نمایندگان مجلس خواستار تلاش برای «تلاش جنگی» برای مقاوم سازی و عایق کاری هستند

این کمیته از استراتژی امنیت انرژی بریتانیا انتقاد کرد و استدلال کرد که باید «تاکید بسیار بیشتری بر اقدامات صرفه‌جویی در انرژی می‌کرد». این استراتژی سال گذشته پس از افزایش شدید قیمت انرژی پس از حمله روسیه به اوکراین منتشر شد.

ارتقاء خانه‌ها به گواهی عملکرد انرژی C یا بالاتر باید به عنوان یک اولویت ملی برای ارتقای امنیت انرژی بریتانیا، کاهش صورت‌حساب‌ها و کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای ناشی از ساختمان‌های دارای نشتی و خشکی این کشور در نظر گرفته شود.

در جای دیگری از این گزارش، این کمیته گفت که دولت باید اهدافی را برای تولید انرژی جزر و مدی و انرژی بادی در ساحل تعیین کند که در استراتژی امنیت انرژی بریتانیا به آن توجه زیادی نشده است.

کمیته گفت: «کسانی که در فقر سوخت هستند، نمی توانند سه زمستان تاخیر را تحمل کنند. “این یک اقتصاد کاذب است که این پول را در زمانی که خانوارها با مشکل مواجه هستند، و مالیات دهندگان باید میلیاردها دلار برای یارانه دادن به قبوض انرژی خرج کنند.”

کمیته حسابرسی محیطی مجلس عوام (EAC) گفته است که تمام خانه‌های بریتانیا باید تا سال 2035 دارای گواهینامه عملکرد انرژی C یا بالاتر باشند – و تا سال 2025، حداقل یک میلیون خانه در سال باید عایق‌ها و سایر بهره‌وری انرژی نصب کنند. معیارهای.

این کمیته خاطرنشان کرد که 6.7 میلیون خانوار در فقر سوخت قرار دارند و چهار میلیون دیگر بدون سقف قیمت انرژی دولت می‌بودند. همچنین اشاره کرد که تعهد دولت مبنی بر صرف 6 میلیارد پوند بودجه برای بهره وری انرژی تا سال 2025 اجرایی نخواهد شد.



منبع

سایمون آلفورد، رئیس RIBA، در توضیح این توصیه‌ها گفت: «این گزارش نگرانی‌های ما را بازتاب می‌دهد که استراتژی امنیت انرژی بریتانیا فرصتی از دست رفته برای کاهش تقاضای انرژی بود – که برای کاهش اتکای ما به سوخت‌های فسیلی حیاتی است.

کمیته حسابرسی محیط زیست در گزارشی که صبح امروز (5 ژانویه) منتشر شد، نوشت: «یک تلاش جنگی ملی برای صرفه جویی در انرژی و بهره وری لازم است.

EAC دارای 16 عضو پارلمان است و فیلیپ دان محافظه کار ریاست آن را بر عهده دارد. این کمیته قبلاً از انفعال دولت در مورد کربن تجسم یافته انتقاد کرده بود و کمپین RetroFirst AJ را تکرار می کرد.

همچنین توصیه می‌کند که دولت تاریخ مشخصی را برای پایان دادن به دوره‌های جدید صدور مجوز نفت و گاز در دریای شمال تعیین کند و «اقدامات سریع‌تری» را برای کاهش تولید گازهای گلخانه‌ای انجام دهد.