هنلی هالبراون کارخانه خشخاش روز یادبود را بازسازی می کند

دیدگاه مشتری

پس از تکامل در طول سال‌ها، ساختمان‌های آن گروهی از ساختمان‌ها از جمله «کارخانه آرت دکو» 1932 را اشغال می‌کند، جایی که هنوز خشخاش برای روز یادبود ساخته می‌شود. اخیراً این مؤسسه خیریه برای کمک به یافتن شغل در سراسر کشور برای کهنه‌سربازان مبتلا به شرایط بهداشتی یا آسیب‌دیدگی گسترش یافته است و کمیسیون را وادار کرده است تا دسترسی ساختمان‌ها و عملکرد زیست‌محیطی آنها را بهبود بخشد.

این طرح به دنبال تمرین The Laszlo در فهرست کوتاه جایزه استرلینگ است که در ژوئن سال گذشته تکمیل شد، بازسازی انبار آسیاب دهه 1990 در شمال لندن، که از پالت مواد مشابه استفاده می کرد و در اوایل سال جاری برنده جایزه AJ Retrofit شد.

دیدگاه معمار

نمای انبار تا ساختمان مسکونی دهه 1930 در جنوب باز شده است، در حالی که ساختمان دهه 1970 به چهره عمومی سازمان تبدیل شده است و سرسرا، فضای نمایشگاهی، سالن نمایش و کافه جدید خود را در خود جای داده است – همه توسط کارکنان استفاده می شود.

بازسازی، برای مدت طولانی، به عنوان گزینه کمتر، به ویژه توسط دولت، مورد توجه قرار گرفته است. در نتیجه، بسیاری از ساختمان‌های کشور محکوم به فرسودگی و تخریب زودهنگام هستند. در نهایت، پایداری روایت را تغییر داده است. همه ما قبول داریم که این به شدت اتلاف منابع و انرژی تجسم یافته است. طرح ما برای کارخانه خشخاش جایگزین یک طرح ساخت جدید برنامه ریزی شده شد. این باعث بهبود قابل توجه پارچه، کاهش تقاضای انرژی و در نتیجه کاهش CO می شود2 انتشارات؛ این کارگاه و کارمندان دفتر “کارخانه” را متحد می کند و یک محیط ساخته شده بدون مانع در یک مکان تپه ای ایجاد می کند. این یک دفتر راحت تر با تهویه طبیعی و نور روز در یک انبار موجود ایجاد می کند. و یک ساختمان مورد علاقه را به عنوان چهره عمومی جدید سازمان انتخاب می کند. به طور کلی، مکان بهتری برای کار ایجاد می‌کند و در عین حال تأثیر ساختمان‌ها بر محیط‌زیست را کاهش می‌دهد – اهدافی که قبلاً از طریق نوسازی امکان‌پذیر نبودند.

مدل

در داخل، حوضچه های نور با دقت به جهت گیری کمک می کنند در حالی که مواد برای خواص عایق یا رسانایی انتخاب شده اند تا بافت و دمای آنها در لمس تغییر کند. به عنوان مثال، یک گلدان به طول 10 متر در دفتر با گونه های معطر کاشته می شود و در خارج از فضای کافه و نمایشگاه، کاشت بیشتر عطر و آواز پرندگان را به ارمغان می آورد.

به طور خلاصه، ما خوشحالیم که ساختمانی را اشغال می کنیم که می تواند نیازهای خیریه ما و افرادی که از آنها حمایت می کنیم را برآورده کند، زیرا خدمات ما همچنان در حال توسعه، تطبیق و گسترش است.
جف شورت، دمدیر تولید و املاک، کارخانه خشخاش

این موسسه خیریه که در سال 1922 تأسیس شد، برای ایجاد اشتغال برای جانبازان و جمع آوری کمک های مالی برای خانواده های آسیب دیده از جنگ تأسیس شد. در سال 1926، به مکان فعلی خود در ریچموند، جنوب غربی لندن نقل مکان کرد.

در سایت شروع کنید 2019
تاریخ تکمیل 2021
سطح ناخالص طبقه داخلی 1200 متر2
فرم قرارداد یا مسیر تدارکات JCT
هزینه ساخت فاش نشده
معمار هنلی هلبرون
مشتری The Poppy Factory (با Stanhope به عنوان مشاور استراتژیک مشتری)
مهندس سازه آروپ
مشاور M&E آروپ
QS آلینا
مدیر پروژه RealPM
مشاور برنامه ریزی جرالد ایو
کنترل ساختمان سوکوتک
طراحی نمایشگاه سامانتا هیوود با آماندا شپرد
طراحی نمایشگاه مدیریت Gardiner & Theobald
پیمانکار اصلی گروه برن
نرم افزار CAD استفاده شده است وکتور ورک



منبع

با الهام از شعر رابرت گریوز به یاد جنگ، این طرح امکانات احشایی حس را بررسی می کند: بینایی، شنوایی، بویایی یا لامسه از طریق استفاده از مواد و نور.

