هاورث تامپکینز فاز نهایی روستای جزیره ماهی را تکمیل می کند


طرح سه بلوکی در اسکله نپتون، مجموعه ای از ساختمان های مسکونی و محل کار جدید مشرف به کانال اتحادیه هرتفورد را در سایتی تکمیل می کند که زمانی میزبان یک سری انبارهای توزیع یک طبقه بدون استفاده بود.

مرحله نهایی همچنین شامل رونمایی از فضاهای کاری تحت مدیریت شرکت اجتماعی ترامپری است که پردیس جدیدی را برای مد، نوآوری و پایداری فراهم می کند که با کمک مالی 2.27 میلیون پوندی از صندوق توسعه منطقه ای اروپا، همراه با کمک مالی 617000 پوندی GLA’s Good حمایت می شود. صندوق رشد

هاورث تامپکینز علاوه بر هدایت فاز 3 و نظارت بر طرح جامع پروژه 2.23 هکتاری، طراحی دقیق فاز 1 و 2 دهکده را نیز رهبری و روی آن کار کرد.

سایر بلوک های تکمیل شده در این طرح – که توسط شریک سرمایه گذاری مشترک Peabody، خانه ساز هیل تحویل داده شده است – شامل جاده Monier توسط Pitman Tozer Architects و Lanterna توسط Lyndon Goode Architects هستند. روستای جزیره ماهی: مسکن در مقیاس).

این سه فاز با هم، در مجموع 588 خانه جدید ایجاد کرده اند – 25 درصد آنها “مقرون به صرفه” هستند – به همراه 5522 متر مربع فضای تجاری تجاری. فاز 3 با مساحت 14748 متر مربع، طرح اصلی را در جنوب غربی به سمت A12 و پارک ویکتوریا فراتر می‌برد.

طرح آجری دارای طاقچه های بتنی پیش ساخته و یک “نمای شبکه ای مدولار برای ارتباط رسمی با ساختمان های اسکلت بتنی فازهای قبلی” است.

Practice Bureau de Change تناسب استودیوهای Trampery را با استفاده از زبانی از ساختارهای چوبی درهم آمیخته و یک پالت ombre که به تاریخچه ابریشم بافی و رنگرزی منطقه اشاره دارد، طراحی کرده است.

این امکانات شامل 63 استودیو، یک فضای 30 میز کار مشترک، یک سوئیت تولیدی، رستوران و کافه و فضای برگزاری مراسم برای کت واک است. Trampery علاوه بر ارائه فضای کاری کم هزینه و یارانه ای، یک برنامه آموزشی و پشتیبانی اختصاصی برای مشاغل مد که در این سایت کار می کنند، اجرا می کند که توسط شرکت توسعه میراث لندن پشتیبانی می شود.

منطقه جزیره ماهی تاور هملتز که زمانی بزرگترین منطقه صنعتی منطقه بود، شاهد توسعه مجدد عظیمی بوده است. طرح‌های دیگر در منطقه حاشیه پارک المپیک، که «شوردیچ جدید» نامیده می‌شود، شامل طرح dRMM برای خانه‌ساز تیلور ویمپی در جاده مونیر است – که AJ به طور انحصاری در اوایل امسال فاش کرد که قرار است پس از یافتن «مشکلات ساختاری احتمالی» در حالی که نیمه‌ساز است، تخریب شود. ‘.

