نامزدهای همکاری سال 2023 AJ100 معرفی شدند

برندگان تمام جوایز AJ100 در ماه ژوئن معرفی خواهند شد.

فهرست نهایی جایزه همکاری سال 2023 AJ100

  • آرکیتایپ با پیتر کلی در ISG و ایو والدرون برای ساختمان Entopia رهبری پایداری کمبریج، کمبریج
  • اتکینز با کرافورد رایت از DfE در غلاف انرژی برای مدارس
  • تیم Part Z (Feilden Clegg Bradley Studios، با IStructE، دانشگاه Strathclyde، CIBSE، Targeting ZERO و Arup) برای قسمت Z
  • هاوکینزبراون با جیکوب ویلسون از اولین کتاب الگوی مسکن عمومی باشید
  • معماران زاها حدید با کارلی والش از آموزش بیش از همه در فضاهای بازی و آموزش مدولار برای کودکان آواره

برندگان سال گذشته همکاری سال گذشته، Stride Treglown و مهندسان فرمت برای نصب خانه غرق شده، با همکاری هنرمند آنا گیلسپی، Fifield Moss Carpentry و بسیاری از سازمان های محلی در Bath بودند.

برای ابتکار Energy Pods، اتکینز با کرافورد رایت از وزارت آموزش و پرورش بر روی نمونه اولیه غلاف کربن کم تا صفر برای گرمایش و آب گرم همکاری کرد که به مدارس کمک می کند تا از سوخت های فسیلی دور شوند. این ایده در شش سایت مطالعه موردی آزمایش خواهد شد.

فهرست نهایی با همکاری معماران Zaha Hadid و Carly Walsh از Education Above All تکمیل می شود. والش و این تمرین با هم برای ایجاد فضاهای بازی و آموزش مدولار برای کودکان آواره کار کردند. طراحی چادرها امکان نصب، مونتاژ مجدد و تعمیر آسان را فراهم می کند. 27 چادر از این چادرها در سوریه، ترکیه و یمن استفاده می شود.

تیم Part Z (Feilden Clegg Bradley Studios، با IStructE، دانشگاه Strathclyde، CIBSE، Targeting ZERO و Arup) به دلیل مشارکت در قسمت Z پیشنهادی – که هدف آن تنظیم انتشار کربن تجسم شده از طریق گزارش‌دهی و محدودیت‌های اجباری است، در فهرست نهایی قرار گرفته است. این تمرین با نمایندگان مؤسسه مهندسین سازه، دانشگاه Strathclyde، CIBSE و Targeting Zero کار کرد تا یک سند اثبات مفهومی برای تنظیم کربن تجسم یافته بنویسد.

کتاب الگوی مسکن عمومی حاصل همکاری HawkinsBrown و Jacob Wilson از Be First، منطقه لندن از شرکت توسعه کامل Barking & Dagenham است. با همکاری Ramboll و Cast، HawkinsBrown راهنمایی هایی را برای معماران و مهندسان ایجاد کرد تا طرحی را برای ساخت و مونتاژ پیاده سازی کنند. این منبع باز برای استفاده توسط سایر ارائه دهندگان مسکن مقرون به صرفه خواهد بود.

Architype به دلیل همکاری با پیتر کلی در پیمانکار ISG و طراح داخلی ایو والدرون در Entopia، یک بازسازی برای مؤسسه کمبریج برای رهبری پایداری (CISL) در فهرست نهایی قرار گرفته است. علاوه بر دستیابی به استانداردهای EnerPHit، این پروژه دارای رتبه بندی های عالی طلا و BREEAM بود.

حمایت شده توسط



منبع