نمازخانه کالج رادلی اثر پرسل

انتخاب های معمار

پایان کف (برای مطابقت با موجود)
جاناتی ام جی تی
سنگ مرمر سفید Carrara C و سنگ مرمر Nero Marquina
طبقه همکف
jmgt.co.uk



منبع

پنجره (شیشه رنگ شده)
تراست یورک گلازیرز
شیشه رنگ شده سفارشی، طراحی و نصب شده توسط York Glaziers Trust
پنجره های پناهگاه
yorkglaziersstrust.org

پنجره ها (قاب و چراغ های سربی)
Cotswold Casements
پنجره های فولادی Sanctuary و Apse ساخته شده از محدوده SMW
پنجره ها به حرم و اپیس
cotswold-casements.co.uk

مشخصات

همه مواد در اوایل فرآیند انتخاب شدند، به طور کلی در مرحله RIBA 3، که به زمان برای پالایش و تطبیق پرداخت ها اجازه داد. از پنجره‌ها تا سنگ، عامل تعیین‌کننده در مشخصات، ایجاد حس وحدت با کلیسای موجود و در صورت امکان، یافتن تامین‌کنندگان و متخصصان محلی بود.
جاش گریگ، همکار، پورسل

فانوس سقفی هشت ضلعی
L2i (با استفاده از سیستم Schüco)
فانوس سقفی لعابدار ساختاری سفارشی متشکل از 64 پانل مجزا در یک منحنی محدب
جایگاه مقدس
l2iltd.co.uk

در سایت شروع کنید سپتامبر 2019
تکمیل جولای 2021
سطح ناخالص طبقه داخلی 450 متر2 (موجود) + 570 متر2 (پیشنهاد شده، از جمله گسترش گالری)
هزینه ساخت فاش نشده
معمار پرسل
مشتری کالج رادلی
مهندس سازه کمبل ریث
مشاور M&E هور لیا
مشاور هزینه ریج و شرکا
طراح اصلی ریج و شرکا
بازرس ساختمان تایید شده NHBC
پیمانکار اصلی ساخت ریش
مشاور برنامه ریزی ادگارز
مشاور اعضای بدن پل هیل
مشاور میراث فرهنگی مجموعه میراث
مشاور منظر کالوین و موگریج
نرم افزار CAD استفاده شده است Revit
عمر طراحی پیش بینی شده 100+ سال

سنگ
سنگ کادبی
سنگ آهک طبیعی، بر روی ملات NHL 3.5 (5.0 تا جان پناه) و با استفاده از 316 رولپلاک فولادی ضد زنگ لنگر انداخته شده است.
دیوارهای داخلی و خارجی
ogstonemasonry.co.uk

ساختار سقف
بلوط نجار
ساختار بلوط خرپایی هشت ضلعی سفارشی
سقف پناهگاه
carpenteroak.com

ما یک طراحی پیچیده درب سفارشی ایجاد کردیم که به دلیل تفاوت در هندسه داخلی و خارجی به یک پانل اسپندرل مجزا در بالا و کناره نیاز داشت. برای اطمینان از ضد آب بودن، نوار آب و هوا، آستانه و جزئیات آب بندی Lorient را در خود جای داده است.

مجموعه‌ای از الحاقات محلی پیشنهاد شد که به یکپارچگی شکل کلیسای دانشگاهی احترام می‌گذاشتند و پنجره‌های شیشه‌ای و شیشه‌های رنگی را حفظ می‌کردند. مداخله اولیه در انتهای شرقی، فضایی را برای محراب و فرصتی برای مرتب سازی مجدد فراهم کرد. محراب جدید دارای پلان هشت ضلعی است که از طریق یک سری طاق های سنگی و آجری ساییده از شبستان به آن نزدیک می شود. دنباله ای از اپیس ها در ارتفاعات شمالی و جنوبی به سه ردیف صندلی اضافی دست می یابند. حس راهپیمایی با هم افزایی بین آیین و معماری تقویت می شود، و ما به دنبال این بودیم که اطمینان حاصل کنیم که رابطه بین اینها به همان اندازه در طرح های پیشنهادی مهم است. طرح ما 207 صندلی اضافی برای ارائه 807 صندلی ارائه می دهد.
جاش گریگ، همکار، پورسل

آجر
آجر Northcot
بسته بندی 87 نوع مختلف آجر که برای شکل گیری به بیش از 50 قالب مختلف نیاز دارد
دیوارهای داخلی و خارجی
Northcotbrick.co.uk

