نوورز هیل، بریستول


برای معمار مستقر در غرب انگلستان با 20 کارمند یا کمتر – مسابقه به دنبال پیشنهادهای «تخیلی، تحت رهبری جامعه» برای یک طرح مسکونی جدید در زمینی براون فیلد است که قبلاً میزبان یک مدرسه ابتدایی بود اما اکنون برای توسعه مجدد آزاد شده است. .

این پروژه توسط شرکت مسکن شورای شهر بریستول، گورام هومز، پشتیبانی می‌شود، که تابستان گذشته مسابقه‌ای را برای مسکن جدید در Redcliffe Way برگزار کرد که توسط Groupwork برنده شد. هدف آن ارائه یک طرح جدید است که اکولوژی و تنوع زیستی فضای سبز اطراف دامنه غربی در حاشیه شهر را افزایش می دهد.

کریستیانا ماکاریو، مدیر ارشد توسعه گورام هومز، گفت: «ما در گذشته مسابقات طراحی واقعاً موفقی را برگزار کرده‌ایم، از جمله در پارکینگ Portwall Lane Car Park در Redcliffe Way، و خوشحالیم که گروه‌های اجتماعی نیز نسبت به این مسابقه بسیار مثبت بوده‌اند. .

ما متعهد به حفاظت از اکولوژی و افزایش تنوع زیستی در تمام سایت‌هایمان هستیم، اما به وضوح در اینجا مهم خواهد بود. یک فرصت واقعی برای ایجاد یک توسعه منحصر به فرد و خاص وجود دارد، و من نمی توانم صبر کنم تا ایده ها وارد شوند.

تام رنهارد، عضو کابینه شورای شهر بریستول برای تحویل مسکن و خانه‌ها گفت: «این فرصتی درخشان برای شرکت‌های معماری محلی در بریستول و غرب انگلستان است تا توسعه‌ای منحصر به فرد و الهام‌بخش برای Knowle West ایجاد کنند. ما سال گذشته 2563 خانه در شهرمان ساختیم.

اینجا، در یک سایت براون‌فیلد دیگر، قصد داریم خانه‌های مقرون به صرفه‌تری بسازیم به گونه‌ای که از دارایی‌های مهم جامعه محافظت کند. کار با ساکنان محلی در یک مسابقه طراحی مانند این بهترین راهی است که می توانیم انجام دهیم.

جشنواره مسکن بریستول که در سال 2018 راه اندازی شد، نوآوری هایی مانند فناوری هوشمند و تولید خارج از محل را به عنوان راهی برای ارائه مسکن با کیفیت و مقرون به صرفه ترویج می کند. این برنامه پنج ساله توسط شورای شهر بریستول، پایتخت منطقه ای بریستول و باث، WECA و شراکت شفتسبری حمایت می شود.

در سال 2020، معماران O’LearyGoss Practice بریستول در مسابقه ای که توسط جشنواره مسکن بریستول برای طراحی یک طرح مسکن دانشجویی 1.9 میلیون پوندی برای مدرسه الهیات کالج ترینیتی این شهر برگزار شد، برنده شد.

سال گذشته Groupwork برنده دو مسابقه سازمان‌دهی شده توسط جشنواره مسکن بریستول برای مکان‌های برجسته مرکز شهر در Castle Park و Redcliffe Way شد.

آخرین مسابقه با هدف ارائه حدود 50 خانه جدید در یک سایت شیبدار 1.1 هکتاری واقع در حدود 2.6 کیلومتری جنوب غربی مرکز شهر بریستول است. حداقل 30 درصد از خانه ها مسکن ارزان قیمت خواهند بود.

انتظار می رود طرح تکمیل شده به عنوان نمونه ای از “اکولوژی، پایداری، و تنوع زیستی” برای بریستول باشد. انتظار می رود پیشنهادات کربن صفر خالص را در کربن تجسم یافته، ساخت و ساز و در حین استفاده هدف قرار دهند.

برنامه‌های دور اول به جای طرح‌های فنی یا طرح‌های کامل، باید دارای «ایده‌های الهام‌بخش و نوآورانه» باشند. برنامه های کاربردی ممکن است شامل حداکثر سه طرح طراحی و یک شرح پروژه 500 کلمه ای باشد.

پنج تیم منتخب برای توسعه بیشتر مفاهیم خود و تعامل با جامعه محلی دعوت خواهند شد. برنده کلی کمیسیون – که تا مرحله 2 RIBA و مرحله قبل از برنامه را پوشش می دهد – در اواسط تابستان اعلام خواهد شد.

جزئیات مسابقه

عنوان پروژه نوورز هیل، بریستول
مشتری خانه های گورام
ارزش قرارداد تی بی سی
مهلت دور اول 5 بعد از ظهر، 12 آوریل 2023
محدودیت های معمار باید در غرب انگلستان (بریستول، گلاسسترشایر جنوبی، و باث و شمال شرق سامرست) با 20 کارمند یا کمتر مستقر باشد.
اطلاعات بیشتر https://www.bristolhousingfestival.org.uk/projects/novers-hill-design-comp



منبع