی می‌کند.
دیکل گونتاس، کارگردان HGG لندن

دیدگاه مشتری

جزئیات تاریخی با حفظ تمام قرنیزها و آرشیتروهای موجود جشن گرفته می شود. به جای جایگزینی قطعات از دست رفته، ردپای رنگ آمیزی ظریف اعمال می شود که تاریخ را از تظاهر متمایز می کند. ما به دنبال تقلید از کیفیت و صدای یک خانه قدیمی، یک طبقه چوبی را از ساختمان دیگری در لندن با همان قدمت نجات دادیم و آن را در سرتاسر آن جاسازی کردیم.
Mary Duggan، کارگردان، Mary Duggan Architects

برای ایجاد تعادل بین ارتقای محیط داخلی بدون فرسایش روحیه داخلی آن، موازی هایی بین الزامات تاریخی و کنونی ترسیم شد. به جای برداشتن دیوارها که معمولاً برای ایجاد یک محیط کار انجام می شود، اتاق های جداگانه حفظ شده اند.