Trampery تناسب

منبع: کارولین چارل

دیدگاه معمار

دیدن زنده شدن روستای جزیره ماهی و حتی قدرتمندتر از آن پس از یک قرنطینه ملی که به ما به عنوان لندنی‌ها یاد داد چقدر مهم است که با محله‌هایی که در آن زندگی می‌کنیم و در آن کار می‌کنیم احساس کنیم، بسیار ارزشمند است. هکنی ویک از لحاظ تاریخی خانه‌ای بوده است. یک جامعه خلاق پر جنب و جوش با یکی از بالاترین تمرکز هنرمندان، طراحان و صنعتگران در اروپا. FIV با ترکیبی از خانه‌های بسیار مورد نیاز خود برای لندنی‌ها و فضاهای ارزان‌قیمت توسط Trampery با هدف طراحان و کارآفرینان در حال رشد، بر این اساس استوار است. رویکرد طراحی ما اتخاذ یک مدل اروپایی، همکاری با معماران پیتمن توزر و معماران لیندون گود برای دستیابی به حس تنوع و انسجام، در اختیار گرفتن مالکیت عناصر جداگانه و در عین حال اشتراک‌گذاری زبان معماری دقیق و پالت مصالح برای ایجاد حس معنادار بوده است. محل.
گراهام هاورث، کارگردان، هاورث تامپکینز

دیدگاه مشتری

تحقق چشم انداز یک پردیس در مقیاس بزرگ برای مد پایدار در روستای جزیره ماهی سفری حماسی با چالش های زیادی در طول راه بوده است. در مراحل مختلف، بسیاری از شرکای مختلف مشارکت داشته اند. با این حال، از روز اول، تیم هاورث تامپکینز در قلب مطلق پروژه بوده است. خلاقیت، توجه به جزئیات، سخاوت و مراقبت آنها برای همه کسانی که در روستای جزیره ماهی زندگی و کار می کنند الهام بخش بوده است. نتیجه نهایی یک پردیس برجسته است که یک لنگر جدید برای جامعه خلاق در Hackney Wick و جزیره ماهی ایجاد می کند، و یک نقطه تجمع برای مشاغل مد پایدار در سراسر بریتانیا.
چارلز آرمسترانگ، بنیانگذار و مدیر اجرایی Trampery

دیدن روستای جزیره ماهی به عنوان محله ای پر جنب و جوش و پویا هیجان انگیز است. ماموریت ما کمک به مردم برای شکوفایی از طریق ایجاد تأثیر مثبت است. این توسعه نه تنها خانه‌های مقرون‌به‌صرفه جدید و بسیار مورد نیاز را برای لندنی‌ها ایجاد کرده است، بلکه با ایجاد فرصت‌های جدید برای فرهنگ و سرمایه‌گذاری از طریق مشارکت ما با ترامپری، منطقه را دوباره تقویت کرده است. به عنوان مباشران بلندمدت، امیدواریم ساکنان احساس کنند با جامعه خلاق روستای جزیره ماهی ارتباط دارند و مشتاقانه منتظر استقبال و حمایت از استعدادهای جدید هستیم زیرا این مکان به خانه ای برای مد پایدار در لندن تبدیل می شود.
جیمز مک مایلور، مدیر عامل منطقه ای پی بادی

افتتاح Trampery نقطه اوج یک سفر شش ساله برای ما و شریک سرمایه گذاری مشترکمان، Peabody است. این نقطه عطف در اینجا در روستای جزیره ماهی دور از پایان است، در واقع شروعی دیگر برای جامعه خلاق پویا در امکانات جدیدشان است. من برای همه کسانی که در این پروژه مشارکت داشته اند احساس غرور می کنم. ما بخش نادیده گرفته شده لندن را گرفته ایم، جان تازه ای دمیده ایم و قلب تپنده ای ایجاد کرده ایم که میراثی برای ساکنان و جامعه محلی به جا می گذارد.
اندی هیل، مدیر اجرایی گروه، گروه هیل

