هاولز از چشم انداز سبز بیرمنگام پرده برداری کرد

تصاویری که قبل از آغاز به کار رسمی منتشر شده اند، درختان و کاشت را در مسیرهای اصلی عابر پیاده و خودرو، مانند جاده کمربندی داخلی و همچنین در مناطق خارج از مرکز شهر نشان می دهند.

شریک هاولز، گلن هاولز، این چارچوب را به عنوان “جاه طلبی یک بار در نسل برای رشد عادلانه برای بیرمنگام” توصیف کرد.

چشم انداز هاول برای بیرمنگام 2040

وی گفت: “شهر اهداف بلندپروازانه ای را برای دو برابر کردن فضای سبز، دو برابر کردن مسیرهای مسافرتی فعال و نیمی از سطح آلودگی خود در نظر می گیرد – به نفع همه ساکنان فعلی و آینده خود در حالی که خانه ها و مشاغل در بخش های نوظهور را ارائه می دهد.”

این طرح می‌گوید که طرح جامع «جسورانه» شامل تعداد نامشخصی از خانه‌های جدید در مناطق درونی و بیرونی شهر است که بازتاب سطوح تعیین‌شده توسط همتایان اروپایی آن است.

هاولز گفت که معرفی فضاهای سبز به مناطق مرکزی شهر بیرمنگام را با وین قابل مقایسه می کند، در حالی که 200 کیلومتر مسیرهای دوچرخه سواری و پیاده روی جدید می تواند در مقایسه با کپنهاگ شاهد آن باشد.

هاولز پشت چندین پروژه بازسازی در شهر است، از جمله یک برج 62 طبقه در خیابان براد، مقر جدید بی بی سی بیرمنگام در اسمیتفیلد-دیگبث، و یک انبار برای HS2، در میان دیگر طرح ها.



منبع

“هدف ما این است که بیرمنگام معیاری برای تغییرات متحول کننده تعیین کند که بر اساس تاریخ قوی آن است و نشان دهد که آینده برای هر شهر در حال رشدی که تلاش می کند آینده ای پایدار برای همه ایجاد کند، چه چیزی می تواند داشته باشد.”

به عنوان بخشی از ابتکاری با عنوان شهر آینده ما: چارچوب مرکزی بیرمنگام 2040، هاولز پیش بینی کرده است که اگر فضاهای سبز، خانه های جدید و زیرساخت های دوچرخه سواری معرفی شوند، بخش های داخلی و خارجی بیرمنگام چگونه می تواند باشد.

این مرکز که اخیراً در بیرمنگام تغییر نام یافته است، یک طرح جامع برای متراکم کردن و “سبزسازی” مرکز شهر و چهار منطقه دیگر تا سال 2040 ارائه کرده است. این مرکز با همکاری شورای شهر بیرمنگام و شرکت مهندسی Arcadis کار می کند.

منبع: هاولز

این ابتکار به طور رسمی در UKREiiF2023، یک فروم زیرساختی و سرمایه گذاری سه روزه که این هفته در لیدز برگزار می شود، رونمایی خواهد شد.

این چارچوب پنج حوزه کلیدی را پوشش خواهد داد: مرکزی، شمال، شرق، جنوب و غرب.