هاولز چشم انداز خود را برای طرح بحث برانگیز بیرمنگام منتشر می کند

طوماری در مخالفت با این طرح تاکنون بیش از 21000 امضا جمع کرده است.

چشم انداز اولیه تمرین بیرمنگام برای خیابان ایستگاه 43-45، 47، و 51-55 – که برای توسعه دهنده گلنبروک طراحی شده است – تخریب بالقوه ردیفی از ساختمان ها را در مقابل ایستگاه خیابان جدید پیش بینی می کند.

به‌طور بحث‌برانگیز، این می‌تواند شامل خراب کردن سینمای تاریخی الکتریک در مقابل The Crown باشد، میخانه‌ای که در ماه مارس به دلیل نقشش در تولد موسیقی هوی متال در بیرمنگام، در فهرست درجه دوم قرار گرفت. این اولین جایی بود که گروه Black Sabbath در آن نواخته شد.

چشم انداز هاولز که ماه گذشته پیش از ارائه برنامه ریزی برای مشاوره ارائه شد، شامل یک ساختمان سینمایی جدید درباره تاریخ الکتریک با ساختمانی جدید است که امکانات غذا و نوشیدنی و کاربری های فرهنگی گسترده تر را ارائه می دهد.

تیم پروژه ساختمان موجود را منسوخ شده و «انطباق با استانداردهای مدرن» دشوار توصیف می کند. اسناد مشاوره همچنین ادعا می کنند که سینما ویژگی های اصلی خود را از زمان بازسازی دهه 1980 از دست داده است، یکی از چندین بازسازی انجام شده از زمان افتتاح آن در سال 1909.

با این حال، هاولز می‌گوید قبل از اینکه آنها بتوانند طرح‌های خود را برای حفظ ساختمان سینمای موجود به شکلی توسعه دهند، یک مطالعه امکان‌سنجی مستقل با هم رقابت خواهد شد.

تعطیلی سینما در ماه فوریه، سر و صدایی را در بیرمنگام و در سراسر بخش فیلم و سرگرمی برانگیخت. جانشینی بازیگر برایان کاکس نیز از تأثیر این طرح ها بر تئاتر Old Rep و تاج انتقاد کرد.

طوماری که از شورای شهر بیرمنگام خواست تا سینمای الکتریک، تئاتر قدیمی و The Crown را به عنوان دارایی تاریخی، فرهنگی و مدنی معرفی کند، بیش از 21000 امضا جمع آوری کرده است. این طومار توسط کمپین Save Station Street Birmingham تنظیم شده است.

در این بیانیه آمده است: «به طور ایده‌آل خیابان استیشن باید پیاده‌روی شود و به مکان‌های کوچک پیشنهاد فرهنگی بیرمنگام و قلب تپنده شهری که به میراث خود افتخار می‌کند، در چشم‌انداز هنری پیشرو و در چشم‌اندازی جسورانه تبدیل شود.

بیرمنگام قبلاً این مسیر را طی کرده است. تخریب معماری تاریخی و زیبا که از اهمیت فرهنگی ملی برخوردار است، پس از مدت کوتاهی تاسف خورد.

Save Station Street از مشاوره اضافه کرد که “خوشحال است که گلنبروک بحث را در مورد طرح هایی که برای المان برج نیاز دارد تا “ما را با جزئیات شگفت زده کند” باز کرده است. اگر بخواهند برج بسازند، این چالش است.

انگلستان تاریخی در ماه مارس وضعیت حفاظت شده تاج را اعطا کرد. سازمان میراث فرهنگی هم نقش آن در موسیقی و هم ویژگی‌های معماری آن را به‌عنوان دلایلی برای فهرست درجه دوم ذکر کرد.

هاولز، که شامل پیاده‌روی برخی از حوزه‌های عمومی در طرح‌های خود برای خیابان ایستگاه است، گفت: «هیچ تصمیمی در مورد اندازه، مقیاس و طراحی دقیق» عنصر ساختمان بلند طرح گرفته نشده است، اگرچه وبلاگ آنلاین است. اعزام بیرمنگام گزارش داد که این برج حدود 50 طبقه خواهد بود.

وقتی برای اظهار نظر به AJ مراجعه شد، این تمرین به AJ گفت: “هاولز از طرف توسعه دهنده (گلنبروک) فقط برای بخش مرکزی خیابان Station کار می کند و آنها هیچ علاقه تجاری به The Crown ندارند. با این حال، ما مجموعاً از هرگونه برنامه‌ریزی آتی برای بازگرداندن این مکان محبوب به عنوان بخشی از یک صحنه فرهنگی پر رونق در امتداد خیابان ایستگاه، که درست در آستانه شلوغ‌ترین ایستگاه قطار کشور خارج از لندن است، حمایت می‌کنیم.

هاولز اضافه کرد: طی ماه‌های آینده، ما به همکاری با شرکا در یک مطالعه امکان‌سنجی مستقل برای بررسی فرصت‌های آینده الکتریک، که توسط موسسه فیلم بریتانیا حمایت می‌شود و توسط صندوق خیریه جان فینی حمایت می‌شود، ادامه خواهیم داد. این امر تمام جنبه های سینما از جمله میراث و ارزش فرهنگی، تامین سینما و قابلیت تجاری را در نظر می گیرد. این برای اطمینان از آینده ای فراگیر، پر جنب و جوش و پایدار برای الکتریک است.

گلنبروک تاریخی برای دور بعدی مشاوره تعیین نکرده است.

نمای فعلی:

منبع

تحریریه اخبار معماری آریانا