پایان سقف
بام آتلیس
زونا سربی ریخته گری، مخروطی از 2.5 میلی متر تا 20 میلی متر ضخامت
سقف پناهگاه
attleysroofing.co.uk

کلیسای کوچک تنها مکانی است که کل مدرسه در آن جمع می شود و بنابراین به شدت مورد استفاده قرار می گیرد. خدمات روزانه بخش مهمی از زندگی دانشجویی است. رادلی به دنبال گسترش جذب و ارائه مکان های کمکی بیشتر بود. با این حال، مدرسه قبلاً به کلیسای کوچک طبقه دوم * (توسط تی جی جکسون، 1893) فشرده شده بود و بنابراین استفاده مداوم از ساختمان برای این سنت مهم در خطر بود. گسترش مدرسه به گسترش کلیسای کوچک و تداوم توانایی مدرسه برای جمع شدن به عنوان یک واحد وابسته بود.

درها
نازک کاری دی اسمیت
درب های سفارشی بلوط ساخته شده از تخته های بلوط افقی به عمق 25 میلی متر با جزئیات شکاف بررسی 3 میلی متری در اتصالات
درهای بیرونی حرم

پس از بررسی تعدادی از گزینه‌ها برای فانوس سقف با استفاده از شیشه منحنی یا زونا شیشه‌ای، ما این طرح را به عنوان یک منحنی محدب مثلثی خود نگهدار توسعه دادیم. در حالی که ساختاری در زیر لعاب وجود دارد، از نظر فنی مورد نیاز نیست، زیرا شیشه ساختاری خود را پشتیبانی می کند. ما از نزدیک با سازنده L2i کار کردیم تا جزئیات را در مرحله 4 RIBA توسعه دهیم.
جاش گریگ، همکار، پورسل

آجر
بره آجر
آجر لاستیکی قرمز TLB کد RR
رنگ متوسط
طاق انتهای شرقی
lambsbricks.com

کالج رادلی یک مدرسه شبانه روزی مستقل برای 690 پسر 13 تا 18 ساله است که در سال 1847 توسط کشیش دبلیو سیول و آر سی سینگلتون با هدف ارائه آموزش با کیفیت کلیسای انگلستان در برابر “پس زمینه تاثیر فرهنگی در محیط زیبایی شناختی” تاسیس شد.

محصولات منتخب

الحاقات جدید ادامه آگاهانه طراحی جکسون با شخصیت و حضور معاصر خود هستند. جزئیات معماری، مقیاس و نسبت الحاقات با همان حس وحدت طراحی هدایت می‌شوند و انتخاب مواد برای پیوند دادن عناصر موجود و پیشنهادی به یکدیگر استفاده می‌شود.

این کالج از نزدیک با York Glaziers Trust برای توسعه پنجره‌های شیشه‌ای رنگ‌شده، که بخشی قابل توجه و جدایی‌ناپذیر از این طرح هستند، همکاری کرد. طراحی اینها بر روی بسیاری از نمادهای کالج مانند کلیدهای ضربدری سنت پیتر و همچنین سایر نمادهای کتاب مقدس دیده می شود. پنجره ها در قاب های فولادی ساخته شده توسط Cotswold Casements نصب شده اند. نصب با روکش سیلیکونی رنگی به جای بتونه تکمیل شد.

نازک کاری
نازک کاری دی اسمیت
میله های سفارشی ساخته شده از بلوط اروپایی
شبستان

داده های پروژه

چالش فنی کلیدی با توجه به پنجره ها ارتفاع و نسبت لعاب و ملیون های سنگی بود. رویکردی که ما در پیش گرفتیم ابتدا تثبیت مولیون ها با فرومانتا بود که در محل اتصالات بستر قرار داشتند. فرومانتا به صورت افقی و همچنین بین مولیون های داخلی و خارجی به هم گره خورده است. به صورت عمودی، این ها با میله های زین تراز شدند. علاوه بر این، قاب‌های SMW با عمق 32 میلی‌متر و ترمال بریک 25 میلی‌متری نصب کردیم. عایق Compacfoam با چگالی بالا برای ارائه یک DPC عمودی که می‌توانست مستقیماً در آن ثابت شود، استفاده شد. اگرچه معمولاً در برنامه‌هایی از این نوع استفاده نمی‌شود، ما آزمایشاتی را انجام دادیم تا مشخص کنیم که الزامات را برآورده می‌کند.