معماران MJP به دنبال مجوز برای آسانسور خیابان در جرسی است

دفتر لندن به دنبال مجوز برنامه ریزی برای نصب آسانسور و پل ارتباطی در سنت هلیر پایتخت جزیره مانش است. از پارکینگ اسنو هیل تا فورت ریجنت که مجتمع تفریحی دهه 1970 را در خود جای داده است.

در صورت تصویب، این پروژه اولین مرحله از بازسازی گسترده تر فورت ریجنت خواهد بود.

طبق اسناد برنامه ریزی ارائه شده به دولت جرسی، یک تله کابین در دهه 1970 از پارکینگ در خیابان هیل تا فورت ریجنت حرکت می کرد تا اینکه در سال 1988 از رده خارج شد.

علاوه بر آسانسور، طراحی MJP Architects بهبودهایی را در قلمرو عمومی در خیابان هیل و پارکینگ اسنو هیل ارائه خواهد کرد.

معماران MJP در حال کار بر روی این طرح با متخصص چشم انداز Gillespies است. هم معمار و هم شرکت توسعه جرسی از اظهار نظر خودداری کردند.



منبع

دولت جزیره سال گذشته اعلام کرد که قصد دارد امسال امکانات ورزشی را به خارج از فورت ریجنت منتقل کند و این سایت را به یک مرکز فرهنگی و تفریحی جدید در طول هشت سال توسعه دهد.

پیشنهاد مرحله‌ای Future Fort شامل یک مکان رویداد با ظرفیت 2000 صندلی برای کنسرت‌ها، کنفرانس‌ها و نمایشگاه‌ها، یک هتل 150 تختخوابی، یک کازینو، یک منطقه تفریحی با سینمای چند صفحه‌ای و بولینگ ده پین، فروشگاه‌های غذا و نوشیدنی، باغ‌های گیاه‌شناسی است. ، مناطق بازی و مسیرهای پیاده روی بالای درختان.

این کار شامل محوطه سازی بهبود یافته، روشنایی، تابلوها و مبلمان خیابانی، ارتقاء یک سرپناه اتوبوس، کاشت و نشستن جدید، و بازسازی توالت عمومی موجود، افزودن بام سبز است.

این طرح برای شرکت توسعه جرسی، که متعلق به دولت جزیره است، به دنبال درخواست گروه هدایت بازسازی جرسی انجام می شود.