معمار به دنبال 185 میلیون پوند مسکن پرکننده هاکنی بود

پیشنهادات برای تحویل آخرین قرارداد 70 درصد از نظر کیفیت و 30 درصد از نظر هزینه ارزیابی خواهد شد. متقاضیان باید بیمه غرامت حرفه ای 10 میلیون پوندی و بیمه مسئولیت عمومی 5 میلیون پوندی داشته باشند.

عنوان پروژه شورای هاکنی – برنامه خانه های جدید – ارائه یک مشاور چند رشته ای
مشتری شورای هاکنی
ارزش قرارداد TBC
مهلت دور اول ظهر، 23 ژوئن 2023
محدودیت های متقاضیان باید جزئیات داوران و توضیحات مصور دو قرارداد مشابه تحویل داده شده در شش سال گذشته را ارائه دهند.
اطلاعات بیشتر https://www.find-tender.service.gov.uk/Notice/013357-2023



منبع

آخرین پروژه 185 میلیون پوندی که برای تکمیل در سال 2025 برنامه ریزی شده است، بخشی از طرح گسترده تر شورا برای تحویل 1000 خانه جدید برای اجاره اجتماعی در چهار سال آینده است و بر 14 مکان در سراسر منطقه از جمله Blackwell Close، Nye Bevan Estate متمرکز است. ، موریس بلیتز، سلمان و ولدی، و پارک ساید استیت.

از سال 2011، شورای هاکنی با معمارانی از جمله KCA، هنلی هالبراون، الجواد پایک و معماران آدام خان برای تحویل 1515 خانه جدید و بازسازی شده – از جمله 522 خانه برای اجاره اجتماعی، 24 خانه هاکنی Living Rent و 154 خانه مشترک، کار کرده است. بخش شمالی لندن در حال حاضر 8500 خانواده در لیست انتظار شورا دارد.

تیم‌های مناقصه‌دهنده همچنین باید متعهد شوند که هم برای حداقل یک نفر از ساکنان هاکنی کارآموزی و هم برای ساکنان هاکنی (از جمله جوانان با ناتوانی‌های یادگیری یا اوتیسم) به مدت حداقل دو هفته موقعیت‌های شغلی با حقوق کوتاه‌مدت ارائه دهند.

جزئیات مسابقه

بر اساس این خلاصه: «شورا به دنبال تهیه خدمات یک مشاور چند رشته ای برای چندین سایت پروژه در داخل هاکنی به عنوان بخشی از برنامه خانه های جدید شورای هاکنی است. این برنامه خانه های جدید و محوطه سازی (و در برخی موارد استفاده های اضافی) را ارائه می دهد.

سایت‌ها از نظر جغرافیایی در سراسر منطقه پخش شده‌اند و در جایی دسته‌بندی شده‌اند که سایت‌ها به طور طبیعی به اندازه کافی نزدیک هستند تا از اشتراک منابع بهره ببرند. این پروژه‌ها عمدتاً فرصت‌های توسعه «پر کردن» و بهبود قلمرو عمومی را در شهرک‌های مسکونی در مکان‌های پارکینگ ماشین کم استفاده، گاراژها و ساختمان‌های اضافی ارائه می‌کنند.

در نظر گرفته شده است که این انباشته ها، مسکن های جدید شورای شهر را که بسیار مورد نیاز هستند، و همچنین بهبود در املاک و محله های اطراف ارائه می کنند. این پیشرفت‌ها ترکیبی از اجاره اجتماعی و فروش خصوصی را شامل می‌شود و همچنین باید شامل «فضای عمومی، نیمه عمومی و خصوصی بیرونی با کیفیت بالا» مانند فضای بازی غیررسمی برای کودکان و جوانان باشد.

برنده مسابقه دو مرحله‌ای، طرح‌هایی را برای RIBA Stage 3+ برای حدود 400 خانه جدید در زمینی که در حال حاضر توسط پارکینگ خودرو، گاراژ و ساختمان‌های اضافی اشغال شده است، طراحی خواهد کرد. جستجو برای یک تیم طراحی تنها چند هفته پس از آن صورت می گیرد که شورا قرارداد مشابهی را برای 100 میلیون پوند مسکن تکمیلی اعلام کرد.