نیال مکلافلین برنامه هایی را برای طرح کالج دیگری در آکسفورد ارائه می دهد

پیشنهادات 12250 متر مربعی این تمرین برای دانشگاه آکسفورد و کالج هرتفورد خواهد بود در و در میان یک سری ویلاهای عمدتاً ویکتوریایی در زمینی که محدود شده است بنشینید جاده Bevington، جاده وینچستر، رژه شمالی و جاده بانبری.

محل آکسفورد
مقامات محلی شورای شهر آکسفورد
نوع پروژه ساختمان دانشگاهی، خوابگاه دانشجویی و فضاهای تحصیلی و اجتماعی
مشتری دانشگاه آکسفورد و کالج هرتفورد
معمار معماران نیال مک لافلین
معمار منظر کیم ویلکی
مشاور برنامه ریزی کارتر جوناس
مهندس سازه اسمیت و دیوار کاری
مشاور M&E ماکس فوردهام
مشاور پایداری ماکس فوردهام
نقشه بردار کمیت گلیدز
مدیر پروژه خدمات پروژه CPC
مشاور میراث فرهنگی دونالد اینسال همکاران
طراح اصلی Bureau Veritas
سطح ناخالص طبقه داخلی 12250 متر مربع
فرم قرارداد و/یا تدارکات تایید شدن
CO سالانه2 انتشارات تایید شدن
هزینه کل تایید شدن



منبع

نایل معماران مکلافلین که برنده جایزه RIBA استرلینگ 2022 با کتابخانه جدید «پیچیده» خود در کالج Magdalene کمبریج شد، پس از یک مسابقه معماری در اواخر سال 2019 به این شغل دست یافت.

قبل از ارائه طرح های خود، تیم طراحی داشت 11 قبلجلسات درخواست با شورای شهر آکسفورد، بین اوت 2018 تا اوت 2022. بر اساس اسناد تسلیم شده به مقامات محلی، پیشنهادی توسعه در طول این بحث های اولیه با میزان ساختمان های جدید به طور قابل توجهی تغییر کرد.به طور قابل توجهی از مفهوم مرحله اولیه و همچنین حذف کاهش می یابد یکی از ساختمان های بخش به طور کامل از پیشنهاد.

آخرین برنامه ها شامل تبدیل یک ویلا در جاده بانبری به خوابگاه دانشجویی، تخریب جزئی سازه ها در پشت بلوک در جاده بوینگتون، بازسازی ساختمانی در جاده وینچستر برای قرار دادن یک اقامتگاه باربری و یک اتاق خواب قابل دسترسی است. و ساخت پست جدید.

ساختمان ها در سراسر سایت مطابق با مقیاس و ویژگی های بافت موجود ویلاهای آجری بلند و درختان بالغ چیده شده اند. بلوک‌های پیشنهادی با دقت قرار داده شده‌اند تا این دارایی‌ها را به گونه‌ای که مفهوم تاریخی «ویلاها و باغ‌ها» را ادامه دهد، با هر ساختمان اقامتی در پشت یک جفت ویلا موجود قرار داده شده‌اند.

این برنامه بیشتر بر موقعیت ساختمان ها در محدوده سایت برای ایجاد مجاورت های کلیدی تأثیر می گذارد. کاربری های آکادمیک به سمت جنوب سایت، در مجاورت ساختمان های دانشکده موجود در امتداد جاده Bevington واقع شده است.

از طریق مالکیت جمعی سایت، مشتری به عنوان یک همکاری بین کالج هرتفورد، دانشکده مطالعات جهانی و منطقه ای آکسفورد (OSGA)، کالج کلوگ و کالج روبن گرد هم آمده است تا پیشنهادی برای ایجاد یک جامعه پویا از دانشگاهی و مسکونی ایجاد کند. و تسهیلات دانشجویی برای فارغ التحصیلان، کارکنان و جامعه گسترده تر.

بازه زمانی آینده برای توسعه هنوز مشخص نیست.

طرح “منظره رهبری” شامل 130 اتاق خواب دانشجویی در شش بلوک جدید و همچنین یک ساختمان غرفه مشترک با کاربری مختلط و یک ساختمان دپارتمان جدید دانشگاهی برای مرکز مطالعات آسیای جنوب شرقی (SASC).

طرح اولیه اتاق مشترک پاویون کالج هرتفورد

داده های پروژه

دیدگاه معمار

کمتر از نیم مایل از پروژه دانشگاه شمالی (Univ North) – گسترش دانشگاه کالج آکسفورد – که در منطقه حفاظت شده حومه ویکتوریای شمالی آکسفورد در بالاتر از B قرار دارد، فاصله دارد.جاده انبری

این تمرین دوباره با معمار منظره کیم ویلکی کار می کند.

پیشنهادات فرصتی ارزشمند برای متحد کردن مجموعه‌ای از ساختمان‌ها و عملکردها فراهم می‌کند

این پروژه فرصتی نادر برای بهبود شرایط موجود در سایت با طرحی است که به شدت از بافت مسکونی منطقه حفاظت شده حومه ویکتوریا شمال آکسفورد الهام گرفته و غنی شده است. توسعه پیشنهادی فرصت ارزشمندی را برای کالج‌ها فراهم می‌کند تا مجموعه متنوعی از ساختمان‌ها و عملکردها را از طریق اجرای یک طرح مبتنی بر چشم‌انداز متحد کنند.

توسعه پیشنهادی شش ساختمان جدید برای اقامت فارغ التحصیلان و همچنین تبدیل ویلاهای موجود در جاده بانبری 43-45 به اتاق های دانشجویی فراهم می کند. همچنین طیف وسیعی از کاربری‌های مشترک و فضاهای اجتماعی موجود در پاویون کالج هرتفورد و ساختمان‌های دپارتمان جدید برای مرکز مطالعات آسیای جنوب شرقی (SASC) پیشنهاد شده‌اند. ساختمان‌های پیشنهادی در مجموعه وسیعی از فضاهای باغی احیا شده طراحی شده توسط کیم ویلکی قرار خواهند گرفت.

این پیشنهاد به دنبال حفظ اکثریت درختان نمونه بالغ بزرگ سایت و بهبود وضعیت آنها است. این از طریق حذف کاشت درختان با کیفیت پایین و شکل گیری مناظر جدید پیشنهاد می شود. مجموعه‌ای از زمین‌های باغ، چمن‌زارها و میدان‌ها یک بلوک سرسبز داخلی را فراهم می‌کنند که اطراف آن درختان و ساختمان‌های جدید چیده شده‌اند.

در جایی که ساختمان ها در امتداد نمای خیابان قرار دارند، مقیاس و موقعیت آنها به ریتم ویلاهای همسایه اشاره دارد. جهت آنها با خیابان همسو می شود و ردپای آنها محیط سایت را کامل می کند در حالی که امکان اتصال بصری به مرکز سایت را از طریق شکاف ها فراهم می کند.