من روی طرح های مسکونی کار می کنم اما به سختی می توانم اجاره ام را تامین کنم

تصویری که امروز از زندگی در لندن ترسیم می کنید واقعاً بسیار دردناک است. خدمات معماران (حداقل در بخش مسکونی خصوصی) اساساً یک لوکس است که توسط مشتریانی که معمولاً پول بیشتری از ما دارند سفارش داده می شود.

متیو ترنر مربی AJ یک معمار و مشاور شغلی است که مشاور ساختمان در معماری را اداره می کند. با اطمینان به او ایمیل بزنید [email protected]



منبع

من روی پروژه های مسکونی کار می کنم و ارزش ملک آنها را افزایش می دهم. در این میان، من به سختی می توانم آپارتمانی با حقوقم اجاره کنم، چه رسد به اینکه جایی بخرم که بتوانم از مهارت هایم برای ساختن خانه و سرمایه گذاری مناسب برای خودم و نه برای مشتریانم استفاده کنم. تعطیلات تابستانی به من فرصتی داد تا فکر کنم و متوجه می شوم که عصبانی هستم. من برای چه کار می کنم؟ از اینکه تحصیلات طولانی، مدارک حرفه ای خوب دارم و به سختی می توانم در لندن زندگی کنم، ناراحتم

در زیر سه گزینه ممکن را بیان می کنم. به عقب برگردید و فکر کنید که کدام یک از اینها بیشتر شبیه شماست و می توانید برای تحقق بخشیدن به کدام یک سخت تلاش کنید.

یا می‌توانید روی درآمد تمرکز کنید و کارهایی با تعداد بیشتری نسبت به اینکه یک معمار سنتی باشید پیدا کنید. کسب و کار باهوش تر شوید. برخی از فعالیت‌های تجاری هزینه بیشتری می‌پردازند، یا ده‌ها شغل مرتبط با ساخت و ساز وجود دارد که بسیار بیشتر از معمار بودن پرداخت می‌کنند.

یا اگر فکر می‌کنید نوشته‌ها برای ادامه کار در معماری در لندن روی دیوار است، به جای دیگری بروید، شهری با تعداد کارفرمایان بسیار کوچک‌تر و هزینه‌های زندگی پایین‌تر.

حداقل به طور اساسی، می توانید از کارهای مسکونی خصوصی به مناطق دیگر معماری بروید، که ممکن است آزار شما را از مسائل مربوط به ملک کاهش دهد. بسیاری از انواع دیگر مشتری وجود دارد و این به تنهایی می تواند رضایت مجدد شما را ایجاد کند.

خودتان را ادامه دهید، به این فکر کنید که اولویت‌های شما کجاست و چه چیزی می‌توانید تحت تأثیر قرار دهید.

آنچه من در اینجا بیان کردم، البته، فقط ترسیم اولیه برخی از احتمالات است، نه انتخاب های واقعی شما. هیچ‌کس نمی‌گوید که چالش‌ها کوچک هستند، اما مهم است که از عصبانیت خودداری کنید. سعی کنید کنترل سرنوشت خود را به دست بگیرید و به سمت چیزی فرار کنید.

آنچه شما می گویید بدون شک درست است، و شما در مورد مشکل کاملاً واضح هستید، اما باقی ماندن در آن نقطه و احساس قربانی بودن، شخصاً به شما کمکی نمی کند. شما کنترلی بر مسائل اجتماعی و اقتصادی ندارید، اما در زندگی خود اختیار دارید.