مورونا اسلید تاریخی انگلستان در مورد خطر «ابتدا پارچه»

برای دریافت همه قسمت‌های AJ Climate Champions، اینجا را کلیک کنید.


درس HE از وبینارهای جهانی جنوب

در این قسمت، او استدلال می‌کند که پایداری و حفاظت برای ایجاد تغییر در زمین «به خوبی مطابقت دارند».

نقشه‌برداری خطر آب و هوا در بریتانیا برای میراث

اسلید همچنین گستره راهنمایی و وبینارهای موجود از Historic England و همچنین دستور کار تحقیقاتی فعلی را که شامل “نقشه برداری خطر” از خطرات منطقه ای است، توضیح می دهد. این شامل نقشه برداری دانه ای از گرمای بیش از حد، سیل، فروپاشی شیب، ظرفیت انقباض و قرار گرفتن در معرض طوفان تحت سناریوهای مختلف انتشار و پیامدهای آنها برای محیط ساخته شده است.

Morwenna Slade رئیس انطباق با تغییرات اقلیمی ساختمان های تاریخی در انگلستان تاریخی است، پست جدیدی که او دو سال پیش بر عهده گرفت. او که یک نقشه بردار ساختمان معتبر از نظر حفاظت است، قبلاً برای تراست ملی و تراست حفاظت کلیساها کار کرده است. او همچنین عضو پنل فنی موسسه حفاظت از بناهای تاریخی است که رهنمودها و سیاست‌های ملی آتی را برای مصالح سنتی و فناوری‌های جدید و همچنین انجمنی برای حفظ بناهای باستانی برای منطقه سامرست بررسی می‌کند. او در بریستول مستقر است.

پروژه ها و منابع ذکر شده در این قسمت

Morwenna Slade، نقشه‌بردار ساختمان‌های معتبر حفاظت‌شده با علاقه عمیق به محیط طبیعی و ساخته شده، نقش Historic England به عنوان مشاور قانونی در برنامه‌ریزی، ارائه راهنمایی‌های فنی و آموزش، و انجام تحقیقات برای رویارویی با چالش‌های آب و هوایی آتی را توضیح می‌دهد.

چرخ راهنمای مقاوم سازی مسئول STBA

وام

راهنمای فنی HE

وبینارهای سه شنبه فنی HE

Climate Champions را در برنامه پادکست مورد علاقه خود پیدا کنید: از طریق Spotify، Apple Podcasts، Google Podcasts، Deezer و Podbean مشترک شوید.


درباره Morwenna Slade

Climate Champions با همکاری ACAN، شبکه اقدام معماران در آب و هوا تولید می شود
پادکست توسط سایمون آلدوس تهیه و تدوین شده است
موسیقی: Edmilson do Pífano، Forró de dois Amigos. تفسیر: Felipe Tanaka e Banda Balaio de Baião





منبع