مقر راه آهن بزرگ بریتانیا قرار است در دربی بهسازی شود

این اقدام پس از آن صورت گرفت که Network Rail اعلام کرد که پس از توقف کار سیگنالینگ در سایت در سال گذشته، جعبه سیگنال سابق ایستگاه خیابان نیو بیرمنگام را تغییر خواهد داد – نمادی از طراحی درجه دوم از طراحی دهه 1960 در شهر.

مرکز فنی راه آهن (RTC) در جاده لندن، دربی، انگلستان، مقر فنی هیئت راه آهن بریتانیا بود.



منبع

پیشنهاد دربی، مرکز فنی راه آهن سابق دهه 1960 را مشخص کرد. که تا سال 2001 مرکز تحقیقات راه آهن بریتانیا را به عنوان “یک گزینه اولیه منحصر به فرد و هیجان انگیز برای مکان مقر” در خود جای داده بود.

این شورا گفت: “این سایتی است که پتانسیل توسعه فوری را دارد تا فرصتی منعطف و منحصر به فرد برای GBR در ردپای زیرساخت های موجود صنعت ریلی فراهم کند.”

یکی از سخنگویان GBR به AJ گفت که مقاوم سازی از ابتدای مسابقه یک اولویت بوده است و زمانی که تیم انتقال GBR و دربی سایتی را انتخاب کنند، اطلاعات بیشتر در زمان مناسب منتشر خواهد شد.

این مرکز به عنوان یک فضای “سازگار” و “ارزش عالی برای پول” توصیف شد زیرا قبلاً در اختیار وزارت حمل و نقل است.

“تغییر منظور از یک سایت موجود راه حلی پایدار ارائه می دهد و در نتیجه به ارزش عمومی کلی ارائه شده توسط GBR کمک می کند.”

اگرچه مکان دقیقی در سایت جاده لندن در حال حاضر در دست بررسی است، GBR گفت که با شورای شهر دربی در این طرح ها همکاری خواهد کرد و تغییر کاربری یک ساختمان موجود را به یک دفتر مرکزی جدید اولویت خواهد داد.

منبع:مالکوم نیل/ویکی پدیا

روز سه‌شنبه، دربی برنده رقابتی برای استقرار بدنه راه‌آهن دولتی که جایگزین شبکه ریل خواهد شد، انتخاب شد. شهر میدلندز شرقی پیشنهادهای نیوکاسل، دانکاستر، یورک، خدمه و بیرمنگام را شکست داد.

رقابت اولیه کاندیداها را تشویق کرد تا نشان دهند چگونه می توانند از ساختارهای موجود برای خانه جدید GBR استفاده مجدد کنند، اگرچه دولت اضافه کرد که “پیشنهادهای جایگزین ممکن است در نظر گرفته شود”.