هلمز میلر پردیس ورزشی را برای دبیرستان ادینبورگ تکمیل می کند

این پروژه از طریق برنامه Wave 4 Schools توسط شورای شهر ادینبورگ (CEC) تامین مالی شد و با مشورت باشگاه راگبی Trinity Academicals، Waverley Inveresk Trinity Hockey و تیم محلی Experience Outdoor توسعه یافت.

داده های پروژه

بر خلاف رنگ های سرد پلی کربنات، سالن ها با تخته سه لا پوشیده شده اند و گرما را در داخل ایجاد می کنند. این بازی از رنگ های سرد و گرم با جزئیات چوبی متضاد با دکوراسیون داخلی مشکی و طلایی (رنگ مدرسه و باشگاه راگبی) در ساختمان انجام شد.

دیدگاه معمار

پردیس ورزشی آکادمی ترینیتی به فرصتی منحصر به فرد برای ایجاد تسهیلاتی تبدیل شد که نه تنها الزامات آموزشی مختصر را فراهم می کرد، بلکه به یک مرکز اجتماعی جدید برای منطقه محلی تبدیل شد. گنجاندن انواع ذینفعان با الزامات مختلف چالش هایی را ایجاد کرد اما در نهایت منجر به یک راه حل طراحی مشترک شد و همه عناصر جامعه و مدرسه را در ایجاد یک مرکز جدید در منطقه گرد هم آورد.

هدف این بود که فضاهای داخلی پویا و دلپذیر فراهم شود که هویت جامعه محلی را منعکس کند و با قدم زدن کاربران در ساختمان، علاقه ایجاد کند. این پروژه یک تلاش مشترک بود که تلاش کرد تا یک مرکز ورزشی مدرسه را به مکانی زیبا برای منطقه اطراف ارتقا دهد که به جامعه محلی نیز کمک می کند و یک مکمل کلیدی جدید برای زندگی محلی فراهم می کند.
جان جوزف برنز، همکار، هلمز میلر

این مرکز همچنین به عنوان یک مرکز اجتماعی که توسط Edinburgh Leisure اداره می شود برای استفاده عمومی در دسترس خواهد بود.

در سایت شروع کنید مارس 2021
تاریخ تکمیل ژوئن 2022|
سطح ناخالص طبقه داخلی 2835 متر2
فرم قرارداد یا مسیر تدارکات طراحی ساختمان
هزینه ساخت 9.5 میلیون پوند
هزینه ساخت در هر متر23350 پوند
معمار هلمز میلر
مشتری شورای شهر ادینبورگ
مهندس سازه ویل راد دیویدسون
مشاور M&E مشارکت بلک وود
نقشه بردار کمیت دوگ + اسمیت
مشاور منظر ERZ
مشاور آکوستیک RMP
مدیر پروژه دوگ + اسمیت
طراح اصلی دوگ + اسمیت
پیمانکار اصلی مک لافلین و هاروی
نرم افزار CAD استفاده شده است Autodesk Revit



منبع

از نظر معماری، پروژه با هدف کمک به منطقه حفاظت شده اطراف از طریق استفاده صادقانه از مادیات، ظریف است. یک پایه آجری یک طبقه پایه محکمی را فراهم می کند که سالن های دو ارتفاع از آن به شکل پلی کربنات ساده بیرون می زند. ازاره آجری به ستونی در محل تأسیسات اجتماعی باز می شود که با یک نشان مدرسه بزرگ در بتن پیش ساخته که نشانگر ورودی است، فعالیت هایی را به نمای اصلی ارائه می دهد. پلی کربنات نور پراکنده ای را به سالن ها ارائه می دهد، این نور بدون تابش خیره کننده برای بازی های داخلی ایده آل است و روی فولادهای در معرض دید داخلی پشتیبانی می شود.

این مرکز جدید که در زمین های تفریحی بنگهولم در شمال شهر واقع شده است، دارای یک سالن ورزشی چهار زمینی، سالن بدنسازی، استودیوی رقص، سوئیت تناسب اندام، کلاس درس و امکانات تعویض است. عناصر اضافی، که از طریق مشاوره با گروه سهامداران گسترده‌تری پدیدار شدند، شامل کلاس درس اجتماعی، کافه اجتماعی، مجموعه تناسب اندام و کارگاه تعمیر و نگهداری دوچرخه و کایاک است.