هاوکینز براون طرح مسکن 180 میلیون پوندی روستای شرقی استراتفورد را تکمیل کرد

ما می‌خواستیم این ساختمان تا حد امکان رنگارنگ باشد: آن را از ساختمان‌های آپارتمانی اطراف متمایز کنیم، به مقصد تبدیل شود و به مردم یادآوری کند که این آخرین قطعه در دهکده ورزشکاران در برابر کاشت در پارک المپیک

تخصص فنی میس به ما در تحقق این چشم انداز کمک کرد. با استفاده از ساخت خارج از سایت، ما توانستیم به تغییرات ظریفی در رنگ هایی که در هر یک از ساختمان ها می بینید دست پیدا کنیم. با هم، یک تور فنی اما با چرخش انسانی ارائه کردیم.
راسل براون، شریک موسس، هاوکینز براون

این طرح دارای نماهای رنگی روشن است که به هر آپارتمان خاصیت خاصی می بخشد. نمای پیش ساخته آن با طرح‌های رنگی مختلف و بالکن‌های شیشه‌ای رنگی به گونه‌ای طراحی شده است که با بقیه دهکده ورزشکاران تضاد داشته باشد و همچنین زمینه‌های مختلف را منعکس کند: سبز و آبی رنگ‌هایی را از پارک می‌گیرند و نارنجی و قرمز منعکس کننده نوظهور است. صحنه شهری استراتفورد

دیدگاه معمار

راه اندازی Portlands Place نشان می دهد که چگونه دهکده شرقی یک دهه پس از المپیک به رشد و تکامل خود ادامه می دهد. ما در تلاش هستیم تا تجربیات اقامتی استثنایی را در مکان های درخشان ایجاد کنیم و Portlands Place نقطه اوج همه چیزهایی است که از راه اندازی East Village در 10 سال گذشته آموخته ایم. ساکنان جدید به جامعه ای متنوع، پرانرژی و پر رونق در محله ای خواهند پیوست که یکی از بزرگترین داستان های موفقیت بازی ها را نشان می دهد.
آیلیش کریستین وست، مدیر اجرایی، توسعه، مدیریت پورتفولیو و مدیریت محیطی، اجتماعی و شرکتی، Get Living

در سایت شروع کنید آگوست 2019
تاریخ تکمیل دسامبر 2022
مساحت کف ناخالص (داخلی + خارجی). 57090 متر مربع
هزینه ساخت 180 میلیون پوند
قرارداد طراحی و ساخت
مشتری سرمایه گذاری قطر دیار / دلنسی
مشتری اپراتور زندگی کردن
مشتری تحویل گرز
معمار هاوکینز/براون
طراحی امکانات رفاهی شناسه: SR
طراحی آپارتمان هاوکینز/براون
مدیر پروژه قالب
مهندس سازه والش
مهندس خدمات هرلی پالمر فلت / چپمن BDSP
معمار منظر Townshend / HED
مدیریت هزینه آرکادیس
مشاور آکوستیک RBA
مشاور نما ساکن بودن
طراح اصلی CDM پروژه های اورسا
مشاور برنامه ریزی QUOD
مشاور آتش نشانی BB7
بازرس تایید شده باتلر و یانگ (سوکوتک)
پیمانکار اصلی گرز



منبع

منبع: آدریان لمبرت

این فضایی را برای زندگی مشترک، از جمله سالن‌ها، اتاق‌های غذاخوری عمومی، اتاق سینما، استودیوی سلامتی و اتاقی برای کار و ملاقات غیررسمی فراهم می‌کند.

قطعه N06 در داخل به اصطلاح دهکده شرقی شامل دو برج 26 و 31 طبقه است که هر یک به یک بلوک پایین تر از 10 طبقه متصل می شوند و توسط یک پل آسمانی مسکونی با ارتفاع دوبل به هم متصل می شوند.

بسیار عالی است که به میراث خود در East Village ادامه دهیم و من به ویژه به این افتخار می کنم که چگونه همه گرد هم آمدند تا واقعاً مرزهای ممکن را پشت سر بگذارند. Portland Place اولین پروژه ای بود که با رویکرد HRS پیشگام خود همراه با مشتری آینده نگر، معماران و زنجیره تامین ارائه کردیم. در پایان، همه سود بردند – مشتریان از طریق یک برنامه سریعتر و جامعه از طریق ضایعات کمتر و حمل و نقل به و از سایت. این یک برد برد است.
شان تیت، مدیر واحد تجاری، Mac Tech

طرح سایت

دیدگاه های مشتریان

ما چهار ساختمان جداگانه مشخص شده در طرح جامع را گرفتیم و آنها را به عنوان یک جامعه واحد با هم ترکیب کردیم. ما برج‌ها را با یک پل آسمانی به‌عنوان کانونی برای فضای رفاهی فراوان در مرکز ساختمان، که برای همه قابل دسترسی است، به هم وصل کردیم و مطمئن شدیم که شهروندان درجه دوم وجود ندارند.

داده های پروژه

فضای کار مشترک را می توان در طبقه همکف بلوک غربی یافت.

این فضاها به باغ‌های پشت بام باز می‌شوند که مناظری از لندن و پارک المپیک را فراهم می‌کنند. این طرح همچنین شامل 1603 متر مربع فضای خرده فروشی در طبقات همکف است. طبقه همکف بلندترین برج شامل یک لابی فوق العاده است که دربان و مدیریت ساختمان در یک میز پذیرش به سبک هتل قرار دارند.

ساخته شده با استفاده از راه حل های بلند (HRS)، سیستم پیش ساخته تخصصی Mace، نصب یک طبقه در هفته امکان پذیر بود و حرکت خودرو را تا 40 درصد کاهش می داد.

مدل مطالعه ارتفاع