من سیتی پیشنهادهای توسعه ورزشگاه با طراحی پرجمعیت را فاش کرد

باشگاه لیگ برتر می گوید فضای جدید سرگرمی و مهمان نوازی در جایگاه شمالی به تبدیل اتحاد به یک “مقصد تفریحی و سرگرمی در تمام طول سال” کمک می کند و در عین حال تجربه روز مسابقه را برای هواداران و مردم محلی بهبود می بخشد، که تا 26 مارس فرصت دارند نظرات خود را در مورد آنها ارسال کنند. پیشنهادات

منچسترسیتی می گوید با توجه به تایید برنامه ریزی، ساخت و ساز باید قبل از پایان سال آغاز شود و جایگاه جدید شمالی برای فصل 2025/26 آماده شود. برنامه های نهایی قبل از ارسال درخواست انتظار می رود.

آنها دارای یک سکوی شمالی گسترش یافته هستند که 7700 صندلی بیشتر از ساختار فعلی دارد و ظرفیت ورزشگاه را در روزهای بازی به بیش از 60000 می رساند.

Populous قبلاً به بزرگ‌تر کردن جایگاه جنوبی اتحاد برای فصل 2015/16 کمک کرد و فضای مهمان‌نوازی و سرگرمی را در انتهای جنوبی ورزشگاه اضافه کرد. این طرح همچنین از دکل های موجود و سقف شبکه کابلی استادیوم اصلی شهر منچستر استفاده کرده است، در حالی که همان شکل و نمای مشابه را حفظ کرده است.

AJ در دسامبر گزارش داد که باشگاه فوتبال کار امکان سنجی را برای توسعه ورزشگاه آغاز کرده است و اعتقاد بر این است که Populous در حال کار بر روی طراحی است. وقتی از آخرین تصاویر پرسیده شد، این تمرین از اظهار نظر خودداری کرد.

اتحاد در ابتدا توسط آروپ برای بازی های مشترک المنافع در سال 2002 طراحی شد و پس از آن برای فوتبال اقتباس شد.

Populous همچنین Co-Op Live Arena را طراحی کرده است که یک سالن موسیقی با ظرفیت 23500 نفر است که در مقابل استادیوم ساخته می شود.

گسترش U شکل به جایگاه شمالی شامل یک موزه، فروشگاه باشگاه، هتل و یک میدان سرپوشیده با ظرفیت 3000 نفر در مقابل استادیوم خواهد بود.

طرح های اولیه برای گسترش منچستر سیتی



منبع ظرفیت فعلی این ورزشگاه 54500 نفر است و 60000 نفر آن را در دسترس رقیب محلی منچستریونایتد قرار می دهد که ورزشگاه اولدترافورد آن 74310 نفر را در خود جای داده است.

به گفته باشگاه، مجوز برنامه ریزی برای گسترش جایگاه شمالی در مصوبه 2014 برای گسترش جایگاه جنوبی گنجانده شده است. اما این شامل فضای سرگرمی گسترده، هتل، موزه و فروشگاه باشگاه نمی شود.

منبع: باشگاه فوتبال منچستر سیتی

هنوز مشخص نیست که آیا طرح های غرفه شمالی شبیه به هم خواهند بود یا خیر.

بیانیه پایداری نیز ارسال خواهد شد.