مک گونیگل مک گراث برای خانه ای در باغ دیواری مجوز می گیرد

هدف این است که محل سکونت ناسازگار بعدی را حذف کنیم، یکپارچگی دیوارهای تاریخی را بازگردانیم و هر دو را بازسازی کنیم. باغ مجدداً کشت می شود و حوضچه غواصی تجدید می شود.

نوع پروژه مسکن جایگزین

در این محیط، یک خانه تک طبقه جدید پیشنهاد شده است که به عنوان یک شی در باغ در نظر گرفته شده است که به دقت دور از دیوارهای تاریخی قرار گرفته است، اما از هندسه آنها مطلع شده است. از یک شبکه برای تولید فضاها در پلان استفاده می‌شود، که اشاره‌ای به طرح‌بندی‌های شبکه‌ای تاریخی است که در نقشه‌برداری‌های اواسط قرن نوزدهم مشهود است، اما با گذشت زمان از بین رفته‌اند. این خانه با دو فرم خطی کم، یکی مربوط به دیوار شمال شرقی (جنوب غربی) و دیگری مربوط به باغ باز ساخته شده است و فرم ها موازی هستند اما کمی از یکدیگر فاصله دارند و برای هر کدام توده ای ایجاد می کنند. و رابطه متناسب با فضاهایی که به آنها می پردازند. سومین فرم مجاور یک ساختمان بیرونی برای ذخیره سازی فراهم می کند.

این ماندگاری مادیت برای تکمیل ماندگاری دیوارهای تاریخی محصور در نظر گرفته شده است و تاریخچه ای در آینده از باغ محصور شده به عنوان یک محیط خانگی و تولیدی ایجاد می کند. پیش‌بینی می‌شود که کشت این باغ در نهایت ساختار جدید را در بر بگیرد و تمایز بین قدیمی و جدید را محو کند و خانه را با ویژگی طبیعی محیط اطرافش ادغام کند.

داده های پروژه

معماران گفتند که قصد داشتند سنگ تراشی حاصل از تخریب را بازیافت کنند تا از آنها به عنوان ساخت زیر طبقه استفاده کنند.

منابع مالی خصوصی

این باغ دیواری ثبت شده در سال 1802، یک «هورتوس نتیجه‌گیری»، در اصل باغ مولد برای املاک فینبروگ و بخشی از مجموعه‌ای از محوطه‌های محصور شده و باغ‌های تفریحی بود که در زمینی شیب‌دار در شمال شرقی خانه اصلی قرار داشت. این باغ زمانی به صورت هندسی در مسیرها و مرزهای مشبک طراحی شده بود و در پایین ترین قسمت خود یک حوضچه غوطه ور دارد. فقط دیوارهای 5 متری و یک هر دوی ویکتوریایی تمیز از مجموعه اصلی باقی مانده است، گلخانه ها برداشته شدند و در دهه 1990 با یک خانه مدرن جایگزین شدند، و باغ اکنون بیش از حد رشد کرده و وحشی شده است.

از تاریخ سایت شروع کنید تابستان پیش بینی شده 2023



منبع

خانه جدید از آجرهای دست ساز “در رنگ های خاکی” با لبه های بتونی ساخته خواهد شد. انتظار می رود ساخت و ساز در اواسط سال 2023 آغاز شود.

دیدگاه معمار

طبق رویه مستقر در بلفاست، طرح یک طبقه در املاک نزدیک داون پاتریک جایگزین یک خانه «ناسازگار» دهه 1990 در «وضعیت بسیار بد» می‌شود، همچنین یکپارچگی دیوارهای سنگ‌شکل تاریخی را بازیابی می‌کند، و یک خانه فهرست‌شده را بازسازی می‌کند. هر دو دهه 1840

مشتری خصوصی

تاریخ تکمیل اواخر تابستان 2024 پیش بینی می شود

مقامات محلی شورای ناحیه نیوری، مورن و داون

چیدمان کلی هندسه و نظم جدیدی را به باغ می آورد. منظم بودن پایه های آجری و افقی کم صفحه سقف ضخیم و ازاره ساخته شده نشان دهنده ریتم ها و مصالح آلاچیق های آجری است که در بسیاری از باغ های دیواری تاریخی مشهود است.

در این شبکه از فضاها مجموعه ای از حیاط های سرپوشیده و باز تعبیه شده است که به اتاق های داخلی اجازه می دهد تا با باغ درگیر شوند و باغ به سازمان نقشه نفوذ کند. این فضاهای بیرونی مربوط به باغ ها، عملکرد درونی و مسیر خورشید و در نتیجه زمان است.

مدت قرارداد پیش بینی 12-15 ماه

مساحت ناخالص طبقه داخلی متر مربع 480 متر مربع

این عمل همچنین بر این باور است که طرح جدید می‌تواند روی دیوارهای سنگی مدفون و کم ارتفاع گلخانه‌های قبلی قرار گیرد و در صورت یافتن بقایایی، برنامه‌ریزی برای استفاده مجدد از این ماده به شکلی قابل مشاهده، به‌عنوان کاشت‌های پرورش یافته در باغ مولد جدید، امکان استفاده مجدد از این ماده را داشته باشد. از استفاده قبلی خوانا باشد.

معمار مک گونیگل مک گراث

تاریخ مناقصه پیش بینی بهار 2023

محل فینبروگ، داون پاتریک