موزه هاکنی، لندن


این تدارکات تک مرحله ای، قراردادی به ارزش 114000 پوند برای طراحی نقشه هایی برای بازسازی و ارتقای موزه ای که در داخل کتابخانه مرکزی هاکنی هودر آسوشیتس قرار دارد، منعقد خواهد کرد.تصویر شده است) در کنار تالار شهر هاکنی.

این پروژه که برای تکمیل در سال 2027 برنامه ریزی شده است، یک نمایشگاه دائمی جدید در داخل موزه ایجاد می کند که «مهاجرت و اسکان محلی از دوران پیش از تاریخ تا امروز» را به همراه یک اتاق اجتماعی جدید و فروشگاه بازسازی شده بررسی می کند. این شورا یک کمک مالی اولیه 266782 پوندی از صندوق میراث ملی لاتاری برای پیشبرد پروژه در ماه نوامبر دریافت کرد.

بر اساس این خلاصه: «شورای هاکنی به دنبال تعیین یک آژانس طراحی با تجربه مرتبط در طراحی و ارائه نمایشگاه‌های دائمی موزه است تا به عنوان مشاور اصلی، مدیر قرارداد و طراح اصلی در مراحل طراحی و تحویل پروژه عمل کند.

«اگر موزه هاکنی در تأمین بودجه خارجی برای کارهای مرحله تحویل موفق باشد، در مرحله 4 تا 7 RIBA، مشاور اصلی موظف است اسناد مناقصه را برای انتصاب پیمانکاران تحویل تهیه کند تا روند ارزیابی را همراه با پروژه شورا رهبری کند. تیم و تیم تدارکات و مدیریت پیمانکار از طرف شورا.’

موزه هاکنی در سال 1986 راه اندازی شد تا میراث منحصر به فرد منطقه و جوامع متنوع را ثبت کند. این موزه بیش از 8500 مورد را در مجموعه‌های خود نگهداری می‌کند، اما نمایش‌های بازدیدکنندگان آن اکنون بیش از 20 سال قدمت دارند و نیاز به به‌روزرسانی دارند.

جدیدترین پروژه موزه را که در سال 2002 به محل فعلی طبقه همکف خود منتقل شد و در حال حاضر دارای فضای نمایشی در حال تغییر، گالری نمایشگاه موقت، اتاق آموزشی، دفاتر کارمندان، کارگاه مشترک با مدیریت امکانات در محل و فروشگاه آثار باستانی است، بازسازی و ارتقاء خواهد داد. .

اهداف کلیدی این پروژه شامل جذب مخاطبان جدید از طریق نمایش‌های «تخیلی و محرک» است. متقاضیان باید یک طرح پیشنهادی ارائه دهند – دارای حداکثر 1000 کلمه به همراه تصاویر بصری – که فرصت ها و محدودیت های سایت و الزامات خلاصه را در نظر بگیرد.

پیشنهادها 70 درصد از نظر کیفیت و 30 درصد از نظر هزینه ارزیابی خواهند شد. متقاضیان باید 2 میلیون پوند بیمه غرامت حرفه ای و 10 میلیون پوند بیمه مسئولیت عمومی داشته باشند.

جزئیات مسابقه

عنوان پروژه توسعه مجدد موزه هاکنی – قرارداد خدمات تیم طراحی
مشتری شورای هاکنی
ارزش قرارداد 750000 پوند
مهلت دور اول ظهر، 13 فوریه 2023
محدودیت های متقاضیان باید سه نمونه از پنج سال گذشته ارائه دهند که تجربیات و مهارت های قبلی طراحی موزه و تجربیات مرتبط مشاوران فرعی را نشان می دهد.
اطلاعات بیشتر https://www.contractsfinder.service.gov.uk/Notice/eec79c26-5ed3-4c10-a7a2-45c24cee54ce



منبع