نام های بزرگ برای شغل 22 میلیون پوندی در دانشگاه کینگستون صف کشیده اند

هاورث تامپکینز و معماران گرافتون – که به ترتیب در سال‌های 2014 و 2021 جایزه RIBA استرلینگ را به خانه بردند – جزو شش فینالیست هستند که برای پروژه میل میل در جنوب شرقی پردیس نایتز پارک دانشگاه رقابت می‌کنند.

این دانشگاه می خواهد کار در محل در اواخر سال 2026 آغاز شود و ساختمان از سپتامبر 2029 “کامل و آماده برای اشغال” شود.

کارمودی گرورک، معماران کاروسو سنت جان، هال مک نایت و ریاچ و هال «ساقدوش عروس» جایزه همیشگی استرلینگ به این زوج در فهرست نهایی پیوستند. شش تمرین از بین 60 شرکت کننده انتخاب شدند.

خلاصه مسابقه دو مرحله ای تحت حمایت RIBA Competitions خواستار ساخت ساختمانی تقریباً چهار طبقه برای ارائه «فضای استودیو انعطاف پذیر اضافی» برای دانشکده هنر کینگستون – یکی از چهار دانشکده تشکیل دهنده دانشگاه – به همراه امکانات پشتیبانی عمومی و “فضای کاری چابک کارکنان”.

این طرح گسترده‌تر همچنین «هویت واحد منسجم‌تری» را از طریق بهبود چشم‌انداز 1.5 میلیون پوندی در اطراف منطقه میدل میل فراهم می‌کند که ارتباط این سایت با رودخانه هاگزمیل و ارتباط آن با نایتز پارک را تایید می‌کند.

7500 پوند به اضافه 1000 پوند هزینه های مربوطه به هر یک از تیم های فهرست نهایی پرداخت می شود. سیندی والترز، مدیر معماران والترز و کوهن، به عنوان مشاور معمار RIBA عمل می کند.

هر دو قبلاً با دانشگاه جنوب غربی لندن کار کرده‌اند: گرافتون در ساختمان خانه شهر برنده چند جایزه. و هاورث تامپکینز در بازسازی عمیق ساختمان خیابان میل دانشگاه برای دانشکده هنر کینگستون.

این موسسه می خواهد 5000 متر جدید بسازد2 بلوک استودیو، همراه با بهبودهای حوزه عمومی در سایت میدل میل.

یک برنده در اوایل سال 2023 انتخاب و اعلام خواهد شد.



منبع به گفته دانشگاه، این ساختمان دارای یک سالن سخنرانی با 200 صندلی، یک منطقه سفره خانه و فضاهای نمایشگاهی خواهد بود و باید «مظهر شخصیت خلاقانه و اصول مدرسه هنر کینگستون» باشد.

“تیم طراحی چند رشته ای موفق، نقشی محوری در کمک به ما برای تحقق آرمان خود برای ایجاد ساختمانی ایفا می کند که برای نسل های مختلف دانش آموزان، کارکنان و جامعه وسیع تر منطقه مفید باشد.”

استیون اسپایر، معاون دانشگاه کینگستون، که رهبری پانل ارزیابی فهرست نهایی را بر عهده داشت، در مورد نامزدهای نهایی گفت:[We] قاطعانه معتقدیم که طراحی معماری در سطح جهانی به ارتقای کیفیت آموزشی و نوآوری کمک می کند.