موسسه Landscape رئیس جدید را به دلیل اتهامات رفتاری از سمت خود منع کرد

مک آلیستر قرار بود در ماه جولای سمت ریاست جمهوری را بر عهده بگیرد.

این موسسه می گوید اتهامات وارده به مک آلیستر «مربوط به موارد متعدد برخوردهای نامناسب با کارکنان و دیگران، ارتباطات غیرقابل قبول از جمله استفاده از توییتر و القاب تحقیر آمیز مربوط به ویژگی های محافظت شده توسط قانون است. نادیده گرفتن تضاد منافع؛ [and] تلاش برای دور زدن فرآیندهای استخدام طولانی مدت.

در این نامه همچنین آمده است که مؤسسه 26 فراخوان برای یک مجمع عمومی در مورد اقدامات انجام شده علیه مک آلیستر دریافت کرده است – اما این تنها در صورتی آغاز می شود که 3 درصد از تقریباً 6000 عضو مؤسسه برای تشکیل جلسه دعوت کنند.



منبع

AJ می‌داند که یکی از ادعاهای مطرح شده علیه مک آلیستر، استفاده از زبان همجنس‌گرا هراسی پس از اینکه ادعا شد وی به جلسه موسسه در تیم‌های مایکروسافت پیوسته بود در حالی که نام یکی از رئیس‌های قبلی موسسه Landscape را روی صفحه نمایش می‌داد در کنار عبارت “Bum chum” روی صفحه نمایش داده شد. با خاموش بودن صدا و تصویر

اما مک آلیستر – که قبل از محرومیتش یک افسر افتخاری و عضو هیئت مدیره موسسه بود – مدعی شده است که پروتکل های افشاگری به درستی رعایت نشده است و بیش از 100 عضو موسسه یک مجمع عمومی را برای بحث در مورد پرونده او تشکیل داده اند.

مک آلیستر معتقد است که پشت این نمایه نبوده است و پیشنهاد می کند که پیوندی به جلسه ممکن است فاش شده باشد و به شخص دیگری اجازه ایجاد نمایه را بدهد. با این حال، موسسه ادعا می کند که مک آلیستر در ابتدا به نام کاربری اعتراف کرده و یکی از اعضای خانواده خود را مقصر دانسته است. این موسسه افزود که بسیار بعید می‌داند که یک فرد خارجی نام توهین‌آمیز مربوط به افراد حاضر در جلسه را انتخاب کرده باشد.

ما مصمم هستیم به رفتارهای ضعیف رسیدگی کنیم و در پیگیری تنوع، برابری و فراگیری در سازمان بی امان خواهیم بود. رفتار و رفتارهایی که کمتر از استانداردی است که اعضا باید از موسسه حرفه ای آن انتظار داشته باشند، به چالش کشیده می شوند.

مک آلیستر همچنین گفت که یکی از حامیان او از یک وکیل دادگستری استفاده می کند تا ادعاهای قانونی احتمالی را که می تواند علیه مؤسسه مطرح کند را بررسی کند، و نتیجه گرفت: “اگر بخواهید یکی از اتهامات را انتخاب کنید، شواهد کافی وجود ندارد و بنابراین اثبات نشده است.”

این موسسه گفت که شورای مشورتی آن به اتفاق آرا «رفتار و رفتار مک آلیستر» را تشخیص داده است [to have fallen] به طور قابل توجهی پایین تر از استانداردی است که مؤسسه مورد نیاز … در موارد متعدد.

در نامه ای که روز چهارشنبه (21 سپتامبر) برای اعضا ارسال شد، این موسسه گفت که 159 پیام از اعضا در مورد مک آلیستر دریافت کرده است که 75 پیام در حمایت از اقدامات موسسه و 52 مورد مخالف آن بودند.

این موسسه گفت که ادعاهای مک آلیستر را «به شدیدترین وجه ممکن» رد می کند و شورای مشورتی آن «بر اساس شواهد قانع کننده به اتفاق آرا به این نتیجه رسید که مک آلیستر قوانین رفتاری خود را زیر پا گذاشته است».

وی با بیان اینکه ممنوعیت وی «تداوم تقسیم بندی است که سال ها و سال ها و سال ها در مؤسسه منظر ادامه دارد»، گفت: من با یک مانیفست چالش وارد شدم و این تهدید بود.

این نهاد حرفه‌ای که به معماران منظر اعطا می‌کند، Brodie McAllister از Brodie McAllister Landscape Architecture را از تبدیل شدن به یک معتمد یا تصدی سمت منتخب پس از بررسی “اتهامات جدی” یک افشاگر علیه رئیس جمهور منتخب منع کرده است.

این مؤسسه اکنون در حال طراحی برنامه‌هایی برای انتخاب رئیس جدید است که از ژوئن 2023 به‌عنوان رئیس‌جمهور جدید انتخاب می‌شود. این مؤسسه تأکید کرد که هنوز رهبری ارشد از جمله نایب رئیس خود، نوئل فارر از فارر هاکسلی آسوشیتس، که ریاست شورا و هیئت‌مدیره مؤسسه را بر عهده دارد، در اختیار دارد. معتمدین به جای رئیس جمهور

“اگر موسسه Landscape افشاگری در مورد رفتار آقای مک آلیستر را بررسی نمی کرد و او رئیس جمهور می شد، ما جایگاه خود را هم به عنوان یک نهاد نظارتی حرفه ای و هم به عنوان موسسه خیریه تضعیف می کردیم.”

او گفت: «روند آنقدر ناقص بود – و مقررات آنقدر زیر پا گذاشته شد – که نامعتبر است، و به همین دلیل است که بیش از 100 عضو خواهان یک جلسه عمومی و یک قطعنامه سازنده هستند. این نشانه فرهنگ اورولی در حلقه درونی موسسه است.

در بیانیه ای آمده است: “به عنوان یک نهاد حرفه ای تنظیم کننده و یک موسسه خیریه، ما از بالاترین استانداردهای رفتاری حمایت می کنیم و متعهد هستیم که یک سازمان مدرن، پذیرا و فراگیر باشیم و یک محل کار ایمن را فراهم کنیم.

مک آلیستر به شدت این اتهامات را رد کرده و گفته است که آنها “بدون شک، کاملاً اثبات نشده” هستند و گفته است که او قربانی یک کمپین سیاسی برای برکناری خود است.