میدان ایستگاه، Ebbw Vale


تیمی که برای قرارداد 200000 پوندی انتخاب شده است، برنامه‌هایی را برای مرحله 3 RIBA برای ترکیبی از محل‌های خرده‌فروشی، اوقات فراغت و اداری در یک سایت برون‌فیلد برجسته به نام Station Square طراحی خواهد کرد.

پروژه 0.8 هکتاری بخشی از توسعه مجدد گسترده‌تر سایت پسا صنعتی The Works در قلب Ebbw Vale است. اهداف کلیدی توسعه سه طبقه در کنار ایستگاه راه‌آهن Ebbw Vale Town شامل ایجاد یک دروازه جدید به شهرک برای مسافران راه‌آهن است.

طبق این خلاصه: “Station Square منطقه ای از زمین خالی است که در مجاورت خیابان Lime در انتهای شمالی سایت “The Works” در Ebbw Vale، Blaenau Gwent واقع شده است. سایت Works قبلاً توسط صنایع سنگین اشغال شده بود و در دهه گذشته کار بازسازی قابل توجهی را پشت سر گذاشته است.

“آرزوهای شورا برای این منطقه توسعه ساختمانی بیش از سه طبقه است که جنبه های خرده فروشی و اوقات فراغت را در کنار هم قرار دهد و همچنین ظرفیت دفتر خود را در سایت The Works افزایش دهد تا از عملیات فعلی خود در ادارات کل پشتیبانی کند و یک طرح را ترسیم کند. درآمد حاصل از واگذاری هر گونه فضای اداری اضافی به بخش خصوصی.

پیش‌بینی می‌شود که توسعه، که در اختیار شورا خواهد بود، یک پیوند تکمیلی به پلت‌فرم راه‌آهن شهر Ebbw Vale و دفاتر عمومی درجه II در فهرست ایجاد کند، بنابراین توسعه میدان ایستگاه باید بین دفاتر عمومی تاریخی انتقال یابد. ساختمان و ساختمان های مدرن Coleg Gwent، Ebbw Fawr Learning Community و Boxhub.’

Ebbw Vale بزرگترین شهر از چهار شهر در منطقه شورای شهرستان Blaenau Gwent است و حدود 33000 نفر را در خود جای داده است. پیشنهادهایی برای ارتقاء شهرک که توسط The Urbanists مستقر در کاردیف تهیه شده بود یک سال پیش به شورا ارائه شد.

پیشنهادات برای آخرین قرارداد 70 درصد از نظر کیفیت و 30 درصد از نظر هزینه ارزیابی خواهد شد. متقاضیان باید 5 میلیون پوند بیمه مسئولیت عمومی، 10 میلیون پوند بیمه مسئولیت کارفرما و بیمه غرامت حرفه ای حداقل 2 میلیون پوند داشته باشند.

جزئیات مسابقه

عنوان پروژه توسعه میدان ایستگاه تا تکمیل مرحله 3 RIBA
مشتری
شورای شهرستان بلناو گونت
ارزش قرارداد تی بی سی
مهلت دور اول ظهر 28 نوامبر
محدودیت های مناقصه گران باید جزئیات سه قرارداد قبلی انجام شده در سه سال گذشته با ماهیت مشابه و نشان دهنده سابقه در تحویل پروژه با ماهیت مشابه ارائه دهند.
اطلاعات بیشتر https://www.sell2wales.gov.wales/search/show/search_view.aspx?ID=OCT415881



منبع