نمایشگاه نمایشگاه 3، لندن

در حالی که در گذشته، تاسیسات ویترین نمایشگاه با استفاده از کاغذ ایجاد می‌شد، امسال از طراحان دعوت می‌شود تا تحت عنوان «ضایع نیست، نمی‌خواهم» ارسال کنند و هر ماده‌ای را که به عنوان محصول جانبی ساخت نمایشگاه تولید می‌شود، درج کنند. فرآیند یا فعالیت روزانه

تیم‌های برنده که در ماه می اعلام می‌شوند، 1600 پوند شامل هزینه طراحی 600 پوندی برای کار با نمایشگاه‌ها و ایجاد تاسیسات خود از مواد بازیافتی تولید شده به عنوان محصول جانبی فرآیند تولید نمایشگاه یا هر روز به آنها تعلق می‌گیرد. فعالیت.

این یک فرصت منحصر به فرد برای متخصصان نوظهور است تا از یک برند معتبر کمیسیون دریافت کنند و خلاقیت و توانایی خود را در تولید مداخلات معماری با استفاده از مواد ارزان قیمت به نمایش بگذارند.

بر اساس این خلاصه: «مسابقه برای معماران و طراحان نوظهور آزاد است و از آنها دعوت می‌کند تا تاسیسات معماری منحصربه‌فردی ایجاد کنند که در نمایشگاه‌های نمایشگاه لندن در سراسر LFA 2023 در ماه ژوئن به نمایش گذاشته می‌شوند.

ما هم از طراح و هم از نمایشگاه‌ها دعوت می‌کنیم تا در مورد چیزی که «ضایع» تلقی می‌شود تجدید نظر کنند، تا به این موارد به‌عنوان «منبع» با نگاهی خنثی‌تر نگاه کنند و نصب‌هایی با کیفیت بالا و چشمگیر ایجاد کنند که رهگذران را درگیر می‌کند و جرقه‌ای برای گفتگو ایجاد می‌کند.»

متقاضیان آخرین کمیسیون باید یک نمونه کار دیجیتالی از کار طراحی خود را در 10 طرف A4 به همراه بیوگرافی تیم و شرح تمرین 200 کلمه ای ارسال کنند.

جزئیات مسابقه

عنوان پروژه مسکن Linstone – بررسی وضعیت سهام سه ساله
مشتری جشنواره معماری لندن
ارزش قرارداد تی بی سی
مهلت دور اول ظهر، 20 ژانویه
محدودیت های برای معماران و طراحان نوظهور باز است. پیشنهادها باید از مواد بازیافتی تولید شده به عنوان محصول جانبی فرآیند تولید نمایشگاه یا فعالیت روزانه استفاده کنند.
اطلاعات بیشتر https://www.londonfestivalofarchitecture.org/



منبع

برندگان مسابقه Showroom Showcase 2021 شامل Rock-Paper-Scissors – طراحی شده توسط Urban Radicals با Eftychios Savvidis و Mariza Daouti – برای فروشگاه Poliform در چلسی بود.

این مسابقه تک مرحله ای معماران و طراحان نوظهور را به چالش می کشد تا با استفاده از مواد بازیافتی، تاسیسات منحصر به فردی ایجاد کنند که می تواند در پنجره های نمایشگاه طیف وسیعی از برندهای طراحی – از جمله Vitra و Gaggenau – در طول جشنواره در ماه ژوئن نصب شود.