مول دومین ساختمان خود را برای منطقه طراحی گرینویچ تکمیل می کند

طبقه همکف یک فضای آشپزخانه صنعتی را در اختیار غذاخوری دیزاین دیستریست قرار می دهد که توسط Selgas Cano طراحی شده است.

Design District برای همکاری با یکدیگر طراحی شده است. فضاهای کوچک، فضاهای مشترک، واحدهای بزرگتر و فضاهای کار مشترک وجود دارد تا بدانیم که مشاغل خلاق همه یکسان نیستند. ما انواع فضاهایی را به تصویر کشیده ایم که در گذشته به خوبی به مشاغل خلاق خدمت کرده اند تا جایی را ایجاد کنیم که نیازها و خواسته های این صنعت را برآورده کند. دو ساختمان ما از نور بالا استفاده می‌کنند و استودیوهای پر نور را در طبقه بالا ایجاد می‌کنند: سقف دندانه‌ای برای Ziggurat و سقف پروانه‌ای برای Rhomboid.
مردیث بولز، کارگردان، معماران مول

درصد مساحت کف با ضریب نور روز > 2% ناشناس
درصد مساحت کف با ضریب نور روز > 5% ناشناس
تولید انرژی در محل به گرمایش منطقه ای توسط مرکز انرژی کم کربن شبه جزیره گرینویچ (LCEC) متصل شده است. تایید شده توسط انرژی Pinnacle که سیستم CHP 75٪ از انرژی گرمایش مورد نیاز را تامین می کند و 25٪ توسط دیگ چگالشی کارآمد تامین می شود.
مصرف سالانه آب اصلی نامشخص است
هوابندی در 50pa 3 متر3/hm2
گرمایش و بار آب گرم 53.75 کیلووات ساعت در متر2/سال
بار گرمایش انرژی 51.69 کیلووات ساعت در متر2/سال (هدف LETI 15)
U-value وزن کلی منطقه دیوار 0.25 (LETI target 0.15)، سقف 0.13 (LETI target 0.12)، طبقه همکف 0.22 (LETI target 0.12)
زندگی طراحی 60 سال
کربن تجسم یافته/کل زندگی (فقط برای پی، زیرسازی و روبنا) 207 کیلوگرم CO2/m2 (41% صرفه جویی در قاب RC)
انتشار سالانه CO2 15.5 کیلوگرم CO2 eq/m2
بار گرمایش انرژی 48 کیلووات ساعت در متر2/سال (هدف LETI 15)



منبع

طرح

اولین ساختمان مطب، D2، به عنوان یک مطالعه موردی در مشخصات AJ اوایل امسال

این ساختمان دارای یک قاب چوبی هیبریدی گلولام با طبقات ساختاری CLT، پله ها و شفت آسانسور، با دیوارهای پانل عایق سازه ای است. دال‌های کف چوبی جامد بر روی کف پوش قرار گرفته‌اند و خدمات توزیع کف آن برافراشته است.

مانند D2، ساختمان جدید، C2، همچنین به عنوان Ziggurat شناخته می شود، فضاهای استودیویی با پلان باز و با نور بالا را فراهم می کند و به طور کامل از چوب، با تیرهای نمایان و سقف های چوبی، با الهام از فضای انبارهای قدیمی ساخته شده است.

محله عابر پیاده که توسط نایت دراگون توسعه یافته است، توسط HNNA طراحی شده است و دارای 16 ساختمان طراحی شده توسط معمار به عنوان خانه دائمی برای صنایع خلاق است. مجموعه ای از ساختمان ها در امتداد و با کوچه های باریک منتهی به حیاط ها و یک میدان بازار جدید مرتب شده اند.

کرکره های خارجی در سمت غربی آن و باله ها در شرق با هدف محافظت از پنجره های طبقه فوقانی در برابر بهره خورشیدی است.

روکش آن از فولاد هوازده است که به صورت مورب قرار گرفته است تا بافت ساده پلکانی آن و کیفیتی شبیه به گازگیرهایی که زمانی محل را اشغال کرده بودند، بدهد.

در سایت شروع کنید جولای 2018
تاریخ تکمیل جولای 2021
سطح ناخالص طبقه داخلی 784 متر مربع
مسیر تدارکات طراحی و ساخت
هزینه ساخت فاش نشده
معمار معماران مول
مشتری اژدهای شوالیه
مهندس سازه WME
مشاور M&Eتی اسکلی و نیمکت
نقشه بردار کمیت آرتلیا
برنامه ریز ارشد HNNA
مشاور نما بهینه سازی کنید
معمار منظر شولزه و گراسوف
مهندس چوب ابتکار
پیمانکار اصلی آردمور
نرم افزار CAD استفاده شده است وکتور ورک

داده های عملکرد زیست محیطی

کار با طیف وسیعی از معماران منجر به ایجاد چندین سبک ساختمان و انواع فضا شده است. این تنوع به ما کمک کرده است تا گروه التقاطی از مشاغل خلاق را جذب کنیم که به روش های متفاوت کار می کنند و فکر می کنند. ما متوجه شدیم که این ترکیب از کسب و کارها محیط منحصر به فردی را برای شرکت هایی ایجاد کرده است که به دنبال تغییر اوضاع پس از مدت طولانی کار از خانه هستند. عضویت در این جامعه خلاق گسترده‌تر، فقط یک دقیقه از ایستگاه متروی شمال گرینویچ و 20 دقیقه از فرودگاه لندن سیتی، به کسب‌وکارهای خلاق در همه مقیاس‌ها کمک می‌کند تا کارهای عالی انجام دهند، مشتریان نوآور را جذب کنند و تیم‌های درخشان را الهام بخشند.
هلن آروانیتاکیس، کارگردان، منطقه طراحی

استودیوها، طبقات یا کل ساختمان‌ها با نرخ‌های پایین و اجاره‌های انعطاف‌پذیر در دسترس مستاجرین – افراد یا شرکت‌ها – هستند، با هدف کمک به لندنی‌های خلاق برای شروع شرکت‌های خود پس از کووید در یک جامعه متقابل و متقابل.

دیدگاه معمار

دیدگاه مشتری

این شش فضای کاری در اندازه های مختلف را فراهم می کند – از 15 متر مربع تا 217 متر مربع. شرکت رقص Clod Ensemble طبقه فوقانی را اشغال خواهد کرد و یک استودیوی رقص گسترده را زیر نور سقف دندان اره ای ایجاد خواهد کرد.

دیوارهای آن با صفحه مواد تغییر فاز (PCM) پوشانده شده اند که به کنترل دمای داخلی در هوای گرم همراه با پرده های خارجی و کرکره ها کمک می کند.


داده های پروژه

C2 در امتداد خیابان فونیکس، رو به میدان بازار واقع شده است. برخلاف D2، زیگورات با مساحت 784 متر مربع، ساختمانی سه طبقه با پوشش کورت است.