معماری در صفر 2023

مسابقه معماری در صفر توسط شرکت گاز و الکتریک اقیانوس آرام و موسسه معماران آمریکا، شورای کالیفرنیا سازماندهی شده است. مسابقات قبلی Architecture at Zero بر ایجاد یک مجتمع آموزشی اجتماعی با انرژی خالص صفر در تیبورون، کالیفرنیا و مسکن مقرون به صرفه برای کشاورزان در ویسالیا، کالیفرنیا متمرکز شده است.

پیشنهادها برای یک “آزمایشگاه مزرعه آموزشی و نوآوری” جدید پایدار که می‌تواند هویت تاریخی منحصر به فرد آلنزورث را جشن بگیرد، برابری اجتماعی را ارتقا دهد و انعطاف‌پذیری محلی را تقویت کند و همچنین از جاه‌طلبی‌های صفر خالص شهر نیز حمایت کند.

برای دانش‌آموزان، معماران، معماران منظر، برنامه‌ریزان شهری، مهندسان و طراحان آزاد است – رقابت آزادانه به دنبال پیشنهادهایی برای توسعه جدید با انرژی خالص صفر در شهرک است که اولین بار در کالیفرنیا تأسیس، تامین مالی و اداره می‌شود. توسط آمریکایی های آفریقایی تبار

مسابقه معماری در صفر به دنبال مفاهیمی برای یک مرکز کشاورزی خالص صفر و توسعه مسکن است که همچنین به موضوعات کلیدی محلی مانند برابری و انعطاف‌پذیری به عنوان بخشی از راه‌حل طراحی خود می‌پردازد. موارد ارسالی باید شامل یک طرح کلی برای سایت به همراه جزئیات فنی در مورد اینکه چگونه مفهوم استانداردهای انرژی خالص صفر را برآورده می کند و فراتر می رود.

آلنزورث در سال 1908 توسط آلن آلنزورث تاسیس شد و اولین شهرک کالیفرنیا بود که توسط آمریکایی های آفریقایی تبار تاسیس، تامین مالی و اداره شد. آلنزورث که در خط ساحلی شرقی دریاچه تولار واقع شده است، از سال 1974 به عنوان یک پارک دولتی تعیین شده است و امروزه حدود 500 نفر در آن زندگی می کنند.

طبق این خلاصه: «معماری در صفر یک مسابقه طراحی برای کربن زدایی، برابری و انعطاف پذیری است که برای دانشجویان و متخصصان در سراسر جهان آزاد است. این در خدمت درگیر کردن زمینه های معماری، طراحی، مهندسی و برنامه ریزی در پیگیری طراحی پایدار است.

حداکثر 25000 دلار از مجموع جایزه به برندگان دانشجویی و حرفه ای تعلق می گیرد که قرار است در 14 جولای 2023 اعلام شود.

جزئیات مسابقه

عنوان پروژه معماری در صفر 2023
مشتری شرکت گاز و الکتریک اقیانوس آرام
ارزش قرارداد 25000 دلار
مهلت دور اول ساعت 6 بعدازظهر به وقت محلی (PST)، 15 ژوئن
محدودیت های تی بی سی
اطلاعات بیشتر https://www.architectureatzero.com/



منبع

چالش مسابقه 2023 طراحی یک مرکز کشاورزی است که تاریخ اولین شهر سیاه‌پوست کالیفرنیا را به آرزوی فعلی آن برای تبدیل شدن به مقصدی برای کشاورزی پایدار و تاریخ سیاه‌پوستان متصل می‌کند. دانشجویان فارغ التحصیل و متخصصان نیز مسکن برای دانشجویان مزرعه در سایت طراحی خواهند کرد.