هاوکینز براون پله‌های بیشتری به برج املاک کمدن اضافه می‌کند

اسناد ارسال شده به برنامه ریزان نشان می دهد که تغییرات در ساختمان بلوک B که برای اولین بار در سال 2014 تایید شد، شامل اضافه کردن هسته دوم به ساختمان است که شامل راهروهای فرار اضافی، راهروهای لابی شده و آسانسورهای تخلیه است.

در پی آتش سوزی ویرانگر سال 2017 در برج گرنفل، که تنها یک راه پله فرار داشت، فعالان مبارزات انتخاباتی بارها از دولت بریتانیا خواسته اند تا قوانین خود را تشدید کند – در حال حاضر برخی از آرام ترین قوانین در جهان هستند.

پلکان های اضافی در بلوک آگار گروو مورد استقبال اداره بهداشت و ایمنی قرار گرفته است که طبق قوانین برنامه ریزی جدید اکنون مشاور قانونی در مورد مسائل ایمنی آتش سوزی است.

این تغییرات منجر به از دست رفتن 11 خانه اجتماعی و 77 متر مربع فضای اجتماعی خواهد شد. بر اساس یک بیانیه برنامه ریزی، این امر به دلیل کاهش فضای طبقه توسط هسته اضافی، “حتمی” است. با این حال تغییر مجدد طرح ها باعث ایجاد فضای تجاری بیشتر در طرح می شود.

پروژه Agar Grove، یک پروژه شاخص در برنامه سرمایه گذاری جامعه کمدن شورای، بزرگترین طرح در بریتانیا برای هدف قرار دادن استاندارد Passivhaus است.

دولت ماه گذشته هشداری صادر کرد مبنی بر اینکه برج‌های تک پله‌ای بسیار بلند «بعید» است که مقررات ساختمانی را رعایت کنند، اما گروه‌های صنعتی به دلیل ناتوانی در تعیین آستانه ارتفاعی که توسعه‌دهندگان باید راه فرار دوم را اضافه کنند، مورد انتقاد قرار گرفته است.

این درخواست که در ماه مه ارائه شد، اما هنوز توسط شورای کامدن تایید نشده است، یکی از طرح‌هایی است که پس از بحث بر سر ساختمان‌های بلند تنها با یک راه پله فرار، دوباره طراحی شده است.

طرح های اصلی/تأیید شده (بالا)؛ طرح های تجدید نظر شده (پایین)



منبع

تغییرات در بلوک آگار گروو همچنین شامل افزودن خانه‌های خانوادگی بیشتر و اصلاحات طراحی است که «درس‌های آموخته‌شده» را در مرحله اول طرح، «به‌ویژه مربوط به Passivhaus» در نظر می‌گیرد.

این مرکز اخیراً طرح هایی را برای اصلاح برج 18 طبقه و قسمت هفت طبقه ارائه کرده است که بخشی از بازسازی شورای کامدن در دهه 1960 املاک آگار در شرق شهر کمدن است. قرار است ساخت و ساز این بلوک در زمستان امسال آغاز شود.

طرح کلی توسط معماران HawkinsBrown، معماران Mae و معماران منظر Grant Associates طراحی شده است. این شامل بازسازی ملک ۲۴۹ خانه‌ای بود که از مجموعه‌ای از بلوک‌های کوتاه تا متوسط ​​و یک برج ۱۸ طبقه تشکیل شده بود.

سیمون آلفورد، رئیس RIBA در آن زمان گفت: «تا زمانی که این تعریف را نداشته باشیم، نمی‌توانیم با قطعیت به جلو برویم».

طرح جدید شامل 493 خانه جدید، مغازه، فضای تجاری و اجتماعی بود. تاکنون 95 خانه جدید در این ملک تکمیل شده است، در حالی که کار ساخت 125 خانه جدید دیگر قرار است در سال آینده به پایان برسد.