هاوکینز براون یک مرکز تحقیقات زیست پزشکی 65 میلیون پوندی را تکمیل می کند

در داخل، امکانات تخصصی و آزمایشگاه‌های چند منظوره طراحی شده‌اند تا به‌عنوان «ظروف» انعطاف‌پذیر، سازگار با نیازهای آینده عمل کنند. فضاهای نوشتن و لمس با پالتی از رنگ های گرم و خنثی مشخص می شوند تا مناطقی آرام و دلپذیر ایجاد کنند.

در سایت شروع کنید ژانویه 2020
تکمیل نوامبر 2022
سطح ناخالص طبقه داخلی 12000 متر2
هزینه ساخت 65 میلیون پوند
معمار هاوکینز/براون
مشتری موسسه علوم پزشکی لندن (شورای تحقیقات پزشکی و کالج امپریال)
مهندس سازه بورو هاپولد
برنامه ریز آزمایشگاه آبل نپ (بورو هاپولد)
مهندس خدمات بورو هاپولد
مشاور منظر چشم انداز BD
مشاور آکوستیک KP آکوستیک
مدیر پروژه ترنر و تاونسند
پیمانکار اصلی والتر لیلی

داده های عملکرد زیست محیطی

این طرح برای تشویق دانشمندان به همکاری موثرتر، با تأکید بر مناطق شکستگی و فضاهای گردشی که امکان برخورد تصادفی را فراهم می کند، طراحی شده است. راه پله مرکزی و دهلیز برای ارتباط بصری بین تمام طبقات ایجاد می کند و نور طبیعی کافی را به داخل می دهد، در حالی که یک کافه در طبقه هفتم که در کنار یک منطقه تراس خارجی قرار دارد، مناظری از سراسر لندن را ارائه می دهد.

تحقیقات ما بر اساس همکاری موثر ساخته شده است و طراحی ساختمان جدید ما قبلاً روش کار ما را تغییر داده است.

همکاری نزدیک با HawkinsBrown برای تبدیل مجموعه ای از خلاصه های فنی پیچیده به یک محل کار برجسته، اساسی بود. این ساختمان نیازهای خاص دانشمندان را در امکانات فنی و فضای کاری در سطح جهانی، از جمله مجموعه‌های تصویربرداری با وضوح فوق‌العاده و میکروسکوپ الکترونی برودتی (cryoEM)، مرکز داده و امکانات پشتیبانی، گنجانده است.

LMS با دقت محیط‌های آزمایشگاهی بسیار کنترل‌شده را با محله‌های نوشته‌شده‌ای که حسی گرم‌تر و خانگی دارند به هم می‌پیوندد تا از احساس سلامتی محققان حمایت کند. ما تاکید زیادی بر مناطق پراکنده، فضاهای گردشی و کافه‌ها داشتیم تا برخوردهای تصادفی و همکاری را تشویق کنیم.
کارول لیز، شریک، هاوکینز براون

نقل مکان به ساختمان جدید واقعاً به ما حس همکاری و هدف جدیدی داده است. داشتن فضاهای آزمایشگاهی کاملاً جدید که به طور ماهرانه بر اساس نیازهای دانشمندان ما طراحی شده اند، واقعاً تحقیقات ما را تقویت کرده است. خوشحالم که وارد کار شدم و من دوست دارم که از دفاترمان پنجره هایی به آزمایشگاه ها داشته باشیم.
دکتر لیندسی کیت، رئیس ارتباطات و تعامل، موسسه علوم پزشکی لندن (LMS)

این ساختمان از آلومینیوم آنودایز پوشیده شده است که در سایه های مختلف مشخص شده است تا هویتی متمایز به آن بدهد. نقوش روی پانل های سوراخ دار اطراف ورودی الهام گرفته از زمینه های مختلف کار تحقیقاتی است.

دیدگاه معمار

12000 متر جدید2 ساختمانی که به عنوان موسسه خدمات پزشکی لندن شناخته می شود، به طور مشترک توسط شورای تحقیقات پزشکی و امپریال کالج لندن برای ارائه امکانات تحقیقاتی پیشرفته سفارش داده شد.

طراحی و مهندسی هوشمندانه به اشتراک گذاری تجهیزات و فضاهای تخصصی را تشویق می کند و آنها را بین آزمایشگاه های باز انعطاف پذیر و مناطق نوشتن قرار می دهد. ما همچنین لرزش اطراف تجهیزات کلیدی را به حداقل رساندیم و به دانشمندان این امکان را دادیم که 24 ساعت شبانه روز از میکروسکوپ های حساس استفاده کنند. نتیجه همه اینها محیط جدیدی است که دانشمندان را الهام می بخشد و از کار پیشرفته آنها حمایت می کند.
ریچارد والدر، کارگردان، بورو هاپولد

یک تغییر پارادایم در تحقیقات علمی رخ می دهد که از اسطوره «نابغه تنها» دور می شود و به سمت رویکردی واقعاً مشارکتی می رود. این فراگیرتر است و تشخیص می دهد که اکتشافات توسط تیم ها انجام می شود. اکنون که فضاهای کاری داریم که واقعاً امکان شکوفایی همکاری را فراهم می کند، آینده برای LMS روشن است.
دکتر جیمی مردیت، مدیر عامل، موسسه علوم پزشکی لندن (LMS)

تولید انرژی در محل 29500 کیلووات ساعت در سال (از پنل PV روی سقف)
ضد هوا در 50Pa 3.73 متر3/hm2
U-value وزن کلی منطقه 0.39 وات بر متر2ک



منبع

منبع:HawkinsBrown

داده های پروژه

دیدگاه مشتریان

نظر مهندس