معماری در گرین واش غرق شده است

طرح M&S خیابان آکسفورد که به شدت مورد مناقشه قرار گرفت توسط Pilbrow & Partners، بود توسط کارگردان فرد پیلبرو دفاع می شود به عنوان ارائه “مزایای کربن محسوس و قابل توجه در طول عمر برنامه ریزی شده 120 ساله خود”. اگرچه این تخمین ها احتمالاً با هم جمع می شوند، اما ما تنها هشت سال با اهداف اقلیمی تعیین شده فاصله داریم شهرهای مختلف و RIBA برای سال 2030، در مقایسه با هر شکلی که جهان در سال 2142 خواهد داشت، سالی ملموس تر و قابل توجه تر خواهد بود.

شفافیت موضوعات روایی و صحبت در مورد برد، باخت و چالش نیز همینطور است. ارتباطات را می توان به عنوان یک فکر بعدی در نظر گرفت، اما، با وجود افراد با استعداد بسیاری که برای تغییر پایدار فشار می آورند، آنچه که به مخاطبان چاپی و آنلاین ارائه می کنیم باید بهتر باشد و آن را منعکس کند.

نزدیکتر به این حرفه، گویای آن است گزارش عملکرد معماران هیچ رمز و راز یا توضیح بزرگی در مورد این موضوع مورد نیاز نیست. این گزارش ما را ترغیب می‌کند که «شفافیت و شفافیت را در ارتباط منظم پیشرفت‌ها، موفقیت‌ها و کمبودها، در وب‌سایت شرکت، خبرنامه و رسانه‌های اجتماعی حفظ کنیم» و از شیوه‌هایی برای به اشتراک گذاشتن داده‌های عملیاتی در بیانیه‌های مطبوعاتی دعوت می‌کند.

من معمارانی را می‌شناسم که از من شکایت می‌کنند که در رسانه‌های اجتماعی توسط گروه‌های اجتماعی مخالفت می‌کنند که با پروژه‌های کربن‌بر یا سنگین تخریب مخالفت می‌کنند. خوب، شاید شما باید آن انتقاد را بپذیرید و رویه خود را تغییر دهید تا اینکه اپتیک آن را کاهش دهید یا مبهم کنید؟

بابی جول یک مشاور و هماهنگ کننده ارتباطات آزاد است و در گروه راهبری برای معماران شبکه اقدام اقلیمی است.





منبع

در ماه آوریل، گزارش IPCC یک استاندارد طلایی برای چگونگی توضیح و انتقال مقیاس اضطراری آب و هوا تعیین کرد. وقتی دانشمندان و محققانی دارید که قادر به انجام این کار و حتی صحبت کردن هستند به وضوح در مورد این موضوع مرگبار، تنها کاری که باید انجام داد این است که از آن پیروی کنید.

چگونه می توان گریمشاو سبزترین فرودگاه هند را تبلیغ می کند، وقتی کاملاً واضح است که هوانوردی و گسترش آن چه آسیبی به کره زمین وارد می کند؟ شورای جهانی ساختمان سبز قبل از اینکه نورمن فاستر را توئیت کند چه بررسی هایی انجام داده است.اولین معمار پایدار جهان? معماران بسازید ادعا می کند که غول ناراحت کننده آن استودیو لندن مستقر در Southbank “خالص صفر” است – اما باید کارهای جدی انجام داد. ژیمناستیک ذهنی استفاده از این اصطلاح را توجیه کند.

این مثال‌ها به همان اندازه فاحش نیستند تیلور ویمپی لابی کردن دولت برای اهداف نرم یا ادعاهای مطرح شده که جام جهانی قطر آیا کربن خنثی است، اما در مجموع اگر ما به عنوان یک محیط ساخته شده نتوانیم به طور دقیق در مورد عباراتی مانند صفر خالص صحبت کنیم، این چه پیامی را برای عموم مردم ارسال می کند؟ نگاه کنید چگونه اخیر کمیته تغییرات آب و هوا گزارش برجسته شده است انفعال قابل توجه در صنعت ساختمان یا الف گزارش نایت فرانک آن 60 درصد رهبران جهانی در زمینه املاک و مستغلات که مورد بررسی قرار گرفتند، گفتند که تجارت گسترده آنها فقط تا حدی نقشی را که املاک و مستغلات در اهداف پایداری ایفا می کند تشخیص می دهد..

و ابتکاراتی مانند Comms اعلام می کند در استرالیا، برای تبلیغ آلاینده‌ها در هر شکل یا صنعتی خواستار تحمل صفر هستند، بنابراین در معماری چه کاری می‌توان انجام داد؟

من متوجه هستم که “بهتر بودن” دقیقاً یک فراخوان الهام بخش برای اقدام نیست، اما باید استانداردهای اجباری در صنعت ما در ارتباط با بحران آب و هوا وجود داشته باشد. دستورالعمل های دولتی مانند چک لیست کدهای ادعاهای سبز ممکن است به عنوان یک مکان آسان برای شروع خدمت کند.

مشکلات اساسی هر چند از چگونگی سرچشمه می گیرند شرایط پیرامون پایداری را می توان گسترش داد یا می توان آمارهای متنوعی ارائه کرد. سازمان استانداردهای تبلیغاتی تشخیص می دهد که می توان از اصطلاحات نسبی مانند سبزترین/سبزتر استفاده کرد، اما از بازاریابان می خواهد که هر چند ممکن است محتاط باشند. “غیر ممکن” برای اثبات.

همیشه فشاری برای دریافت پوشش و تعامل مثبت وجود خواهد داشت و یک متخصص با تجربه در زمینه کامنت می‌تواند روایتی را ارائه دهد که نشان‌دهنده یک پروژه است. اگر این کار را نکنند، یا مطالب نادرستی ارسال کنند، یک روزنامه نگار یا مخاطب در رسانه های اجتماعی با شما تماس می گیرد. یکی از بزرگترین تمرینات جهان ماه گذشته متوجه شد

گفتن این کار آسان تر از انجام است، با رقابت برای مطبوعات، رسانه های اجتماعی، جوایز و به رسمیت شناختن بالا، اما بررسی عالی و بی وقفه کوین روگان از روزنامه معماری غیر استخراجی در معماران مسیر وخیم کنونی معماری را فرا می خواند «…جایگزین چیست؟ به وضعیت موجود ادامه دهید تا همه ما در اثر خفگی هوا یا جوشیدن در زیر اقیانوس های شور بمیریم؟ کمی بزرگتر فکر کن!