هیئت داوران جایزه دانشجویی AJ 2022 اعلام شد


جایزه دانشجویی AJ 2022 توسط داور بازگشته داوری می شود ادموند فاولز از Feilden Fowles و برنده جایزه دانشجویی 2020 شاون آدامز، که سخنران، نویسنده و طراح معماری و یکی از بنیانگذاران PoOR Collective است.

به آنها ملحق می شوند دیانا دینا، رئیس طراحی پایدار و احیا در هاورث تامپکینز و رئیس معماری در دانشگاه لنکستر Des Fagan. ریاست هیئت داوران را فران ویلیامز، معاون سردبیر معماری AJ بر عهده خواهد داشت.

اکنون در پنجمین سال خود، مسابقه سالانه رایگان برای شرکت، که توسط دانشکده معماری دانشگاه مارلی و لنکستر پشتیبانی می‌شود، به طور خاص برای دانشکده‌های معماری بریتانیا برگزار می‌شود و برای همه دانشجویان در دوره‌های معماری معتبر ARB و RIBA آزاد است. امسال مجدداً از مدارس دعوت شد تا یک پروژه سال آخر را از دو دانش آموز – یکی در مقطع کارشناسی و دیگری در مقطع کارشناسی ارشد – ارسال کنند. یک دانشجوی دیگر در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد نیز برای جایزه پایداری معرفی شد.

برای رویداد اهدای جوایز اینجا ثبت نام کنید

چه زمانی 5 اکتبر ساعت 18.00
جایی که شپرد رابسون، 77 پارک وی، لندن NW1 7PU

تمام ورودی های دریافت شده از هر مدرسه، همراه با فهرست نهایی 10 نفره پایداری در شماره سالانه دانش آموزی AJ منتشر می شود، که فردا، 22 سپتامبر منتشر می شود.

امسال، نرخ ورود تقریباً 100 درصد وجود داشت، به طوری که 56 نفر از 57 مدرسه معتبر RIBA و ARB حداقل در یکی از سه دسته وارد کار دانش آموزان شدند. برای جایزه پایداری، با ارسال 45 مدرسه، رکوردی ثبت شد.

داوران سه برنده را انتخاب خواهند کرد، یکی از هر سه دسته، و برندگان در یک رویداد اهدای جوایز در 5 اکتبر در دفاتر شپرد رابسون در کامدن معرفی خواهند شد.

درباره داوران

دیانا دینا در سال 2019 به هاورث تامپکینز پیوست تا به توسعه و رهبری استراتژی طراحی پایدار و احیا کننده این عمل کمک کند. او یک معمار واجد شرایط، مشاور پسیوهاوس تایید شده و موسسه بین المللی زندگی آینده (ILFI) معتبر است. دایانا کارشناسی ارشد خود را در طراحی محیطی در بارتلت در سال 2011 به پایان رساند. پس از آن، دایانا با معماران بر روی چندین ساختمان کم مصرف و دارای گواهینامه پاسیوهاوس و متعاقباً در گلوکمن اسمیت در پروژه‌های طراحی کم انرژی از جمله ساختمان خانه فونت کار کرد. . دایانا در دانشگاه‌های UCL، Leeds Beckett و Reading سخنرانی کرده و در کنفرانس‌های RIBA ارائه کرده است. او همچنین بخشی از گروهی بود که Architects Declare را هماهنگ می کرد راهنمای تمرین، سال گذشته منتشر شد.

ادموند فاولز یکی از بنیانگذاران Feilden Fowles است. او در دانشگاه کمبریج و انجمن معماری تحصیل کرد. او مجموعه ای از پروژه های برنده جوایز را ارائه کرده است، از استودیوی شخصی فیدن فاولز در واترلو تا پردیس تولید غذا چارلی بیگام در سامرست. او در حال حاضر در تعدادی از پروژه های آموزشی معتبر، از جمله سالن غذاخوری جدید برای کالج هومرتون، کمبریج، و امکانات جدید اقامت فارغ التحصیلان برای کالج گرین تمپلتون، آکسفورد، رهبری می کند. او همچنین رهبری پیشنهادات Feilden Fowles برای پروژه طبیعت شهری در موزه تاریخ طبیعی را بر عهده دارد. او به طور گسترده ای تدریس و سخنرانی کرده است، از جمله در RIBA، دانشگاه کمبریج، انجمن معماری و دانشگاه متروپولیتن لندن.

شاون آدامز نویسنده، مدرس و طراح معماری است. او که قبلا یک نویسنده معماری جدید بود، برای Financial Times، VICE، Wallpaper*، FRAME، The Architects’ Journal، RIBAJ، ICON، Disegno و OnOffice نوشته است. شاون همچنین در اسکای نیوز صحبت کرده است. روزنامه گاردین و در رویدادهایی که توسط موزه طراحی برگزار می شود. پس از تحصیل در انجمن معماری، کالج سلطنتی هنر و دانشگاه پورتسموث، پروژه کارشناسی ارشد معماری Shawn ‘Plinths and Tapestry’ برنده جایزه دانشجویی AJ 2020 شد. شاون مدافع تنوع و گنجاندن در صنعت معماری است و یک ستاره در حال ظهور RIBAJ است. او همچنین یکی از بنیانگذاران جمعی POoR است، یک شرکت اجتماعی که بر توسعه جوامع از طریق ارتقای جوانان تمرکز دارد.

دس فاگان رئیس معماری دانشکده معماری دانشگاه لنکستر است. حوزه مورد علاقه Des در زمینه فناوری های هوش مصنوعی مورد استفاده در معماری است. او بنیان‌گذار گروه ArchTech است که آزمایش‌های بریتانیا را به کاربرد آینده هوش مصنوعی در نقش معمار در امکان‌سنجی، طراحی، مشخصات و مقررات هدایت می‌کند. او قبل از کار در دانشگاه، روی چندین پروژه بین المللی برنده جوایز کار کرد، از جمله دهکده المپیک لندن برای GHA و موزه حمل و نقل گلاسکو برای معماران زاها حدید. دس دو کتاب منتشر کرده است: UEM، که آینده یک شهر پایدار با محیط زیست را دوباره تصور می کند، و Datascape، یک سند تحقیقاتی مشترک که فعالیت ها و مبادلات یک شهر را ثبت می کند.

پشتیبانی شده توسط



منبع