توسعه مجدد سایت Richmond-upon-Thames ما کارخانه خشخاش را متحول کرده است و توانایی خیریه ما را برای ارائه حمایت از جامعه نیروهای سابق برای رویارویی با چالش های دوران مدرن افزایش داده است. در جلوی ساختمان، مرکز بازدیدکنندگان جدید ما جایگزینی چشمگیر برای امکانات قدیمی است که قبلاً ساختمان را اشغال کرده بود. اگرچه پوسته حفظ شده است، اما فضای داخلی کاملاً به روز و بهبود یافته است.

هنلی هالبراون همچنین با هنرمندی به نام پل موریسون در یک “Poppy Portico” برای مشخص کردن ورودی ساختمان همکاری کرد، اما در نهایت این امر محقق نشد.

داده های پروژه

ما عملکرد خود را بین نوسازی و ساخت ساختمان ها تقسیم می کنیم. ما همچنان در مورد دوام، شخصیت، راحتی و پایداری از بازسازی یاد می گیریم. حفاظت و سازگاری به چیزی بیش از تعمیر پارچه و جایگزینی خدمات برای بهبود عملکرد نیاز دارد. ما به دنبال این هستیم که بفهمیم چه چیزی در یک ساختمان ارزش دارد، چه چیزی را می توان حافظه تجسم یافته نامید.

کارخانه خشخاش از سه ساختمان تشکیل شده است: “کارخانه” سه طبقه، یک انبار قاب پورتال تک طبقه و یک ساختمان دو طبقه متعلق به دهه 1970. اینها همه محل کارگاه و انبار و دفاتر خشخاش هستند. طبقات بالا به عنوان فضای اداری برای تامین بودجه برای خیریه در اختیار شما قرار می گیرد.

این طرح همچنین شامل گسترش، فضای داخلی بازسازی شده و ایجاد یک فضای اداری با تهویه طبیعی و نور شمالی در فضای انبار به ارتفاع 7 متر است که با معرفی نورگیرها تغییر شکل داده است.

ما در تلاش هستیم تا در کار خود نمونه ای قرار دهیم و می توانیم نشان دهیم که چگونه نسل های مختلف ساختمان ها برای طیف وسیعی از کاربردها مناسب هستند. در طول 25 سال گذشته، ما این کار را برای بسیاری از مشتریان مختلف بخش دولتی و خصوصی در زمینه‌های آموزش، کار، مراقبت‌های بهداشتی، خانه، هنر و استفاده اجتماعی انجام داده‌ایم.
سیمون هنلی، مدیر، هنلی هالبراون

فراتر از مرکز بازدیدکنندگان، تیم تولید ما در تمام طول سال در یک کارخانه تازه و کاملاً در دسترس کار می کند. و فراتر از آن، نیمی از انبار ما از یک فضای تاریک و کم استفاده به یک دفتر روشن تبدیل شده است که سرشار از نور طبیعی روز و کاشت است. اکنون امکاناتی را ارائه می‌کند که از انجام مأموریت مدرن ما پشتیبانی می‌کند، و از جانبازان با شرایط بهداشتی در سفرشان به انواع مشاغل در سراسر انگلستان و ولز حمایت می‌کند.

ساختمان‌های موجود در کنار هم قرار گرفته‌اند و فضای دانشگاهی و حس قوی‌تری از جامعه ایجاد می‌کنند. آنها در یک چشم انداز بدون مانع از فضاهای متصل متصل شده اند که سطوح کف تا 2.5 متر متفاوت است.

این نقطه مرکزی پروژه است که در معرض دید عموم قرار دارد: فضایی سبک، قابل دسترس و سازگار که ما را قادر ساخته است تا داستان کارخانه خشخاش را در صد سالگی خود به طور کامل زنده کنیم. پروژکتورها عکس های آرشیو بازسازی شده دیجیتالی را روی دیوارهای تمیز و سفید پرتاب می کنند. کابینت‌های نمایش حرفه‌ای، بازدیدکنندگان را از مرکز و لبه منطقه تولید می‌کشاند. در کافه، کهنه‌کاران و باریستای‌های داوطلب قهوه و کیک‌هایی را که تازه در آشپزخانه مدرن ما پخته شده‌اند سرو می‌کنند.

منبع:Ståle Eriksen