داده های پروژه فاز 3

نشانی جاده Wyke، روستای جزیره ماهی، لندن، E3
در سایت شروع کنید فوریه 2017 (مرحله 3 مارس 2020)
تکمیل سپتامبر 2022
مساحت ناخالص داخلی 14748 متر مربع (بلوک های M، N، O، P و Q): مسکونی 16582 متر مربع (165 خانه)، تجاری 1276 متر مربع (کلاس A، B و D)
تراکم 165 خانه در هر 0.4263 هکتار = 387.05 dph
ارزش ساخت و ساز 133 میلیون پوند (برای کل توسعه)
معمار هاورث تامپکینز
طراح نقشه اصلی هاورث تامپکینز (ساختمان بر اساس اصول طراحی شهری تعیین شده توسط طرح اصلی اولیه توسط Stock Woolstonecroft)
معمار متناسب ترمپری دفتر تغییرات
مهندس سازه MLM
مهندس مکانیک DW Pointer و همکاران
مهندس برق آر بی امرسون
مهندس عمران MLM
پیمانکار تپه
نقشه بردار کمیت تپه
ناظر JV آرکادیس
معمار منظر Farrer Huxley Associates (مرحله طراحی)، Place DP (پس از قرارداد)

جزیره ماهی Dwgs

فانوس


معماران لیندون گود

عکس جزیره ماهی ۲

معمار معماران لیندون گود
در سایت شروع کنید مارس 2017
تکمیل جولای 2018
سطح ناخالص طبقه داخلی 1770 متر مربع
هزینه ساخت 3.4 میلیون پوند
هزینه ساخت در هر متر مربع 1921 پوند
CO سالانه2 انتشارات 2437.21 کیلوگرم CO2معادله / سال
مهندس سازه MLM
مشاور M&E MLM (پیش قرارداد)، RB Emerson (پس از قرارداد)، DW Pointer (پس از قرارداد)
طراح اصلی هاورث تامپکینز (پیش قرارداد)، هیل (پس از قرارداد)
بازرس ساختمان تایید شده MLM
پیمانکار اصلی تپه
نرم افزار CAD استفاده شده است MicroStation، Vectorworks، AutoCAD
مشاور منظر Farrer Huxley Associates (پیش قرارداد)، طراحی مکان و برنامه ریزی (پس از قرارداد)

جاده مونیر


معماران پیتمن توزر

عکس جزیره ماهی 3

معمار معماران پیتمن توزر
در سایت شروع کنید فوریه 2017
تکمیل جولای 2018
سطح ناخالص طبقه داخلی 7020 متر مربع
هزینه ساخت 15.4 میلیون پوند
هزینه ساخت در هر متر مربع 2194 پوند
CO سالانه2 انتشارات 80807 کیلوگرم CO2معادله / سال
مهندس سازه MLM
مشاوران M&E MLM (پیش قرارداد)، RB Emerson (پس از قرارداد)، DW Pointer (پس از قرارداد)
طراح اصلی هاورث تامپکینز (پیش قرارداد)، هیل (پس از قرارداد)
بازرس ساختمان تایید شده MLM
پیمانکار اصلی تپه
نرم افزار CAD استفاده شده است MicroStation، Vectorworks، AutoCAD
مشاور منظر Farrer Huxley Associates (پیش قرارداد)، طراحی مکان و برنامه ریزی (پس از قرارداد)

اسکله نپتون


هاورث تامپکینز

عکس جزیره ماهی ۷

معمار هاورث تامپکینز
در سایت شروع کنید فوریه 2017
تکمیل فاز 1: جولای 2019، فاز 2: ژانویه 2020
سطح ناخالص طبقه داخلی فاز 1: 22159 متر مربع، فاز 2: 17858
هزینه ساخت 75 میلیون پوند
هزینه ساخت در هر متر مربع 1874 پوند
CO سالانه2 انتشارات 279,487 کیلوگرم CO2معادله / سال
مهندس سازه MLM
مشاور M&E MLM (پیش قرارداد)، RB Emerson (پس از قرارداد)، DW Pointer (پس از قرارداد)
طراح اصلی هاورث تامپکینز (پیش قرارداد)، هیل (پس از قرارداد)
بازرس ساختمان تایید شده MLM
پیمانکار اصلی تپه
نرم افزار CAD استفاده شده است MicroStation، Vectorworks، AutoCAD
مشاور منظر Farrer Huxley Associates (پیش قرارداد)، طراحی مکان و برنامه ریزی (پس از قرارداد)



منبع